Kan er wel om lachen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:42 schreef du_ke het volgende:
Waarom zien zo weinig mensen de toch zeker aanwezige humor van Bansheeboy?
Maar niemand zat ook te wachten op de kostspelige staatsherinrichtingsvoorstellen van Thomas de Graaf.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:18 schreef zakjapannertje het volgende:
Ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was
Ik heb eindelijk een goed topic waar ik naar kan verwijzen wanneer er weer een Linkse Media-topic wordt geopend.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:21 schreef sjun het volgende:
Bij de weg: Ik heb een draadje geopend over media-invloeden op de alledaagse werkelijkheidsbeleving.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:22 schreef Koos Voos het volgende:
The African Union has launched a Peace and Security Council in a bold attempt to deal with the continent´s numerous conflicts. Modelled after the United Nations body with a similar name, the Security Council will seek to intervene both politically and militarily to resolve disputes within and among member states.
bron : http://www.rnw.nl/hotspots/html/afr040525.html
[afbeelding]
The OQO ultra personal computer is displayed at the CeBIT America show at New York's Javits Convention Cente.
Weighing less than 14 ounces, it features a 1 GHz processor, 20GB hard drive, 256MB of RAM, a 5-inch VGA screen and runs on the Windows XP operating system.
...![]()
Mijn reactiequote:Op woensdag 26 mei 2004 00:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een goed topic waar ik naar kan verwijzen wanneer er weer een Linkse Media-topic wordt geopend.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een goed topic waar ik naar kan verwijzen wanneer er weer een Linkse Media-topic wordt geopend.
Ik heb het opgenomen en ga nu even kijken!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:32 schreef Koos Voos het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat .
[afbeelding]
Klagen doe je maar in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |