Daarom moet je die hele vuist erin vrotten, om het lek te dichtenquote:
Du_Ke verpestte het.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat is er met Johan??? Ik had 'm graag even een kwartiertje willen laten F5'en zoals Sidekick al opperde
Die GroenLinksers snappen ook nooit de belangrijke details he?quote:
Helemaal overdonderd door je analysequote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Sidekick het volgende:
Is Yohen dood?
erin vrotten met je hoofd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daarom moet je die hele vuist erin vrotten, om het lek te dichten
oeh, een natte baklavaquote:
Zeker op kosten van de belastingbetaler op vakantiequote:Op zondag 15 mei 2005 23:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Hm, ik zie het al, tijd voor wat positieve educatie:
[afbeelding]
![]()
Nee, hij maakt dat geld op om te zeggen dat ie het zelf heeft betaald. Doet 'ie altijdquote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeker op kosten van de belastingbetaler op vakantie![]()
Het is gewoon ridicuul.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jawel, beken het nu maar.
Alsof waarde hechten aan een feestdag meteen betekend dat je een doorgewinterde extremist bent. Sidekick mag wel eens op zijn uitspraken gaan letten.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is gewoon ridicuul.
Ik ga nooit naar de kerk en werk gewoon af en toe op zondag
Ja daarom beetje ongefundeerd allemaal maar ja. It's all in the gamequote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alsof waarde hechten aan een feestdag meteen betekend dat je een doorgewinterde extremist bent. Sidekick mag wel eens op zijn uitspraken gaan letten.
Is geen bericht van R@b hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Voordat ik naar tukkenstein ga, moet ik R@b mijn complimenten geven wegens de uiterst suggestieve en meesterlijke titel van een frontpagebericht: Koranverhaal mogelijk niet waar
Ik heb de uitzending helaas gemist. Maar wat ik er van begrepen heb is dat de intimidatie en het treiteren zover gaat dat het niet eens meer toegestaan is volgens de conventie van Geneve.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Drugshond het volgende:
De reportage van Netwerk was wel indrukwekkend... onder de goeie (lichte) behandeling sla je wel los... en de opmerking van de experts was ook veelzeggend... als je 3 jr. vast hebt gezeten... dan ben je gewoon krankzinnig je psyche is gewoon een pudding.... Damn.. zelfs vrijwilligers die voor een ideologie vochten, sloegen na 72 uur door. En sommige mensen zitten al 3 jaar vast... ... een trainingskamp voor toekomstige TBS-er's.
Heeft me wel aan het nadenken gezet...... is dit de oplossing ?!?!?!?
I rode a tankquote:Op maandag 16 mei 2005 00:53 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag samen in een kroegje gezongen.(met een stel antillianen ...
Sympathy for The Devil - (Roling Stones).mp3.
Erg grappig.. nu ik eraan terug denk. . . .
*hips*
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Drugshond het volgende:
De reportage van Netwerk was wel indrukwekkend... onder de goeie (lichte) behandeling sla je wel los... en de opmerking van de experts was ook veelzeggend... als je 3 jr. vast hebt gezeten... dan ben je gewoon krankzinnig je psyche is gewoon een pudding.... Damn.. zelfs vrijwilligers die voor een ideologie vochten, sloegen na 72 uur door. En sommige mensen zitten al 3 jaar vast... ... een trainingskamp voor toekomstige TBS-er's.
Een moslim die al doorslaat als ze zijn broek uit willen trekken, kan ik geen partij noemen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Drugshond het volgende:
Om eerlijk te zeggen nee .....quote:Op maandag 16 mei 2005 01:22 schreef Kaalhei het volgende:
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?
Voorlopig dus wel. Bovendien: Dat is een andere vraag als diegene is stelde.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:35 schreef Drugshond het volgende:
Om eerlijk te zeggen nee .....
Niet in deze vorm. en ik ben bang dat het niet in honderden blijft.
De waarheid vertellen over terrorisme.quote:Als een normaal invidue al bezwijkt binnen 72 uur.. wat moeten die zogenaamde (honderden ?!) mensen dan 3 jr.. ?!?.
Misschien vis je mis, misschien krijg je informatie die 100, 1.000, 10.000, 100.000 of misschien wel 1.000.000 mensen red van een dood veroorzaakt door islamitische terroristen.quote:En bovendien ?!, wat krijg je er voor terug ?!
Vraag dat maar aan de 10.000-en die achterbleven nadat islamieten hun gram hadden gehaald in New York, Madrid en bij Theo van Gogh.quote:Het is niet de persoon, maar een complete gezinsituatie wat je overhoop zet.
Het gaat er in deze oorlog alleen om dat het Westen de Islam overwint, niets meer en niets minder. Ik snap dat de voorgaande opmerking een glimlach bij jou veroorzaakt, maar je zal er binnen enkele jaren nog eens aan denken. De oorlog tussen West en Oost is nu echt begonnen en die oorlog zal zich afspelen in Europa, wederom.quote:- Er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen...... --
Ik weet niet..... Ik geloof nog steeds niet dat we in oorlog zijn. (zeker niet na 3 aanslagen , NY-Madrid-Beslan) in de jaren 80 waren de aanslagen veel talrijker te noemen (en ook symbolieker - Munchen).quote:Op maandag 16 mei 2005 01:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Voorlopig dus wel. Bovendien: Dat is een andere vraag als diegene is stelde.
[..]
De waarheid vertellen over terrorisme.
[..]
Misschien vis je mis, misschien krijg je informatie die 100, 1.000, 10.000, 100.000 of misschien wel 1.000.000 mensen red van een dood veroorzaakt door islamitische terroristen.
[..]
Vraag dat maar aan de 10.000-en die achterbleven nadat islamieten hun gram hadden gehaald in New York, Madrid en bij Theo van Gogh.
[..]
Het gaat er in deze oorlog alleen om dat het Westen de Islam overwint, niets meer en niets minder. Ik snap dat de voorgaande opmerking een glimlach bij jou veroorzaakt, maar je zal er binnen enkele jaren nog eens aan denken. De oorlog tussen West en Oost is nu echt begonnen en die oorlog zal zich afspelen in Europa, wederom.
Maatschappelijk gezien zijn de tegenstellingen wel toegenomen....quote:Op maandag 16 mei 2005 02:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik weet niet..... Ik geloof nog steeds niet dat we in oorlog zijn. (zeker niet na 2 aanslagen) in de jaren 80 waren de aanslagen veel talrijker te noemen (en ook symbolieker - Munchen).
Maar andersom kan ik me ook niet indenken dat elke gevangende een potentieele duizendklapper is.
Ik hou het voorlopig nog op overkill....van de Amerikanen (met goedkeuring van).
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:48 schreef Kaalhei het volgende:
Het gaat er in deze oorlog alleen om dat het Westen de Islam overwint, niets meer en niets minder.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:08 schreef -DailaLama- het volgende:
Weet je wat ik wel es voor trieste dingen doe wanneer ik me verveel?![]()
Spreek ik in de TMF-chatbox (met als nick een meisjesnaam natuurlijk) 2 jongens aan. Eén ervan vraag ik om een telefoonnummer en dan zeg ik tegen die ander: "Hier bel me".
Hij: "Hey, er is een gast aan de andere kant van de lijn."
Ik zou iets minder naar extremistische moslim sites surfenquote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen. De zwakte van de Europeanen is niet zozeer de eeuwige verdeeldheid, maar wel de twijfel en de angst voor zichzelf om iets te doen.
Verkapt revisionisme.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde.
quote:Op maandag 16 mei 2005 04:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens moet ook worden opgemerkt dat vrede in Europa altijd min of meer de pauze was tot de volgende oorlog. Er was geen vrede langdurige nadat de Romeinen waren teruggedrongen, er was geen langdurige vrede nadat Napoleon definitief was verslagen, er was geen vrede na de vele Frans-Duitse oorlogen, er was geen langdurige vrede na eerste wereld-oorlog en er zal geen langdurige vrede zijn na de tweede wereld-oorlog.
Over tijdbommen gesproken....quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen.
quote:"Killing An Arab" - Cure
Standing on the beach
With a gun in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand
Staring down the barrel
At the arab on the ground
I can see his open mouth
But I hear no sound
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
I can turn
And walk away
Or I can fire the gun
Staring at the sky
Staring at the sun
Whichever I chose
It amounts to the same
Absolutely nothing
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
I feel the steel butt jump
Smooth in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand
Staring at myself
Reflected in the eyes
Of the dead man on the beach
The dead man on the beach
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
http://www.washingtonpost(...)AR2005051400705.htmlquote:The memo reported, among other things, that "military action was now seen as inevitable" in Washington and that "the intelligence and facts were being fixed around the policy."
http://www.abc.net.au/ra/news/stories/s1368975.htmquote:"You see, this war came to us, not the other way around. "
Dit is echt nog slechter dan je gewoonlijke bagger.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens moet ook worden opgemerkt dat vrede in Europa altijd min of meer de pauze was tot de volgende oorlog. Er was geen vrede langdurige nadat de Romeinen waren teruggedrongen, er was geen langdurige vrede nadat Napoleon definitief was verslagen, er was geen vrede na de vele Frans-Duitse oorlogen, er was geen langdurige vrede na eerste wereld-oorlog en er zal geen langdurige vrede zijn na de tweede wereld-oorlog.
Nee, het is gewoon een krijgshaftig mannetje met een cape. Europeser kan het niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:46 schreef Monidique het volgende:
Bovendien, als je maar ver genoeg terugblikt, dan is vrede altijd een pauze tussen oorlogen, of een oorlog pauze tussen vrede. Deze visie op oorlog en vrede lijkt wel te tonen dat DrWolffenstein zijn Europese wortels aan het inruilen is voor "holistische", Oosterse visies. Een cultuurverrader!
Touché.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een krijgshaftig mannetje met een cape. Europeser kan het niet.
Dit is trouwens ook extra slecht.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen. De zwakte van de Europeanen is niet zozeer de eeuwige verdeeldheid, maar wel de twijfel en de angst voor zichzelf om iets te doen.
Die doet goed hequote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook extra slecht.
Als ''type''?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren op Temptation Island.
Zeg maar.
Tell me your filthy storiesquote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren op Temptation Island.
Zeg maar.
Bij je oma?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef Monidique het volgende:
Gisteravond was ik op een soort feestje en daar dronk men bier.
Daar was óók bier, maar daar was ik in de middag eventjes een uurtje heen. Nee, in de avond was er een house warming party, want een vriend van mij heeft onlangs z'n eerste eigen huisje geregeld. Uiteraard was het slechts een excuus om met veel mensen veel te drinken, maar dat mag de pret niet bederven. Toch hield ik het vol, voor de korte tijd dat ik daar was, om geen bier te drinken, om er zelfs niet naar te neigen. Wat wel zo is, is dat je sneller naar huis gaat, ik was al rap weg, wanneer je geen alcohol drinkt. Het is wel gezellig, maar je denkt gewoon eerder dat het nu wel tijd is om te gaan.quote:
Door vermoeidheid overmandquote:Op maandag 16 mei 2005 11:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar was óók bier, maar daar was ik in de middag eventjes een uurtje heen. Nee, in de avond was er een house warming party, want een vriend van mij heeft onlangs z'n eerste eigen huisje geregeld. Uiteraard was het slechts een excuus om met veel mensen veel te drinken, maar dat mag de pret niet bederven. Toch hield ik het vol, voor de korte tijd dat ik daar was, om geen bier te drinken, om er zelfs niet naar te neigen. Wat wel zo is, is dat je sneller naar huis gaat, ik was al rap weg, wanneer je geen alcohol drinkt. Het is wel gezellig, maar je denkt gewoon eerder dat het nu wel tijd is om te gaan.
Ik zou zeggen, meldt je aan bij Gitmo om je te laten martelen, en redt daarmee tien mensen van de dood.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:22 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?
Heb je mijn analyse al gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Altijd leuk, discussieren over de Middeleeuwen..
Opportunist, je breekt de fundering van onze samenleving af.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk en werk gewoon af en toe op zondag
Even voor mij?quote:
Bezit is diefstal.quote:mijn
Dat was gisteren.quote:[url=http://forum.fok.nl/topic/701120/6/50#27039681]analyse[/url
Hemel, honderden dingen heb ik in mijn leven gelezen.quote:al gelezen?
quote:
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?quote:WBS-debat: meerderheid stemt vóór Grondwet
In een goed gevulde zaal in Felix Meritis werd afgelopen donderdag volop gediscussieerd over de Europese Grondwet. Tijdens het door de Wiardi Beckman Stichting georganiseerde debat gaf Professor Rood van het Instituut Clingendael een uitleg over de inhoud van de Grondwet en gingen Frans Timmermans en Ronald Plasterk met elkaar, maar vooral met het publiek in debat. Het merendeel van de zaal bleek het na afloop eens te zijn met Frans Timmermans en gaf aan vóór de Grondwet te gaan stemmen. lees meer »
Eerder zoals het geval is met elke gelekt rapport en anonieme overheidsfunctionaris. Het lijkt mij dan ook sowieso wijs om het niet als waar te verkondigen, maar om te melden dat een overheidsfunctionaris heeft gezegd dat het waar is. Wat, voor zover ik weet, dus ook gebeurd is.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef Sidekick het volgende:
Nou ja, ze weten dus niet of het wel of niet is gebeurd, en de fout dat ze het toch als waar publiceerden is dan wel een grote fout. Vergelijkbaar met het WMD verhaal in Irak.
Oh, kan jij wel verbinding maken met de site?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?
Of reageer jij te snel?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?
Tuurlijk, mijn credits zijn nog niet opquote:Op maandag 16 mei 2005 12:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, kan jij wel verbinding maken met de site?
quote:
Ik las dat diegene zijn woorden weer heeft ingetrokken.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerder zoals het geval is met elke gelekt rapport en anonieme overheidsfunctionaris. Het lijkt mij dan ook sowieso wijs om het niet als waar te verkondigen, maar om te melden dat een overheidsfunctionaris heeft gezegd dat het waar is. Wat, voor zover ik weet, dus ook gebeurd is.
Ja, later zei hij dus dat hij niet zeker wist of hij het in een bepaald rapport had gelezen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat diegene zijn woorden weer heeft ingetrokken.
Nee ik treed altijd alleen opquote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef Sidekick het volgende:
Kaalhei, DrW en MrX. Wat een fantastisch trio. Doen jullie ook gezamenlijke optredens?
Die kerel heeft door het slaapgebrek last van hallucinaties....quote:Op maandag 16 mei 2005 12:43 schreef du_ke het volgende:! Altijd goed voor een glimlach die nachtelijke uitspraken van Wolfje
.
Conservatisme vult de gaten van het falende liberalisme. Het opportunistische van het liberalisme heeft een strucuturele oplossing nodig die vanzelfsprekend gevonden kan worden in het conservatisme.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Liberalisme is voor sommige mensen gewoon schaapskleren, waar de conservatieve wolf onder zit, Monidique.
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Conservatisme vult de gaten van het falende liberalisme. Het opportunistische van het liberalisme heeft een strucuturele oplossing nodig die vanzelfsprekend gevonden kan worden in het conservatisme.
Goed hequote:Op maandag 16 mei 2005 13:18 schreef George-Butters het volgende:
Vanzelfsprekend![]()
laatste post van de dag!
Ja, in Nederland is geen oorlog.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:
Saai vandaag... is er negens geen oorlog ?
Is die assertiviteitstraining niets voor je?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik probeer niets. Maar het is historisch accurater, heur.
De lijst van dictators is nog lang..... ik heb er nog een paar op het oog.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
Stalin als avatar mag dat zomaar?
Provocerende drugshond![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef Drugshond het volgende:
De lijst van dictators is nog lang..... ik heb er nog een paar op het oog.
Door wie wordt die gegeven?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is die assertiviteitstraining niets voor je?
Moet je even uitzoeken he?quote:
nee, ik heb 'm volgend jaar pasquote:Op maandag 16 mei 2005 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij dan bepalen hoe je de geest moet geven?.
ik ook... Heb me wel gesneden!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik stem tegen, denk ik. Ik ben overigens weer baardloos..
Met de hand, als een echte bikkel.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef du_ke het volgende:
Ja je weer scheren na dik een week is altijd leuk.
http://www.referendumeuro(...)ferendmcommissie.pdfquote:De bepalingen over de Europese interne markt zijn ook
veranderd. Besluiten over sociale zekerheid voor migrerende
werknemers en zelfstandigen kunnen bijvoorbeeld worden
genomen op basis van gekwalificeerde meerderheid in plaats
van unanimiteit. Maar als 'fundamentele aspecten van een
nationaal stelsel van sociale zekerheid' in gevaar dreigen te
komen, kan een lidstaat bezwaar maken.
Daarnaast zijn er wijzigingen in het landbouw- en visserijbeleid.
Het Europees Parlement zal op vrijwel alle terreinen
kunnen meebeslissen. Bovendien krijgt het Europees Parlement
bij de vaststelling van de landbouwbegroting volledige
medezeggenschap.
Geeft niet joh..... beter laat dan nooit , dat je weer tot bezinning komt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet, maar ik dénk tegen te stemmen.
Ik zie geen problemen bij onderstaande zinnen. Wat zijn jouw bedenkingen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet, maar ik dénk tegen te stemmen. Gisteren kwam ik dus bij mijn oma en de daar aanwezige personen vroegen mij om advies, maar zelfs ik wist het niet. Bij de onderstaande zinnen heb ik wel mijn bedenkingen.
[..]
http://www.referendumeuro(...)ferendmcommissie.pdf
De EU heeft volledige zeggenschap over ons beleid aangaande sociale zekerheid voor migrerende werknemers en zelfstandigen, landbouw- en visserijbeleid en landbouwbegroting. Ja, natuurlijk, je kunt bezwaar maken, maar onbekend is, als ik het goed heb, wat dat voor effect heeft en ze hebben het over mede-zeggenschap, maar hoe moet ik dat zien, wie bepaalt het uiteindelijk?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen bij onderstaande zinnen. Wat zijn jouw bedenkingen?
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:12 schreef George-Butters het volgende:
Ik zie geen problemen bij onderstaande zinnen. Wat zijn jouw bedenkingen?
De hoeveelheid geld die gepompt wordt in de landbouw rechtvaardigt niet de hoeveelheid boeren die er door onderhouden worden. Er zijn fucking weinig boeren.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]Dat straks in het nieuwe Europa er geen plaats is voor groen/veeteelt... er zullen nog veel Nederlandse boeren op de fles gaan. En naar je pensioengeld geld kun je fluiten. Moet je voor de grap eens de bijdrage aan de oude dag voorziening eens opzoeken van Nederland en Italie... en straks gaan die potjes bij elkaar. ![]()
En in Turkije zijn er een heleboel boeren.(2 kippen en een geit).... do your math...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:21 schreef George-Butters het volgende:
De hoeveelheid geld die gepompt wordt in de landbouw rechtvaardigt niet de hoeveelheid boeren die er door onderhouden worden. Er zijn fucking weinig boeren.
enquote:,,Als je wilt weten hoe Europa echt werkt, moet je naar Borschette gaan'', had Mark Rhinard me een paar maanden eerder verteld. De Amerikaan Rhinard (31) is als onderzoeker verbonden aan de vakgroep bestuurskunde van de Leidse Universiteit. ,,Daar in Borschette zul je een fenomenaal efficiënt en effectief bestuurssysteem aantreffen, misschien wel een van de beste multi-nationale systemen ter wereld'', had hij gezegd boven een paar cappuccino's in café De Bruine Boon, vlak bij het Leidse station. ,,Tegelijkertijd vind je er de tragiek van Europa. Want zodra jij aan je vrienden die straks op 1 juni kunnen stemmen over Europa uitlegt hoe dat systeem in elkaar zit, heb je er weer een paar eurosceptici bij. Het heeft zo'n beetje alles in zich wat mensen tegenstaat aan de EU: ingewikkeld, ondoordringbaar, technocratisch en... zich uitbreidend als een olievlek.''
In 2002 liep Mark Rhinard korte tijd stage bij de Europese Commissie in Brussel, waarna hij een wetenschappelijk artikel schreef over het fenomeen comitologie. Het verbaast hem hoe weinig de gemiddelde Europeaan van zijn eigen bestuur weet. De grote politieke besluiten van de regeringsleiders, ja, die bereiken de meeste Europeanen nog wel: over de uitbreiding van de Europese Unie met Oost-Europa, over de toetreding van Turkije, over de versoepeling van het Stabiliteits- en Groeipact, dat soort grote zaken. Maar de waslijst van kleinere beslissingen die óók tijdens Europese toppen worden genomen haalt de media zelden.
En dat is raar, aldus Rhinard. ,,Want Europese besluiten worden vaak in algemene termen gesteld, in tegenstelling tot nationale. Dat moet wel omdat het om z'n enorm gebied gaat, met veel nationale eigenaardigheden. Dat geeft de uitvoerende macht, de ambtenaren, automatisch meer ruimte dan in een lidstaat.
,,Jean Monnet had in de jaren zestig al door dat Europa het beste een kleine bureaucratie in Brussel kan hebben; die regelt zoveel mogelijk in overleg met comités van nationale deskundigen, die de grote Brusselse besluiten in duizenden stukjes hakken. Dan kan meteen rekening worden gehouden met specifieke nationale omstandigheden.''
quote:De Europese Commissie heeft relatief weinig ambtenaren (20.000). Zowel bij het doen van voorstellen als bij de uitvoering ervan aanvaardt zij daarom hulp van ambtenaren uit de lidstaten. Al naar gelang een onderwerp dat nodig maakt, worden 'comités' van nationale ambtenaren opgericht en opgeheven.
Niemand weet precies hoeveel comités er zijn en wie er voor Nederland inzitten. De meeste deskundigen komen uit op zo'n 350 à 400 comités met formele bevoegdheden. Dat zijn zogeheten beheerscomités en regelgevende comités. De eerste categorie beheert de uitvoering van een bepaald programma, zoals de plattelandsontwikkeling in Europa. Een voorbeeld van een regelgevend comité is het douanecomité dat importgoederen indeelt in bepaalde tariefgroepen. Daarnaast zijn er nog zo'n 50 adviserende comités.
Het Europees Parlement kan de Europese Commissie op besluiten van een van de comités aanspreken. En aangezien de ambtenaren gemandateerd worden door hun 'nationale' ministers, kunnen - in theorie - de nationale parlementen het werk van de comités controleren. Veel Kamerleden weten echter niet dat de 'comitologie' bestaat.
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En in Turkije zijn er een heleboel boeren.(2 kippen en een geit).... do your math...
Zucht.... dat is de realiteit.quote:
quote:March 19, 1945: Adolf Hitler issues the Nero-Befehl (Nero Order), a scorched-earth directive intended to leave only a ruined Germany for advancing troops.
Nou ja, op landbouw en visserij heeft Europa al volledige zeggenschap, alleen wordt nu nog het Europees Parlement daarbuiten gehouden, en geeft de grondwet dus de mogelijkheid voor het EP om mee te beslissen. Iets wat zeer positief kan zijn voor het aanpakken van de landbouwsubsidies, vooral omdat de Raad van Ministers op basis van een gekwalificeerde meerderheid moet beslissen en Frankrijk dus niet met de zoveelste veto hervormingen kan tegenhouden.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
De EU heeft volledige zeggenschap over ons beleid aangaande sociale zekerheid voor migrerende werknemers en zelfstandigen, landbouw- en visserijbeleid en landbouwbegroting. Ja, natuurlijk, je kunt bezwaar maken, maar onbekend is, als ik het goed heb, wat dat voor effect heeft en ze hebben het over mede-zeggenschap, maar hoe moet ik dat zien, wie bepaalt het uiteindelijk?
Ben ik het niet mee eens. Het wegvallen van subsidies doet juist de noodzaak tot het effectueren van de landbouw vergroten.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zucht.... dat is de realiteit.
Dus qua subsidie moet het moderne veebedrijf wijken voor een niet gemoderniseerde boer in verwegistan die toevallig goedkoper (?!) kan produceren.
Eigenlijk kun je het zien als een vorm van technologie-vernietiging in Nederland (dankzij wie ?!).. juist de EU.
[..]
Dezelfde koek wordt met meer landen gedeeld en turkije is een groot land.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef George-Butters het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Het wegvallen van subsidies doet juist de noodzaak tot het effectueren van de landbouw vergroten.
Ik geloof er geen kont van dat bij het wegvallen van de landbouwsubsidies in Ned deze naar een ander land gaan. Staat dat ergens? Of heb je voorbeelden?
quote:Ook wat betreft de subsidies haalt Van Dam Nederland en de EU door elkaar. Het overgrote deel van de landbouwsubsidies komt vandaag niet uit Den Haag, maar uit Brussel. En de Nederlandse landbouw profiteert daar minder van dan die van andere lidstaten. Wat heeft het dan voor zin om alleen de Nederlandse landbouw te "ruimen"? Het enige effect zal zijn dat Nederland minder geld uit Brussel krijgt en andere EU-landen meer. Bovendien gebeuren er de laatste jaren in bescheiden, maar toenemende mate ook waardevolle dingen met de subsidies: steun voor diensten die boeren verlenen op het gebied van milieu-, natuur- en landschapsbeheer en van recreatie. Precies de bestemmingen waarvoor Van Dam de landbouwsubsidies wil gebruiken. Van Dam heeft gelijk wanneer hij stelt dat een veel groter deel van het geld daarvoor zou moeten worden gebruikt.
Neuh eerder vanwege de nadruk op markwerking en vrije wereldhandel. Die maken het voor de eenvoudige Nederlandse boer onmogelijk te concureren. Daarom zou er ook meer aandacht moeten komen voor de kwaliteit van ons voedsel (groeihormonen en bep bestrijdingsmiddelen strenger buiten houden enzo)quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk kun je het zien als een vorm van technologie-vernietiging in Nederland (dankzij wie ?!).. juist de EU.
[..]
Mee eens, maar bepaalde verboden middelen wat hier niet is toegestaan, wordt in het buitenland (buiten de EU) nog steeds toegepast. Maar ons voedsel komt niet altijd uit Nederland.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:56 schreef du_ke het volgende:
Daarom zou er ook meer aandacht moeten komen voor de kwaliteit van ons voedsel (groeihormonen en bep bestrijdingsmiddelen strenger buiten houden enzo)
Je hebt gelijk daarom vind ik ook dat op die manier gemaakte produkten buiten de EU gehouden moeten wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mee eens, maar bepaalde verboden middelen wat hier niet is toegestaan, wordt in het buitenland (buiten de EU) nog steeds toegepast. Maar ons voedsel komt niet altijd uit Nederland.
Voorlopig s'nachts maar even niets meer posten.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
opgelicht bedoel jequote:Op maandag 16 mei 2005 17:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Als hij in Amsterdam komt, dan wil ik voorgelicht worden door Wilbers, maar dan ga ik wel eerst blowen, anders telt het niet
Zeker weten, vast de verdienste van onsch Monidiquequote:Op maandag 16 mei 2005 17:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
opgelicht bedoel je
Heee ze hebben de opmaak aangepast. Handig die shit.
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeker weten, vast de verdienste van onsch Monidique
Nou, bijna.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeker weten, vast de verdienste van onsch Monidique
quote:Britse geweldsinstructie Irak 'lachwekkend'
Een Britse officier die aan Amerikaanse officieren de geweldsinstructie uitlegde waaraan Britse militairen zich in Irak moeten houden, werd uitgelachen door de VS-officieren. De Brit legde uit dat zij handelen volgens het principe van zo min mogelijk geweld en verschillende gradaties bij hun reacties.
De Amerikanen konden daar niet bij. Zij handelen volgens het 'force protection' principe: bescherming van de eigen militairen tot elke prijs. Daarom mogen de Amerikanen schieten en ''alle beschikbare middelen'' toepassen als zij zich bedreigd voelen. Volgens de Britse officier komt dat neer op eerst schieten en daarna pas vragen stellen.
Erik O. mogen ze wat mij betreft uitleveren, tegen elke prijsquote:
daarom is er ook pinkpop, toch?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:22 schreef George-Butters het volgende:
Pfff raak een beetje gaar van het verslag schrijven. Introspectie en zelfreflectie zijn vermoeiende bezigheden...
Ik zie het gewoon staan, hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het plaatje werkt niet.
quote:SP: Grondwetfolder terugsturen
De Socialistische Partij roept het Nederlandse volk om de grondwetfolder, die na opdracht van de regering wordt verspreid, als ongewenste post terug te sturen. "Het is volstrekt ongepast dat het kabinet onbeperkt belastinggeld gebruikt om de bevolking tot een 'ja' te bewegen", aldus SP's Tweede-Kamerlid Van Bommel.
Van Bommel adviseert alle burgers die de folder ontvangen deze terug te sturen in een portvrije envelop naar het antwoordnummer van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Volgens de SP'er is dit de beste manier om de afkeer tegen dit soort manipulatiepraktijken te tonen.
dan moet ik gaan uitvinden hoe me zoom functie werktquote:Deze afbeelding is 932 * 1250 pixels groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet.
Groter is beter!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan moet ik gaan uitvinden hoe me zoom functie werkt
De nacht begint al vroeg voor je: Feedback / wannabe slowchatquote:Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Voorlopig s'nachts maar even niets meer posten.
Nou ja, abject, abject, het is in ieder geval walgelijk!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:17 schreef Lithion het volgende:
Christenenzielen, sizzler, wat een abjecte kleur heb je gekozen voor je usericon.
Als liberaal help ik graag de middenstand.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:17 schreef Lithion het volgende:
Christenenzielen, sizzler, wat een abjecte kleur heb je gekozen voor je usericon.
O.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef sizzler het volgende:
Als liberaal help ik graag de middenstand.
2 euro voor 10 kilo aardappelen is best redelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Lithion het volgende:
[..]
O.
En met middenstand bedoel je niet toevallig geestelijk gehandicapte verstandelijk beperkte mentaal afwijkende intellectueel verminderd gezegende personen?
Waar staan de wietplanten..... ?!quote:
Ach, velden genoeg om ze uit te jatten om je rechtmatig deel als lid van het proletariaat uit op te eisen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:29 schreef sizzler het volgende:
2 euro voor 10 kilo aardappelen is best redelijk.
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:35 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ach, velden genoeg om ze uit te jatten om je rechtmatig deel als lid van het proletariaat uit op te eisen.
Er zijn godverdomme 1,2 miljard Chinezen en zij menen nog vruchtbaarheidsverhogende soep te moeten maken?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef Sidekick het volgende:
7 Chinezen hebben hier in Friesland 90 kilo aan planten uit een bos gejat voor het maken van vruchtbaarheids-verhogende soep. Rare jongens, die Chinezen.
Kon je dat niet eerder tegen hem zeggen?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Drugshond.
B&H is voor dat soort licht-erotiserende plaatjes. Het is zelfs banbaar in andere fora.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Drugshond.
B&H is voor dat soort licht-erotiserende plaatjes. Het is zelfs banbaar in andere fora.
En wat zijn dit ?! Aardappelen ?!?quote:
Moet je niet ergens de Xenofoob of de Patriot uithangen.... ?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kon je dat niet eerder tegen hem zeggen?
Nee, ik ben momenteel bezig met mijn eigen RSS-reader en een RSS-reader plugin voor Microsoft Outlook. Dan moet FOK! even wachten.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet je niet ergens de Xenofoob of de Patriot uithangen.... ?
Of is het nog geen bedtijd.
Och het is wat afleidingquote:Op maandag 16 mei 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Drugshond.
Mooi dan heb je ook geen tijd om je hieraan te storen!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, ik ben momenteel bezig met mijn eigen RSS-reader en een RSS-reader plugin voor Microsoft Outlook. Dan moet FOK! even wachten.
Weetje, ik stoor me er al geeneens meer aanquote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi dan heb je ook geen tijd om je hieraan te storen!
[afbeelding]
De verschillen zijn ook niet zo grootquote:Op maandag 16 mei 2005 23:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zie je wel, porno is het antwoord op alle verschillen tussen links en rechts.
[sub[ om er toch maar een politieke draai aan te geven [/sub[
Slecht idee, er was ooit eens een heerlijk model in Belgie. Ze stelde zich kandidaat voor een extreem-rechtse partij en stelde als voorwaarde dat zij uit de kleren zou gaan voor een mannenblad als zij zoveel zetels zou behalen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Meer zoenende vrouwen in de politiek dus.............
Waarom dumpen we dus niet dat slagschip van de PvdA in A'dam en houden we Griffith in de landelijke politiek, mens heeft best een strak lichaam irl namelijk
Bij de PvdA zitten vrouwen die het woord vrouw niet verdienenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Meer zoenende vrouwen in de politiek dus.............
Waarom dumpen we dus niet dat slagschip van de PvdA in A'dam en houden we Griffith in de landelijke politiek, mens heeft best een strak lichaam irl namelijk
Zoenende vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
sizzler you fecking smackhead!!!!!!!!!!!!!
Juist wel!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij de PvdA zitten vrouwen die het woord vrouw niet verdienen![]()
Meer echte vrouwen in de politiek en mensen vinden het vanzelf interessanter
Het was alleen maar om aan te tonen dat links en rechts wel samen kunnen hoor, de ene zat links, de andere rechts.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zoenende vrouwen.!
Maar niet in POL aub.
Ze zitten er wel hoor, deze kun je niet gemist hebben:quote:Op maandag 16 mei 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als dat het mooiste is binnen de PvdA heb ik gelijk
Daar kun je inderdaad niet aan wennen... rrriilllquote:
Hmm ook niet echt mijn smaak. Maar ziet er beter uit dan die manwijven bij de PvdAquote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Ze zitten er wel hoor, deze kun je niet gemist hebben: [afbeelding]
Ze heeft een beetje een BDSM-kop, zeker door vieze ome Ad binnengehaald.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze zitten er wel hoor, deze kun je niet gemist hebben: [afbeelding]
heb ik godver weer me ex-zwager gebeld om een walvis jager uit te laten varen, bedanktquote:
Het was wel een hoerenloper, schijntquote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een BDSM-kop, zeker door vieze ome Ad binnengehaald.
Echt zo een Gestapo bitch from hellquote:
Nou, hij is anders aardig ambitieus bezig in Amsterdam. Hij is een stuk opgeruimder dan Oudkerk in elk gevalquote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef Kaalhei het volgende:
Jammer voor Aboutaleb trouwens dat hij een PvdA'er is. Lullig voor hem, anders lagen er wel kansen voor hem.
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:51 schreef Kaalhei het volgende:
Echt zo een Gestapo bitch from hell
lijkt wel de zus van Rita.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]![]()
Is dawel van de FNV maar dat is gewoon PvdA
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het was alleen maar om aan te tonen dat links en rechts wel samen kunnen hoor, de ene zat links, de andere rechts.
En natuurlijk om DrW te irriteren maar dat was een bijzaak, echt waar
Wie is het slachtoffer? De al eerdergenoemde Rob Outkerk?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
[..].
Oh, wisten jullie al dat Silmarwen gaat trouwen?
15 mei 2006
Bijna.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:57 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wie is het slachtoffer? De al eerdergenoemde Rob Outkerk?
Wie is dat in godsnaam?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
[..].
15 mei 2006
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
[..].
15 mei 2006
Rita heeft de broek voorbinddildo wel aan. Als ze nu even Kalou zou laten naturaliseren zou ze helemaal goed bezig zijn.quote:
Gelijke moniken gelijke kappenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:00 schreef Kaalhei het volgende:
Rita heeft de broek voorbinddildo wel aan. Als ze nu even Kalou zou laten naturaliseren zou ze helemaal goed bezig zijn.
Gezien zijn salaris en zijn mogelijke verdiensten in het Oranje-shirt mag hij hier meteen komen. Voor mensen met talent die iets komen brengen moeten wij tolerant zijn, voor personen die hier komen voor sociale wetgeving of criminaliteit moeten wij keihard zijn. Brengers toelaten, halers wegsturen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelijke moniken gelijke kappen
Die kerel moet eerst maar eens zijn paspoort verdienen
LOLquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef DaveM het volgende:
eens.
[..]
*ziet poster van Rita boven MrX1982's bed hangen.
Die zit een jaar later bij Barca.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Gezien zijn salaris en zijn mogelijke verdiensten in het Oranje-shirt mag hij hier meteen komen. Voor mensen met talent die iets komen brengen moeten wij tolerant zijn, voor personen die hier komen voor sociale wetgeving of criminaliteit moeten wij keihard zijn. Brengers toelaten, halers wegsturen.
Tsja maar eerlijk zou het natuurlijk niet zijn. Er zullen vast genoeg mensen op een vergunning wachten die meerwaarde hebben voor de Nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Kaalhei het volgende:
Gezien zijn salaris en zijn mogelijke verdiensten in het Oranje-shirt mag hij hier meteen komen. Voor mensen met talent die iets komen brengen moeten wij tolerant zijn, voor personen die hier komen voor sociale wetgeving of criminaliteit moeten wij keihard zijn. Brengers toelaten, halers wegsturen.
De NLse overheid krijgt dan toch nog inkomsten via hem, direct of indirect.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:09 schreef DaveM het volgende:
[..]
Die zit een jaar later bij Barca.
Doe maar niet dus.
Mensen die meerwaarde hebben mag men wmb meteen binnenlaten, zolang het de etnische samenstelling van de NLse bevolking niet verder in onbalans brengt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja maar eerlijk zou het natuurlijk niet zijn. Er zullen vast genoeg mensen op een vergunning wachten die meerwaarde hebben voor de Nederlandse samenleving.
Waarom je een voetballer een versnelde procedure zou verlenen ontgaat mij eigenlijk. Maar ik hou ook niet van voetbal
Zeker nu ze die lelijke gnoom uitgepoept heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
Maxima hadden ze ook geen vergunning moeten verlenen
Maar dat zou met Kalou wel gebeuren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:12 schreef Kaalhei het volgende:
Mensen die meerwaarde hebben mag men wmb meteen binnenlaten, zolang het de etnische samenstelling van de NLse bevolking niet verder in onbalans brengt.
Ja en de tweede komt eraanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:14 schreef Kaalhei het volgende:
Zeker nu ze die lelijke gnoom uitgepoept heeft
. * Kaalhei says DEMON DEMON DEMON![]()
Schuld van pinkpopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, whatever. Ik heb overigens een enorme drang tot baggeren en gezien de vermeldingen in MED ben ik niet de enige.
"You are paying for use of a vagina.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
Or she reduced the debts by half.... same monkey discussion with a cheering reference to the conman of ministry of finance. You win some - You loose some.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:57 schreef Lithion het volgende:
[..]
"You are paying for use of a vagina.
It is just like forming a corporation... and now she owns 50% of the corporation and so do you... yesterday you owned a hunderd percent of your corporation, right?"
Kut, het was geen overbelasting, het was die kutkoeling. Nooit meer koelers van de funprice in mission-critical apparatuur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey monidique, die kutvoeding van mijn kutserver heeft het begeven. Nu is dat geen probleem, er is geen kortsluiting geweest en alle gegevens zijn er nog, maar de server blijft even uit en je zult je extentie, als je daar nog mee bezig bent, de komende 2 dagen ergens anders moeten hosten.
1 woord......"Zalman"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kut, het was geen overbelasting, het was die kutkoeling. Nooit meer koelers van de funprice in mission-critical apparatuur.![]()
De digitale bevrijding ?!quote:Nederlandse internetters weer overspoeld met Duitse spam
AMSTERDAM - Een virus leidt Nederlandse computergebruikers naar internetsites met extreem-rechtse Duitse propaganda. Ook in Australië en Zwitserland ondervinden computergebruikers er hinder van. Dat heeft computerbeveiliger Symantec maandag meegedeeld.
Het gaat om een variatie op de Sober-worm die in 2003 opdook. Volgens Symantec is het virus niet schadelijk voor de computer. "Maar als je het ziet, meteen deleten", zei directeur John Donovan. De e-mails zijn afkomstig van pc's die besmet zijn geraakt met de Sober.P -worm.
quote:Kylie Minogue heeft borstkanker
Zangeres Kylie Minogue heeft borstkanker. Die diagnose is afgelopen week gesteld, zegt haar management. Ze wordt meteen behandeld en haar tour door Australië wordt uitgesteld. Die tour zou volgende maand beginnen.
In een verklaring zegt de 36-jarige Kylie dat ze het vervelend vindt dat ze haar fans moet teleurstellen. "Ik zag ernaar uit om de 'showgirl' tour voor het Australische publiek te brengen."
De zangeres die volgende week 37 wordt hoopt dat ze snel weer kan optreden. De volledige verklaring van haar management is hier te lezen.
Ach, het is maar een extensie. Ik ben al heel blij dat ik 'm op jouw server mag hosten,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey monidique, die kutvoeding van mijn kutserver heeft het begeven. Nu is dat geen probleem, er is geen kortsluiting geweest en alle gegevens zijn er nog, maar de server blijft even uit en je zult je extentie, als je daar nog mee bezig bent, de komende 2 dagen ergens anders moeten hosten.
Do the locomotionquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Hebben jullie het nos ochtendjournaal al gezien?
Er werd een voetbalwedstrijdje tussen voor -en tegenstanders van de EU-grondwet gespeeld in het Spartastadion. Vooral Nawijn die over zijn eigen benen struikelt zal wel voor extra stemmen hebben gezorgd
De wedstrijd is trouwens op penalties gewonnen door de Nee-verdedigers
nee, het is om te lachen. Echtquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Monidique het volgende:
Aanhoudingen tijdens Meidenmarkt
Mooi, man. Ik ben er één keertje geweest, was wel leuk. Zuipen en... ja... zuipen dus. Af en toe wat vechtpartijtjes en individuen die voor hun leven rennen wanneer er een groepje achter hen aanrent. Bierflesjes die naar beneden worden gegooid.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef Monidique het volgende:
http://maps.google.com/maps?q=33409&ll=26.748651,-80.074550&spn=0.005622,0.007875&t=k&hl=en
Neej ik hou ze tegen een slijptol.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Drugshond, scheer jij je ballen wel eens?
Pfffffffff zwerver!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:13 schreef Monidique het volgende:
Eten, dan Civilization spelen, dan spijkerbroeken kopen.
Florida. Je kan ook uitzoomen. Maar waarom er een onduidelijke bol in staat...?quote:
Daar zijn vast wel heeeel andere foto's van te vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef sizzler het volgende:
Jammer dat Daytona Beach en Miami Beach niet verder in te zoomen zijn.
Pffff. Kan vanalles zijn. Een weerballon, gewone ballon, luchtballon...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Monidique het volgende:
http://www.googlesightseeing.com/2005/05/12/ufo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |