There's nothing like the real Mccoy.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef Monidique het volgende:
IESVS... De JdW-generator werkt nog, hoor...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:52 schreef PJORourke het volgende:
Ik bedoel daar geen fysiek geweld mee, simpleton.
Ik ga solliciteren bij King. Kwaliteit in Niets Geevenaard, dat was altijd al mijn motto.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:53 schreef Monidique het volgende:
Dus wat ben je van plan? Je gaat 'm in het debat helemaal dol beargumenteren? Je zult wel eens laten zien hoe je werkelijk exemplarisch modereert?
Van het ontvangen van Dora ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Van KING krijg je HIV.
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Van KING krijg je HIV.
Kanker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Van KING krijg je HIV.
Voor een nerd ben jij nog best grappig. En dat zeg ik niet omdat het ook zo goed op mij van toepassing is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Van het ontvangen dan Dora ook.
Dat je IQ ervan daalt naar het niveau van een broccolistruik, da's nu wel ruimschoots bewezen. Maar HIV.. tsjonge.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat lijkt me toch een heldere diagnose.
Dat komt doordat ze steeds meer bezuinigen op kwaliteitscontrole.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat je IQ ervan daalt naar het niveau van een broccolistruik, da's nu wel ruimschoots bewezen. Maar HIV.. tsjonge.
Gedenk te sterven!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ga je van kankerDOOD
Ach, wat heeft de afgelopen FOK-week nou voor een waarde? Welke grootse humoristen waren hier dan aanwezig? Voor goeie grappen sta ik altijd wel open, dus kom maar op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:00 schreef Monidique het volgende:
Zo, tijdens je week afwezigheid heb je kennelijk niet meegekregen dat pepermuntgrappen net iets minder komisch zijn het allersufste van Jack Spijkerman. Dat is niet alleen verontrustend, het is ook nog eens knap, zeker gezien je net zei af en toe wel te hebben gelurkt.
Dus, zeg eens, wat ga je nu doen met Sidekick? Je was in ieder geval nog niet met die lafbek klaar. Wat ga je doen?
Met mijn ervaring in de ongediertebestrijding kan ik dat in een klap goed maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat komt doordat ze steeds meer bezuinigen op kwaliteitscontrole.
Jouw poging me uit de tent te lokken is te miserabel voor woorden. Maar wees gerust: ik ben er nog niet klaar mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:05 schreef Monidique het volgende:
Zoals ik net al zei: Loze woorden dus. Dapper vertellen dat je met de lafbak in ieder geval nog niet klaar bent, maar als je weer toegelaten wordt op het forum, niet durven vertellen wat je nou eigenlijk van plan bent. Het is wel duidelijk wie hier echt de lafbek is.
Dan is het de keuze tussen een lafbek zijn (niets zeggen) of gewoon dom zijn (tot in de detail beschrijven wat je van plan bent en zo het onderwerp van een ban-knop worden).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:05 schreef Monidique het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier echt de lafbek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |