Waarom ga je dan roepen om een slotje? Een schoonmaak actie zou genoeg zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ik doelde niet echt op jouw post.
Ach ja, dat is toch nutteloos?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waarom ga je dan roepen om een slotje? Een schoonmaak actie zou genoeg zijn geweest.
Dan lever je die bronnen maar in je OP. En zeik op met je 'subjectief' en kijk eens een beetje kritisch naar jezelf, met je hangupsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er zijn ook al andere bronnen die mijn gelijk tonen. Verbal was weer eens te snel met zijn subjectieve gemod.
Die waren nog niet beschikbaar. Je matigd je toon maar tegen mijn persoon maar overigens, klein mannetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan lever je die bronnen maar in je OP.
Dan had je dus een andere insteek voor je topic moeten kiezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die waren nog niet beschikbaar.
Eerst leren spellen, en dan kijken we verder.quote:Je matigd je toon maar tegen mijn persoon maar overigens, klein mannetje.
Ja, dat zag je toch?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:26 schreef McCarthy het volgende:
Ja hoor daar is ie weer! Wilders op toernee
TS wil een Wilders afzeik topic openen. (serieuze intentie om er een goed topic van te maken had ie iig niet IMO) Kan dat zomaar?
Lees de thread zelf eens door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Redux het volgende:![]()
![]()
Wie kent deze man??
Hoezo gaat nergens over? Dit is toch mooi nieuws man?
De vergelijking met het "zoetermeer" topic gaat niet op omdat dat niet de hele thread lang doorging met speculeren over wie het nu wel of niet was. Dit is gewoon een nutteloze thread, je zou wel een bepaalde andere stelling kunnen opwerpen zodat er een bepaalde discussie losbarst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Redux het volgende:
Gedaan, ik zie gewoon leuke speculatie reacties. Je gaat dat zoetermeer topic toch ook niet sluiten omdat iedereen daar loopt de speculeren waarom de man z'n vrouw + kids heeft vermoord? Ik snap je niet.
Ach, ik heb hem al in GC geopend, kan me eigenlijk ook wel aan m'n reet roesten wat jij ervan vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vergelijking met het "zoetermeer" topic gaat niet op omdat dat niet de hele thread lang doorging met speculeren over wie het nu wel of niet was. Dit is gewoon een nutteloze thread, je zou wel een bepaalde andere stelling kunnen opwerpen zodat er een bepaalde discussie losbarst.
Goedzo, dat is de correcte instellingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach, ik heb hem al in GC geopend, kan me eigenlijk ook wel aan m'n reet roesten wat jij ervan vindt.
Omdat ik dan net zo goed de hele thread kan deleten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom heb je het topic over de mysterieuze pianoman gesloten, Mutant? Het is een heel interessant verhaal! Waarom haal je niet gewoon de onzin weg en gooi je het dan weer open?
laat Mutant de topics dan even mergen, hebben we alles weer bij elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef Redux het volgende:
Aangezien mutant het topic niet in zijn subforumpje wil hebben, heb ik al een topic in GC geopend.
"Verwarde man blijkt getalenteerd pianist"
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik dan net zo goed de hele thread kan deleten.
Ik kan zelf topics niet mergen, moeten jullie wachten tot een FA het ziet. Overigens heb ik nergens gezegd dat er geen plaats is voor NWS voor dit soort nieuws. Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
laat Mutant de topics dan even mergen, hebben we alles weer bij elkaar
toch jammer dat er geen plaats is in NWS af en toe voor een topic met een knipoog nav van een nieuwsbericht wat wel degelijk ' ergens over gaat' ...
Da's wel een beetje overdreven...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat ik dan net zo goed de hele thread kan deleten.
Neen, dat maak jij ervan door je slot.quote:
ja en jij had ook gewoon even streng maar met een knipoog kunnen vragen of het weer iets serieuzer kan ipv meteen het topic op slot te gooien of posts te deleten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan zelf topics niet mergen, moeten jullie wachten tot een FA het ziet.
Ja, je had het in eerste plaats niet moeten sluiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan zelf topics niet mergen, moeten jullie wachten tot een FA het ziet. Overigens heb ik nergens gezegd dat er geen plaats is voor NWS voor dit soort nieuws. Dat maak jij ervan.
Even ??quote:
quote:Op dinsdag 10MEIi 2005 16:40 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie Twijfel bij gebruik giro 555 gelden en http://forum.fok.nl/topic/698946 laten mergen?
In feedback heb ik hem uitgelegd dat hij maar een bepaalde soort stelling erbij moest plaatsen. Jij weet als ex-mod dondersgoed de regels van NWS.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, dat maak jij ervan door je slot..
Je mag gerust mijn taak overnemen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en jij had ook gewoon even streng maar met een knipoog kunnen vragen of het weer iets serieuzer kan ipv meteen het topic op slot te gooien of posts te deleten.
Moet het dan altijd alleen maar dodelijk serieus zijn, het was vanzelf wel weer opgehouden, hoor
Maar geen kwestie van *even* mutant...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In feedback heb ik hem uitgelegd dat hij maar een bepaalde soort stelling erbij moest plaatsen. Jij weet als ex-mod dondersgoed de regels van NWS.
Nou, als dat zou kunnen.quote:
Het liep toch ook zonder stelling?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In feedback heb ik hem uitgelegd dat hij maar een bepaalde soort stelling erbij moest plaatsen. Jij weet als ex-mod dondersgoed de regels van NWS.
Je moet niet zo ongeduldig zijn, je weet dat de FA's het druk hebben. Waarom doe je alsof je helemaal niets weet van wat er achter de schermen gebeurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar geen kwestie van *even* mutant...
Nee, de onzinnige reacties zijn een gevolg van je OP ja. Dus gaf ik je een advies.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Redux het volgende:
[..]Eerst waren het de onzinnige reacties, nu gooi je het erop dat ik geen stelling heb gegeven? Je probeert je eruit te lullen. Slap.
Dolletjes, en wat voor reactie's?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het liep toch ook zonder stelling?
Als er nu totaal geen reacties waren gekomen had je dit als argument kunnen gebruiken maar nu niet ..
Een advies? Door een slot te plaatsen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de onzinnige reacties zijn een gevolg van je OP ja. Dus gaf ik je een advies.
Ah op die toer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet niet zo ongeduldig zijn, je weet dat de FA's het druk hebben. Waarom doe je alsof je helemaal niets weet van wat er achter de schermen gebeurd.![]()
Oh ja, geef nu gewoon maar toe dat je iets te overhaast streng radicaal gereageerd hebt, dan kun je dat soort makkelijke antwoorden ' doe jij het dan maar, als je het zo goed weet' achterwege latenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag gerust mijn taak overnemen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |