Daar heb ik een replica van. Evenals:quote:
Wat lul je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
Johan, ik zou je graag prijzen om je onhandigheid, ware het niet dat je er last van hebt
Ik.ben.geen.pauper.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, da's voor paupers.
Ach, zolang de hete herfst op zich laat wachten, vrees ik in het geheel niet voor een hete hel, werkeloze in opleiding.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik.ben.geen.pauper.![]()
Ik ben autonoom-in-oprichting. Ik zie jullie wel komen als de hel losbarst![]()
Hij heet toch Kim Jung Ill?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We hadden het over dat artikel van Kim Mi Soon dat G-B net postte en over de oudedagsbesteding die min of meer opgelegd werd door het regime daar.
Zie je jezelf al in de Flevopolder in de klei wroeten om de aardappeloogst te checken
Alleen met IE, niet met Firefox.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef JanMichiel het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd dit nadat je hebt gereageerd?
Wil je dat nog eens herhalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
License to III.
Werkloze in opleidingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, zolang de hete herfst op zich laat wachten, vrees ik in het geheel niet voor een hete hel, werkeloze in opleiding.
In Madrid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:55 schreef JanMichiel het volgende:
Waar in Spanje woont sinterklaas precies?
van mij wel, maar dan zul jij moeten tapdansenquote:
Ik luister alleen naar de heilige geest.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
van mij wel, maar dan zul jij moeten tapdansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |