Schuld van pinkpopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, whatever. Ik heb overigens een enorme drang tot baggeren en gezien de vermeldingen in MED ben ik niet de enige.
"You are paying for use of a vagina.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
Oh, wisten jullie al dat Silmarwen gaat trouwen?
Or she reduced the debts by half.... same monkey discussion with a cheering reference to the conman of ministry of finance. You win some - You loose some.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:57 schreef Lithion het volgende:
[..]
"You are paying for use of a vagina.
It is just like forming a corporation... and now she owns 50% of the corporation and so do you... yesterday you owned a hunderd percent of your corporation, right?"
Kut, het was geen overbelasting, het was die kutkoeling. Nooit meer koelers van de funprice in mission-critical apparatuur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey monidique, die kutvoeding van mijn kutserver heeft het begeven. Nu is dat geen probleem, er is geen kortsluiting geweest en alle gegevens zijn er nog, maar de server blijft even uit en je zult je extentie, als je daar nog mee bezig bent, de komende 2 dagen ergens anders moeten hosten.
1 woord......"Zalman"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kut, het was geen overbelasting, het was die kutkoeling. Nooit meer koelers van de funprice in mission-critical apparatuur.![]()
De digitale bevrijding ?!quote:Nederlandse internetters weer overspoeld met Duitse spam
AMSTERDAM - Een virus leidt Nederlandse computergebruikers naar internetsites met extreem-rechtse Duitse propaganda. Ook in Australië en Zwitserland ondervinden computergebruikers er hinder van. Dat heeft computerbeveiliger Symantec maandag meegedeeld.
Het gaat om een variatie op de Sober-worm die in 2003 opdook. Volgens Symantec is het virus niet schadelijk voor de computer. "Maar als je het ziet, meteen deleten", zei directeur John Donovan. De e-mails zijn afkomstig van pc's die besmet zijn geraakt met de Sober.P -worm.
quote:Kylie Minogue heeft borstkanker
Zangeres Kylie Minogue heeft borstkanker. Die diagnose is afgelopen week gesteld, zegt haar management. Ze wordt meteen behandeld en haar tour door Australië wordt uitgesteld. Die tour zou volgende maand beginnen.
In een verklaring zegt de 36-jarige Kylie dat ze het vervelend vindt dat ze haar fans moet teleurstellen. "Ik zag ernaar uit om de 'showgirl' tour voor het Australische publiek te brengen."
De zangeres die volgende week 37 wordt hoopt dat ze snel weer kan optreden. De volledige verklaring van haar management is hier te lezen.
Ach, het is maar een extensie. Ik ben al heel blij dat ik 'm op jouw server mag hosten,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey monidique, die kutvoeding van mijn kutserver heeft het begeven. Nu is dat geen probleem, er is geen kortsluiting geweest en alle gegevens zijn er nog, maar de server blijft even uit en je zult je extentie, als je daar nog mee bezig bent, de komende 2 dagen ergens anders moeten hosten.
Do the locomotionquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Hebben jullie het nos ochtendjournaal al gezien?
Er werd een voetbalwedstrijdje tussen voor -en tegenstanders van de EU-grondwet gespeeld in het Spartastadion. Vooral Nawijn die over zijn eigen benen struikelt zal wel voor extra stemmen hebben gezorgd
De wedstrijd is trouwens op penalties gewonnen door de Nee-verdedigers
nee, het is om te lachen. Echtquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef Monidique het volgende:
Aanhoudingen tijdens Meidenmarkt
Mooi, man. Ik ben er één keertje geweest, was wel leuk. Zuipen en... ja... zuipen dus. Af en toe wat vechtpartijtjes en individuen die voor hun leven rennen wanneer er een groepje achter hen aanrent. Bierflesjes die naar beneden worden gegooid.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef Monidique het volgende:
http://maps.google.com/maps?q=33409&ll=26.748651,-80.074550&spn=0.005622,0.007875&t=k&hl=en
Neej ik hou ze tegen een slijptol.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Drugshond, scheer jij je ballen wel eens?
Pfffffffff zwerver!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:13 schreef Monidique het volgende:
Eten, dan Civilization spelen, dan spijkerbroeken kopen.
Florida. Je kan ook uitzoomen. Maar waarom er een onduidelijke bol in staat...?quote:
Daar zijn vast wel heeeel andere foto's van te vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef sizzler het volgende:
Jammer dat Daytona Beach en Miami Beach niet verder in te zoomen zijn.
Pffff. Kan vanalles zijn. Een weerballon, gewone ballon, luchtballon...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Monidique het volgende:
http://www.googlesightseeing.com/2005/05/12/ufo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |