quote:Aantal betogers Ter Apel valt tegen 4-07-'04
In Ter Apel hebben circa 800 mensen betoogd tegen de komst van een vertrekcentrum voor asielzoekers. De
demonstratie, met deelnemers uit het hele land, verliep rustig. De organisatie had op 1500 demonstranten gerekend.
De actievoerders demonstreerden tegen het in hun ogen asociale asielbeleid van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken.
Op 7 juni ging de raad van Vlagtwedde akkoord met het vertrekcentrum in Ter Apel. De tumultueuze vergadering werd verstoord door tegenstanders van het centrum. De politie verwijderde hen.
Mede hierdoor had de burgemeester vandaag een noodverordening ingesteld om te voorkomen dat de demonstratie uit de hand zou lopen. De verordening was ook in de buurgemeenten Emmen, Borger Odoorn en Stadskanaal van kracht, maar het protest vandaag verliep vreedzaam.
Het laatstgenoemde schorem.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:29 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Bedoel je echte antifascisten of rode fascisten die zichzelf antifascisten noemen?
Familie van Melkert zeker?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik verzamel karikaturen en ik koop...die rechter. .
Fortuynist. Ik ga jou aangeven in Feedback, om je wederom te ontmaskeren.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Familie van Melkert zeker?
Wat een schat ben je ookquote:Op zondag 4 juli 2004 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fortuynist. Ik ga jou aangeven in Feedback, om je wederom te ontmaskeren.
Ik denk dat de president van Amerika machtiger is, want daar hebben de individuele ministers minder macht.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:11 schreef Tuana het volgende:
Iemand een suggestie (antwoord?) op de volgende vraag?
"Comparing the office of the President in the United States with the office of the Prime Minister in the United Kingdom, which position, within its respective domestic context, would you say is more powerful?" (Please be sure to specify how executive power is constituted and what the relationship is between the executive and legislature and the executive and bureaucracy)
De presidenten van Duitsland en Israel dus ook?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:14 schreef RichardQuest het volgende:
Een president is toch machtiger omdat hij staatshoofd is? Of is dat te simpel?
Hmm ja. President én regeringsleider. Zo goed?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De presidenten van Duitsland en Israel dus ook?
Ik gis dat je dit al hebt, maar hier is een beschrijving van de taken van de President:quote:Op zondag 4 juli 2004 20:11 schreef Tuana het volgende:
Iemand een suggestie (antwoord?) op de volgende vraag?
"Comparing the office of the President in the United States with the office of the Prime Minister in the United Kingdom, which position, within its respective domestic context, would you say is more powerful?" (Please be sure to specify how executive power is constituted and what the relationship is between the executive and legislature and the executive and bureaucracy)
Vaak komen.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen om hier te worden gezien als een regulair, als het ware geaccepteerd door jullie bandbreedtevreters? Is er een proef of een ontgroeningscursurs, of ...?
Je moet tvlxd's borsthaar schoonlikken.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen om hier te worden gezien als een regulair, als het ware geaccepteerd door jullie bandbreedtevreters? Is er een proef of een ontgroeningscursurs, of ...?
Iedereen die het een nacht in een tentje met SCH uithoudt, is een regular.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Is dat die relnicht die "oppassen" regiseert voor de linkse vara?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:21 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Iedereen die het een nacht in een tentje met SCH uithoudt, is een regular.
quote:Op zondag 4 juli 2004 20:22 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Is dat die relnicht die "oppassen" regiseert voor de linkse vara?
Ach, waffende honden bijten niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Wat een aanwinst.
Gestorven zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |