Daarom moet je die hele vuist erin vrotten, om het lek te dichtenquote:
Du_Ke verpestte het.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat is er met Johan??? Ik had 'm graag even een kwartiertje willen laten F5'en zoals Sidekick al opperde
Die GroenLinksers snappen ook nooit de belangrijke details he?quote:
Helemaal overdonderd door je analysequote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Sidekick het volgende:
Is Yohen dood?
erin vrotten met je hoofd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daarom moet je die hele vuist erin vrotten, om het lek te dichten
oeh, een natte baklavaquote:
Zeker op kosten van de belastingbetaler op vakantiequote:Op zondag 15 mei 2005 23:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Hm, ik zie het al, tijd voor wat positieve educatie:
[afbeelding]
![]()
Nee, hij maakt dat geld op om te zeggen dat ie het zelf heeft betaald. Doet 'ie altijdquote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeker op kosten van de belastingbetaler op vakantie![]()
Het is gewoon ridicuul.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jawel, beken het nu maar.
Alsof waarde hechten aan een feestdag meteen betekend dat je een doorgewinterde extremist bent. Sidekick mag wel eens op zijn uitspraken gaan letten.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is gewoon ridicuul.
Ik ga nooit naar de kerk en werk gewoon af en toe op zondag
Ja daarom beetje ongefundeerd allemaal maar ja. It's all in the gamequote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alsof waarde hechten aan een feestdag meteen betekend dat je een doorgewinterde extremist bent. Sidekick mag wel eens op zijn uitspraken gaan letten.
Is geen bericht van R@b hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Voordat ik naar tukkenstein ga, moet ik R@b mijn complimenten geven wegens de uiterst suggestieve en meesterlijke titel van een frontpagebericht: Koranverhaal mogelijk niet waar
Ik heb de uitzending helaas gemist. Maar wat ik er van begrepen heb is dat de intimidatie en het treiteren zover gaat dat het niet eens meer toegestaan is volgens de conventie van Geneve.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Drugshond het volgende:
De reportage van Netwerk was wel indrukwekkend... onder de goeie (lichte) behandeling sla je wel los... en de opmerking van de experts was ook veelzeggend... als je 3 jr. vast hebt gezeten... dan ben je gewoon krankzinnig je psyche is gewoon een pudding.... Damn.. zelfs vrijwilligers die voor een ideologie vochten, sloegen na 72 uur door. En sommige mensen zitten al 3 jaar vast... ... een trainingskamp voor toekomstige TBS-er's.
Heeft me wel aan het nadenken gezet...... is dit de oplossing ?!?!?!?
I rode a tankquote:Op maandag 16 mei 2005 00:53 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag samen in een kroegje gezongen.(met een stel antillianen ...
Sympathy for The Devil - (Roling Stones).mp3.
Erg grappig.. nu ik eraan terug denk. . . .
*hips*
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Drugshond het volgende:
De reportage van Netwerk was wel indrukwekkend... onder de goeie (lichte) behandeling sla je wel los... en de opmerking van de experts was ook veelzeggend... als je 3 jr. vast hebt gezeten... dan ben je gewoon krankzinnig je psyche is gewoon een pudding.... Damn.. zelfs vrijwilligers die voor een ideologie vochten, sloegen na 72 uur door. En sommige mensen zitten al 3 jaar vast... ... een trainingskamp voor toekomstige TBS-er's.
Een moslim die al doorslaat als ze zijn broek uit willen trekken, kan ik geen partij noemen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Drugshond het volgende:
Om eerlijk te zeggen nee .....quote:Op maandag 16 mei 2005 01:22 schreef Kaalhei het volgende:
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?
Voorlopig dus wel. Bovendien: Dat is een andere vraag als diegene is stelde.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:35 schreef Drugshond het volgende:
Om eerlijk te zeggen nee .....
Niet in deze vorm. en ik ben bang dat het niet in honderden blijft.
De waarheid vertellen over terrorisme.quote:Als een normaal invidue al bezwijkt binnen 72 uur.. wat moeten die zogenaamde (honderden ?!) mensen dan 3 jr.. ?!?.
Misschien vis je mis, misschien krijg je informatie die 100, 1.000, 10.000, 100.000 of misschien wel 1.000.000 mensen red van een dood veroorzaakt door islamitische terroristen.quote:En bovendien ?!, wat krijg je er voor terug ?!
Vraag dat maar aan de 10.000-en die achterbleven nadat islamieten hun gram hadden gehaald in New York, Madrid en bij Theo van Gogh.quote:Het is niet de persoon, maar een complete gezinsituatie wat je overhoop zet.
Het gaat er in deze oorlog alleen om dat het Westen de Islam overwint, niets meer en niets minder. Ik snap dat de voorgaande opmerking een glimlach bij jou veroorzaakt, maar je zal er binnen enkele jaren nog eens aan denken. De oorlog tussen West en Oost is nu echt begonnen en die oorlog zal zich afspelen in Europa, wederom.quote:- Er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen...... --
Ik weet niet..... Ik geloof nog steeds niet dat we in oorlog zijn. (zeker niet na 3 aanslagen , NY-Madrid-Beslan) in de jaren 80 waren de aanslagen veel talrijker te noemen (en ook symbolieker - Munchen).quote:Op maandag 16 mei 2005 01:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Voorlopig dus wel. Bovendien: Dat is een andere vraag als diegene is stelde.
[..]
De waarheid vertellen over terrorisme.
[..]
Misschien vis je mis, misschien krijg je informatie die 100, 1.000, 10.000, 100.000 of misschien wel 1.000.000 mensen red van een dood veroorzaakt door islamitische terroristen.
[..]
Vraag dat maar aan de 10.000-en die achterbleven nadat islamieten hun gram hadden gehaald in New York, Madrid en bij Theo van Gogh.
[..]
Het gaat er in deze oorlog alleen om dat het Westen de Islam overwint, niets meer en niets minder. Ik snap dat de voorgaande opmerking een glimlach bij jou veroorzaakt, maar je zal er binnen enkele jaren nog eens aan denken. De oorlog tussen West en Oost is nu echt begonnen en die oorlog zal zich afspelen in Europa, wederom.
Maatschappelijk gezien zijn de tegenstellingen wel toegenomen....quote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik weet niet..... Ik geloof nog steeds niet dat we in oorlog zijn. (zeker niet na 2 aanslagen) in de jaren 80 waren de aanslagen veel talrijker te noemen (en ook symbolieker - Munchen).
Maar andersom kan ik me ook niet indenken dat elke gevangende een potentieele duizendklapper is.
Ik hou het voorlopig nog op overkill....van de Amerikanen (met goedkeuring van).
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:48 schreef Kaalhei het volgende:
Het gaat er in deze oorlog alleen om dat het Westen de Islam overwint, niets meer en niets minder.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:08 schreef -DailaLama- het volgende:
Weet je wat ik wel es voor trieste dingen doe wanneer ik me verveel?![]()
Spreek ik in de TMF-chatbox (met als nick een meisjesnaam natuurlijk) 2 jongens aan. Eén ervan vraag ik om een telefoonnummer en dan zeg ik tegen die ander: "Hier bel me".
Hij: "Hey, er is een gast aan de andere kant van de lijn."
Ik zou iets minder naar extremistische moslim sites surfenquote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen. De zwakte van de Europeanen is niet zozeer de eeuwige verdeeldheid, maar wel de twijfel en de angst voor zichzelf om iets te doen.
Verkapt revisionisme.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde.
quote:Op maandag 16 mei 2005 04:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens moet ook worden opgemerkt dat vrede in Europa altijd min of meer de pauze was tot de volgende oorlog. Er was geen vrede langdurige nadat de Romeinen waren teruggedrongen, er was geen langdurige vrede nadat Napoleon definitief was verslagen, er was geen vrede na de vele Frans-Duitse oorlogen, er was geen langdurige vrede na eerste wereld-oorlog en er zal geen langdurige vrede zijn na de tweede wereld-oorlog.
Over tijdbommen gesproken....quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen.
quote:"Killing An Arab" - Cure
Standing on the beach
With a gun in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand
Staring down the barrel
At the arab on the ground
I can see his open mouth
But I hear no sound
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
I can turn
And walk away
Or I can fire the gun
Staring at the sky
Staring at the sun
Whichever I chose
It amounts to the same
Absolutely nothing
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
I feel the steel butt jump
Smooth in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand
Staring at myself
Reflected in the eyes
Of the dead man on the beach
The dead man on the beach
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
http://www.washingtonpost(...)AR2005051400705.htmlquote:The memo reported, among other things, that "military action was now seen as inevitable" in Washington and that "the intelligence and facts were being fixed around the policy."
http://www.abc.net.au/ra/news/stories/s1368975.htmquote:"You see, this war came to us, not the other way around. "
Dit is echt nog slechter dan je gewoonlijke bagger.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens moet ook worden opgemerkt dat vrede in Europa altijd min of meer de pauze was tot de volgende oorlog. Er was geen vrede langdurige nadat de Romeinen waren teruggedrongen, er was geen langdurige vrede nadat Napoleon definitief was verslagen, er was geen vrede na de vele Frans-Duitse oorlogen, er was geen langdurige vrede na eerste wereld-oorlog en er zal geen langdurige vrede zijn na de tweede wereld-oorlog.
Nee, het is gewoon een krijgshaftig mannetje met een cape. Europeser kan het niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:46 schreef Monidique het volgende:
Bovendien, als je maar ver genoeg terugblikt, dan is vrede altijd een pauze tussen oorlogen, of een oorlog pauze tussen vrede. Deze visie op oorlog en vrede lijkt wel te tonen dat DrWolffenstein zijn Europese wortels aan het inruilen is voor "holistische", Oosterse visies. Een cultuurverrader!
Touché.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een krijgshaftig mannetje met een cape. Europeser kan het niet.
Dit is trouwens ook extra slecht.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen. De zwakte van de Europeanen is niet zozeer de eeuwige verdeeldheid, maar wel de twijfel en de angst voor zichzelf om iets te doen.
Die doet goed hequote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook extra slecht.
Als ''type''?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren op Temptation Island.
Zeg maar.
Tell me your filthy storiesquote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren op Temptation Island.
Zeg maar.
Bij je oma?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef Monidique het volgende:
Gisteravond was ik op een soort feestje en daar dronk men bier.
Daar was óók bier, maar daar was ik in de middag eventjes een uurtje heen. Nee, in de avond was er een house warming party, want een vriend van mij heeft onlangs z'n eerste eigen huisje geregeld. Uiteraard was het slechts een excuus om met veel mensen veel te drinken, maar dat mag de pret niet bederven. Toch hield ik het vol, voor de korte tijd dat ik daar was, om geen bier te drinken, om er zelfs niet naar te neigen. Wat wel zo is, is dat je sneller naar huis gaat, ik was al rap weg, wanneer je geen alcohol drinkt. Het is wel gezellig, maar je denkt gewoon eerder dat het nu wel tijd is om te gaan.quote:
Door vermoeidheid overmandquote:Op maandag 16 mei 2005 11:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar was óók bier, maar daar was ik in de middag eventjes een uurtje heen. Nee, in de avond was er een house warming party, want een vriend van mij heeft onlangs z'n eerste eigen huisje geregeld. Uiteraard was het slechts een excuus om met veel mensen veel te drinken, maar dat mag de pret niet bederven. Toch hield ik het vol, voor de korte tijd dat ik daar was, om geen bier te drinken, om er zelfs niet naar te neigen. Wat wel zo is, is dat je sneller naar huis gaat, ik was al rap weg, wanneer je geen alcohol drinkt. Het is wel gezellig, maar je denkt gewoon eerder dat het nu wel tijd is om te gaan.
Ik zou zeggen, meldt je aan bij Gitmo om je te laten martelen, en redt daarmee tien mensen van de dood.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:22 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?
Heb je mijn analyse al gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Altijd leuk, discussieren over de Middeleeuwen..
Opportunist, je breekt de fundering van onze samenleving af.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk en werk gewoon af en toe op zondag
Even voor mij?quote:
Bezit is diefstal.quote:mijn
Dat was gisteren.quote:[url=http://forum.fok.nl/topic/701120/6/50#27039681]analyse[/url
Hemel, honderden dingen heb ik in mijn leven gelezen.quote:al gelezen?
quote:
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?quote:WBS-debat: meerderheid stemt vóór Grondwet
In een goed gevulde zaal in Felix Meritis werd afgelopen donderdag volop gediscussieerd over de Europese Grondwet. Tijdens het door de Wiardi Beckman Stichting georganiseerde debat gaf Professor Rood van het Instituut Clingendael een uitleg over de inhoud van de Grondwet en gingen Frans Timmermans en Ronald Plasterk met elkaar, maar vooral met het publiek in debat. Het merendeel van de zaal bleek het na afloop eens te zijn met Frans Timmermans en gaf aan vóór de Grondwet te gaan stemmen. lees meer »
Eerder zoals het geval is met elke gelekt rapport en anonieme overheidsfunctionaris. Het lijkt mij dan ook sowieso wijs om het niet als waar te verkondigen, maar om te melden dat een overheidsfunctionaris heeft gezegd dat het waar is. Wat, voor zover ik weet, dus ook gebeurd is.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef Sidekick het volgende:
Nou ja, ze weten dus niet of het wel of niet is gebeurd, en de fout dat ze het toch als waar publiceerden is dan wel een grote fout. Vergelijkbaar met het WMD verhaal in Irak.
Oh, kan jij wel verbinding maken met de site?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?
Of reageer jij te snel?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?
Tuurlijk, mijn credits zijn nog niet opquote:Op maandag 16 mei 2005 12:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, kan jij wel verbinding maken met de site?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |