Bij de PvdA zitten vrouwen die het woord vrouw niet verdienenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Meer zoenende vrouwen in de politiek dus.............
Waarom dumpen we dus niet dat slagschip van de PvdA in A'dam en houden we Griffith in de landelijke politiek, mens heeft best een strak lichaam irl namelijk
Zoenende vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
sizzler you fecking smackhead!!!!!!!!!!!!!
Juist wel!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij de PvdA zitten vrouwen die het woord vrouw niet verdienen![]()
Meer echte vrouwen in de politiek en mensen vinden het vanzelf interessanter
Het was alleen maar om aan te tonen dat links en rechts wel samen kunnen hoor, de ene zat links, de andere rechts.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zoenende vrouwen.!
Maar niet in POL aub.
Ze zitten er wel hoor, deze kun je niet gemist hebben:quote:Op maandag 16 mei 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als dat het mooiste is binnen de PvdA heb ik gelijk
Daar kun je inderdaad niet aan wennen... rrriilllquote:
Hmm ook niet echt mijn smaak. Maar ziet er beter uit dan die manwijven bij de PvdAquote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Ze zitten er wel hoor, deze kun je niet gemist hebben: [afbeelding]
Ze heeft een beetje een BDSM-kop, zeker door vieze ome Ad binnengehaald.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze zitten er wel hoor, deze kun je niet gemist hebben: [afbeelding]
heb ik godver weer me ex-zwager gebeld om een walvis jager uit te laten varen, bedanktquote:
Het was wel een hoerenloper, schijntquote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een BDSM-kop, zeker door vieze ome Ad binnengehaald.
Echt zo een Gestapo bitch from hellquote:
Nou, hij is anders aardig ambitieus bezig in Amsterdam. Hij is een stuk opgeruimder dan Oudkerk in elk gevalquote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef Kaalhei het volgende:
Jammer voor Aboutaleb trouwens dat hij een PvdA'er is. Lullig voor hem, anders lagen er wel kansen voor hem.
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:51 schreef Kaalhei het volgende:
Echt zo een Gestapo bitch from hell
lijkt wel de zus van Rita.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]![]()
Is dawel van de FNV maar dat is gewoon PvdA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |