Was je dronken ?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hallo, heb ik die kokhalsopwekkende bagger vannacht echt geplaatst? Ik weet wel zeker van niet. Ik ga zodirect maar even een FA mailen.
En nee, dit is niet poging #34234234 om aandacht te krijgen.
Sorry, dit kunnen jullie ook niet weten.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hallo, heb ik die kokhalsopwekkende bagger vannacht echt geplaatst? Ik weet wel zeker van niet. Ik ga zodirect maar even een FA mailen.
En nee, dit is niet poging #34234234 om aandacht te krijgen.
Ik heb het even teruggelezen en de kans dat ik op een dergelijke manier ga kruipen voor NorthernStar is even groot dat ik ga dansen op de stranden van Costá! met Katja Schuurman terwijl George Bush en Karl Marx een persoonlijk duel houden.quote:
Je alter-ego had een slokje teveel op.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggelezen en de kans dat ik op een dergelijke manier ga kruipen voor NorthernStar is even groot dat ik ga dansen op de stranden van Costá! met Katja Schuurman terwijl George Bush en Karl Marx een persoonlijk duel houden.
Ik heb er ook bij gezet dat het een melding is zoals zoalshetis hem ook zou postenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je alter-ego had een slokje teveel op.
En BSB? Je bent jevergeten.
Mag jij alweer in FB?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:18 schreef ShaoliN het volgende:
Hey BansheeBoy, wat leuk dat je weer in NWS mag posten.![]()
Goed, dan maken we er een vijf minuten cooldown van en dan gooi ik het onaangetast open.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:16 schreef sp3c het volgende:
0w come one!
Richting een uitbarsting van heb ik jou daarquote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef sp3c het volgende:
mjah van mij mag die dicht blijven hoor maar ik was on a roll
Nee hoor, dan zou ik tegen dit uur al omvallen aan het gebrek aan slaap.quote:
Dan had jij een slokje teveel op. QED.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik tegen dit uur al omvallen aan het gebrek aan slaap.
Dag alter-ego theorie
Voordat je semi-grappige opmerkingen begint te maken moderatortje, zou ik toch even beseffen dat ik die posts ECHT niet geplaatst heb.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
zinloos moslim-geblaat verwijderd.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef dewd het volgende:
[..]
Ach christenen. moslims, allemaal geloven ze in een zelfde soort onzin. Maakt het uit wat voor naampje eraan
gegeven wordt. Ik noem het sprookjes.
Hoezo, het is een duidelijk politiek onderwerp. Er wordt al dagen over gesproken in de politiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
Mag Balkenende waarschuwt nee-stemmers Europese Grondwet terug naar NWS?
Donequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
mijn topic groenlinks karimi etc mag dicht.
thanksquote:
Ik post al een tijdje waarde Shaolin. Maar, je bent geen admin/mod meer ?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:18 schreef ShaoliN het volgende:
Hey BansheeBoy, wat leuk dat je weer in NWS mag posten.![]()
Ik zal even kijken wat ik kan doen voor je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:03 schreef Elgigante het volgende:
"GL-Kamerlid Karimi bedreigd in Iran".
Dit topic is gesloten omdat de mod het blijkbaar niet meer kon overzien en er een aantal off-topic reacties in voorkomen met nogal wat gescheld.
Jammer, maar als argumenten niet meer tellen dan is dat blijkbaar stap 2.
Aan een moderator de vraag om het topic wat op te schonen zodat er een discussie voortgezet kan worden die wat mij betreft 2 zaken aansnijfdt:
1) Hoe kan zoiets engs overkomen bij een Kamerlid dat Iran bezoekt
2) Moeten we voorzichtiger zijn met de informatie die we bij ons dragen en loslaten in dergelijke landen als we hen niet kunnen vertrouwen en zij verdragen schenden?
Wie van de drie mods kan hier even naar kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie Twijfel bij gebruik giro 555 gelden en Worden we bedonderd door hulporganisaties? laten mergen?
Lijkt me handig in elk gevalquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wie van de drie mods kan hier even naar kijken?
Ik heb het al aanhangig gemaakt bij de FA'squote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wie van de drie mods kan hier even naar kijken?
Het was niet meer te redden Mutant of heb je nog geen tijd gehad?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik kan doen voor je.
3 dagen later...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie Twijfel bij gebruik giro 555 gelden en Worden we bedonderd door hulporganisaties? laten mergen?
quote:
Het eerste, ik denk dat je het beste opnieuw een topic kan openen, mijn zege heb je!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het was niet meer te redden Mutant of heb je nog geen tijd gehad?
Ook als mod kan je er weinig meer mee dan melden hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Hoe voelt het om geen modje meer te zijn... loedertje![]()
Ik weet het, ik weet hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook als mod kan je er weinig meer mee dan melden hoor
Geef ze dan een schopquote:
Dat is niet waar, je kunt ze virtueel afslachten als ze niet doen wat jij wiltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook als mod kan je er weinig meer mee dan melden hoor
Is er tenminste iemand bezig...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Monidique het volgende:
Verbal, als we toch bezig zijn...
Er zijn ook al andere bronnen die mijn gelijk tonen. Verbal was weer eens te snel met zijn subjectieve gemod.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Monidique het volgende:
Verbal, als we toch bezig zijn, kan dit racistische topic dan ook dicht?
Nou, ik doelde niet echt op jouw post.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er zijn ook al andere bronnen die mijn gelijk tonen. Verbal was weer eens te snel met zijn subjectieve gemod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |