Uitgerekend JIJ kent ''Who's down with O.P.P.'' niet?quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
Waar slaat TT op?
Nu wordt het te moeilijk.quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dude, dit is ziek. Heb jij je topic al klaarstaan bij pagina 5 (25 / page) ?
Het topic was zelfs al open voordat de vorige vol was.quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heb jij je topic al klaarstaan bij pagina 5 (25 / page) ?
Zegt me niks. Welk vooroordeel heb jij nou weer over mijquote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uitgerekend JIJ kent ''Who's down with O.P.P.'' niet?
ooit was Sidekick ook zo, hij lijkt genezen te zijn.quote:
Ik zal 's kijken of ik eMule aan de praat krijg.quote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
RQ, ed2k://Muntz-Sieg_Haider.wmv
Lachen.
Dat je zwart bent.quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zegt me niks. Welk vooroordeel heb jij nou weer over mij
quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het topic was zelfs al open voordat de vorige vol was.
Ticketoffice heeft ze niet meer, dus ik ben nu vrije ondernemer.quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben weer te netjes, dit is fraude!![]()
Het is van Naughty by Nature, en werd toevallig door ''Yahoo!Launch!Video!'' achter Metallica geplakt. (Ik kende het daarvoor al,quote:Op maandag 13 december 2004 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dan....moet ik weten wat ''Who's down with O.P.P.' is
Ooooh Peee Pee. Yeah, you know me!quote:Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is van Naughty by Nature, en werd toevallig door ''Yahoo!Launch!Video!'' achter Metallica geplakt. (Ik kende het daarvoor al,.)
And nothing else matters.quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ooooh Peee Pee. Yeah, you know me!
En wat heeft dat met mijn vel te maken?quote:Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is van Naughty by Nature, en werd toevallig door ''Yahoo!Launch!Video!'' achter Metallica geplakt. (Ik kende het daarvoor al,.)
Zal wel op coke lijken en goedkoper zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Verontreinigde cocaïne in omloop
Is er nog een reden om dat spul met atropine te versnijden?
Ik had er eergisteren ook over met een vriend, waarom mensen de moeite nemen om dat erin te gooien...Maar goed, als je het legaliseert heb je dit probleem niet meer.quote:Op maandag 13 december 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Verontreinigde cocaïne in omloop
Is er nog een reden om dat spul met atropine te versnijden?
Jij bent zwart, dus je kunt niet anti-Hip-Hop zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mijn vel te maken?
Lijkt me sterk....als je dingen goed maalt lijkt alles wat wit is er op.quote:Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal wel op coke lijken en goedkoper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |