abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27044476
Jongeman dood na skatebaan-ongeluk
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 15 mei 2005 @ 22:37
3.1V6 had ons via de nieuws-submit te melden:

Een inwoner uit Sprundel is vanmiddag overleden nadat hij zaterdagmiddag met een crossfiets een mislukte poging ondernam over een kleine schans op een skatebaan te jumpen. Het ongeval vond plaats aan de Stijn Streuvelslaan in Etten-Leur.

Het 22-jarige slachtoffer was op de skatebaan met enkele anderen toen hij na de jump zonder helm met zijn hoofd op het asfalt klapte. Hij verloor al direct veel bloed. Bewusteloos werd hij afgevoerd naar het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg, waar hij vanmiddag overleed.6235 views / 30 reacties reageer Tell-a-Friend de printerversie

Reacties
Getoond: 27 reacties.

Door Devilnl - zondag 15 mei 2005 @ 22:38

sjah zonder helm stunten.. is NOT DONE..
RiP

Door _Alkaline_ - zondag 15 mei 2005 @ 22:38

Altijd helm dragen,

Rip

mislukte poging ondernam over een kleine schans op een skatebaan te jumpen. Het ongeval vond plaats aan de Stijn Streuvelslaan in Etten-Leur.

een klEINE SCHanS waarschijnlijk zo klein dat je niet eens aan doodsbedreigend zou denken

jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  maandag 16 mei 2005 @ 11:37:12 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27048806
Ehm

Pak je de volgende keer even de originele bron en niet de halve frontpage?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')