Daar heb ik een replica van. Evenals:quote:
Wat lul je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:47 schreef Tafkahs het volgende:
Johan, ik zou je graag prijzen om je onhandigheid, ware het niet dat je er last van hebt
Ik.ben.geen.pauper.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, da's voor paupers.
Ach, zolang de hete herfst op zich laat wachten, vrees ik in het geheel niet voor een hete hel, werkeloze in opleiding.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik.ben.geen.pauper.![]()
Ik ben autonoom-in-oprichting. Ik zie jullie wel komen als de hel losbarst![]()
Hij heet toch Kim Jung Ill?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We hadden het over dat artikel van Kim Mi Soon dat G-B net postte en over de oudedagsbesteding die min of meer opgelegd werd door het regime daar.
Zie je jezelf al in de Flevopolder in de klei wroeten om de aardappeloogst te checken
Alleen met IE, niet met Firefox.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef JanMichiel het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd dit nadat je hebt gereageerd?
Wil je dat nog eens herhalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
License to III.
Werkloze in opleidingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, zolang de hete herfst op zich laat wachten, vrees ik in het geheel niet voor een hete hel, werkeloze in opleiding.
In Madrid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:55 schreef JanMichiel het volgende:
Waar in Spanje woont sinterklaas precies?
van mij wel, maar dan zul jij moeten tapdansenquote:
Ik luister alleen naar de heilige geest.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
van mij wel, maar dan zul jij moeten tapdansen
Dat zul je de heilige geest moeten vragen, beste jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:04 schreef JanMichiel het volgende:
Gaat de SP bij de volgende verkiezingen eindelijk eens een keer oprukken?
Ik zou je bijna mijn huidige werkcollege over Kerstening binnen smokkelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef Monidique het volgende:
Geschiedenis van de filosofie 1 & 2 - Hans Joachim Störig
Cultuurgeschiedenis van het Christendom - Verscheidene auteurs - Elsevier
Van Petrus tot Constantijn - De eerste christenen - Pierre Trouillez
http://www.nu.nl/news/603924/19/Bolkestein_vreest_dat_euro_geen_stand_houdt.htmlquote:Bolkestein vreest dat euro geen stand houdt
Uitgegeven: 5 oktober 2005 12:20
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2005 14:50
DEN HAAG - Voormalig Europees commissaris Bolkestein is bang dat de euro geen stand houdt tegen het gesjoemel met de criteria die de eenheidsmunt waardevast moeten houden. "Het wangedrag van vooral de grotere lidstaten Frankrijk, Duitsland en Italië maakt dat onzeker", zei hij woensdag in een interview met het blad Forum van werkgeversvereniging VNO-NCW.
Bolkestein denkt dat de euro pas echt getest wordt als over een aantal jaren de vergrijzing toeslaat. "De Italiaanse pensioenen zijn niet zo makkelijk te betalen. Men zal in Italië de neiging hebben om geld te lenen en dat zal de gemeenschappelijke munt nog verder verzwakken."
De vroegere VVD-leider herhaalt dat hij zijn fractie mogelijk zou hebben geadviseerd tegen de invoering van de euro te stemmen, als hij destijds had geweten dat er zo met de criteria (neergelegd in het stabiliteitspact) geknoeid zou worden.
"Toen het onderwerp in de Tweede Kamer werd behandeld, heb ik het debat erover zelf gevoerd. Premier Kok zei over de criteria voor het stabiliteitspact: die zijn in marmer gebeiteld en hangen boven mijn bed. Een goochemerd zei toen: nu maar hopen dat het touwtje stevig genoeg is."
'Ik voel mij ook genept'
Volgens Bolkestein is de onvrede over de euro een belangrijke reden waarom de Nederlandse bevolking in juni tegen de Europese grondwet heeft gestemd. "Ik voel me ook genept." Maar hij vindt ook dat het kabinet fouten heeft gemaakt bij zijn ja-campagne voor de grondwet. Zo heeft minister Bot van Buitenlandse Zaken "dommme dingen" gezegd, bijvoorbeeld toen hij de burgers adviseerde bij twijfel niet te gaan stemmen.
Overigens had er wat Bolkestein betreft helemaal geen referendum gehouden moeten worden. Bij volksraadplegingen worden volgens hem alle argumenten vermengd. "Het wordt een soep."
In plaats van de grondwet moet er "een nieuw, verbeterd verdrag" komen, dat per onderdeel uitonderhandeld moet worden door de lidstaten, aldus Bolkestein. De term 'grondwet' moet daarbij vermeden worden, "want dat is het gewoon niet"
O?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou je bijna mijn huidige werkcollege over Kerstening binnen smokkelen.
De dienstenrichtlijn is enkel een middel om het protectionisme van landen door het stellen van allemaal regeltjes op te heffen. Ben je tegen het creeren van één Europese markt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef Tafkahs het volgende:
Alsof de VVD nog niet genoeg gezeik heeft:
[..]
http://www.nu.nl/news/603924/19/Bolkestein_vreest_dat_euro_geen_stand_houdt.html
Noem het gewoon "De Dienstenrichtlijn", dan hebben we het niet meer over grondwet en dat soort verwarrende beeldspraak![]()
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:19 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De dienstenrichtlijn is enkel een middel om het protectionisme van landen door het stellen van allemaal regeltjes op te heffen. Ben je tegen het creeren van één Europese markt?
Omdat de markt nooit en te nimmer de regels moet mogen bepalenquote:
Alle wetten blijven gewoon bestaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Omdat de markt nooit en te nimmer de regels moet mogen bepalen
Ja hoor, geen hamburger zonder een blaadje sla he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Alle wetten blijven gewoon bestaan
Wat bedoel je? Moet 'de markt' zich niet meer aan de wetten houden door één Europese markt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja hoor, geen hamburger zonder een blaadje sla he?
Dat is toch het idee van een kleine overheid? Dat de markt de gaten wel invult die de overheid normaliter voor zijn rekening neemt. Daar horen tal van sociale voorzieningen bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:32 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Moet 'de markt' zich niet meer aan de wetten houden door één Europese markt?
Bij één Europese markt gaat het niet om een kleinere overheid, het gaat om schaalvoordelen en meer concurrentie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een kleine overheid? Dat de markt de gaten wel invult die de overheid normaliter voor zijn rekening neemt. Daar horen tal van sociale voorzieningen bij.
Jawel en jij denkt dat die concurrentie altijd in je eigen voordeel uit te leggen valt, nietwaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:37 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Bij één Europese markt gaat het niet om een kleinere overheid, het gaat om schaalvoordelen en meer concurrentie.
Dus als zorg, etc buiten de Europese markt zou worden gelaten zou je wel één Europese markt voorstaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel en jij denkt dat die concurrentie altijd in je eigen voordeel uit te leggen valt, nietwaar?
Aapje. Aapje. Aapje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:42 schreef sigme het volgende:
Hallo. Hallo. Hallo.
Ooolifantje aapje olifantje aapje aapje aapjequote:
Ik ben niet tegen een Europa, maar niet als dat door de markt wordt gedomineerd. Elk land zou zijn eigen agenda moeten voeren en de vruchten moeten kunnen plukken als er voordelen te behalen zijn in de samenwerking met een ander land. Het verdrag van Shengen was al een behoorlijke stap vooruit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:44 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dus als zorg, etc buiten de Europese markt zou worden gelaten zou je wel één Europese markt voorstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |