Ach, dat zachte babyhuidje verlies je toch over een paar jaarquote:Dude, ik scheer me nat.
Alleen met de haarrichting mee, zodat je een lekker zacht babyhuidje behoud, want daar houden de chicka's van.
Over 100 jaar worden mensen als jij onthoofd wegens ongelooof door aanhangers vh Vreedzame Geloof.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
Ik zou er een boek over schrijven: Suske en Wiske en de Instroom der Muzelmannen. Wees dan niet bang om je glazen bol ook een plekje te geven in je strip.
Het is maar 1 groep die een eigen vakbond wil, namelijk de muzelmannen. Dat feit erken je niet door het zo te stellen.quote:Nu mag jij mij uitleggen hoe ik met "sommigen" bedoel dat andere groepen dan moslims een vakbond willen.
Het is geel en het reist terug in de tijd.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:12 schreef Tyrhraustur het volgende:
Leaver dea as slaef
De Friezen kwamen eeuwen geleden al tot dit inzicht, de moslims nog lang niet. Dus lopen de Friezen minstens 600 jaar voor op de moslims.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
Ja, want dan moet iedereen verplicht eenquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, dat zachte babyhuidje verlies je toch over een paar jaar.
Laat ik het nu dan nog gebruiken om vrouwen mijn bed in te babyhuiden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, dat zachte babyhuidje verlies je toch over een paar jaar.
En nu ben ik weg. Mazzel, stelletje muzelmannenlovers.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, want dan moet iedereen verplicht eenMuzel
mannen
baard
laten staan.
Jazeker.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dat is iets christelijks?.
Waarom wil je het niet verbieden dan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:Nee, ik ben er alleen tegen.
Vergeet de boeddhisten niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Alle ellende in de wereld kun je op de conto van de joden schrijven.
Nou, een ware utopie.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Over 100 jaar worden mensen als jij onthoofd wegens ongelooof door aanhangers vh Vreedzame Geloof.
Nee, dat ontken ik ook niet, ik zeg het echter juist, namelijk door het woord "sommigen" te gebruiken. Of was de hele studio van NOVA toevallig gevuld met alle muzelmannen in Nederland?quote:Het is maar 1 groep die een eigen vakbond wil, namelijk de muzelmannen. Dat feit erken je niet door het zo te stellen.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Het is geel en het reist terug in de tijd.....De volgende halte is Turkije ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
Die gevoelige plekjes moet je ook gewoon harsen leek.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst m'n teen eraf geschoren.
Ik wil een liberale vakbond, de huidigen zinnen mij niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Het is maar 1 groep die een eigen vakbond wil, namelijk de muzelmannen. Dat feit erken je niet door het zo te stellen.
Matige grap.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:16 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
De volgende halte is Turkije ?
Ja maar, mijn hash was op.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Die gevoelige plekjes moet je ook gewoon harsen leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |