Daarom moet je die hele vuist erin vrotten, om het lek te dichtenquote:
Du_Ke verpestte het.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat is er met Johan??? Ik had 'm graag even een kwartiertje willen laten F5'en zoals Sidekick al opperde
Die GroenLinksers snappen ook nooit de belangrijke details he?quote:
Helemaal overdonderd door je analysequote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Sidekick het volgende:
Is Yohen dood?
erin vrotten met je hoofd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daarom moet je die hele vuist erin vrotten, om het lek te dichten
oeh, een natte baklavaquote:
Zeker op kosten van de belastingbetaler op vakantiequote:Op zondag 15 mei 2005 23:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Hm, ik zie het al, tijd voor wat positieve educatie:
[afbeelding]
![]()
Nee, hij maakt dat geld op om te zeggen dat ie het zelf heeft betaald. Doet 'ie altijdquote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeker op kosten van de belastingbetaler op vakantie![]()
Het is gewoon ridicuul.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jawel, beken het nu maar.
Alsof waarde hechten aan een feestdag meteen betekend dat je een doorgewinterde extremist bent. Sidekick mag wel eens op zijn uitspraken gaan letten.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is gewoon ridicuul.
Ik ga nooit naar de kerk en werk gewoon af en toe op zondag
Ja daarom beetje ongefundeerd allemaal maar ja. It's all in the gamequote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alsof waarde hechten aan een feestdag meteen betekend dat je een doorgewinterde extremist bent. Sidekick mag wel eens op zijn uitspraken gaan letten.
Is geen bericht van R@b hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Voordat ik naar tukkenstein ga, moet ik R@b mijn complimenten geven wegens de uiterst suggestieve en meesterlijke titel van een frontpagebericht: Koranverhaal mogelijk niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |