Dit is trouwens ook extra slecht.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik denk, of weet het wel zeker, dat het Westen een deel van het probleem is. Zolang hier linkse heilprofeten als SCH en Sidekick leven die rezzzpect propaganderen zullen moslims geïmporteerd worden en zal het voortbestaan van het Westen in gevaar blijven. Iedereen die in het Midden-Oosten zegt dat moslims (in het Midden-Oosten) Joden en Christenen moeten respecteren wordt een kopje kleiner gemaakt. Dat is de kracht van een geweldadige cultuur en de zwakte van de onze. Die halve eeuw vrede in West-Europa heeft meer schade aangericht dan de 6 jaar die de tweede wereldoorlog duurde. Europa is een tijdbom die alleen maar kan ontploffen.
De kracht van de Amerikanen is daarvoor niet zozeer hun economie, maar wel de daadkracht. Ze doen wat nodig is om het hun voortbestaan te garanderen. De zwakte van de Europeanen is niet zozeer de eeuwige verdeeldheid, maar wel de twijfel en de angst voor zichzelf om iets te doen.
Die doet goed hequote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook extra slecht.
Als ''type''?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren op Temptation Island.
Zeg maar.
Tell me your filthy storiesquote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren op Temptation Island.
Zeg maar.
Bij je oma?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef Monidique het volgende:
Gisteravond was ik op een soort feestje en daar dronk men bier.
Daar was óók bier, maar daar was ik in de middag eventjes een uurtje heen. Nee, in de avond was er een house warming party, want een vriend van mij heeft onlangs z'n eerste eigen huisje geregeld. Uiteraard was het slechts een excuus om met veel mensen veel te drinken, maar dat mag de pret niet bederven. Toch hield ik het vol, voor de korte tijd dat ik daar was, om geen bier te drinken, om er zelfs niet naar te neigen. Wat wel zo is, is dat je sneller naar huis gaat, ik was al rap weg, wanneer je geen alcohol drinkt. Het is wel gezellig, maar je denkt gewoon eerder dat het nu wel tijd is om te gaan.quote:
Door vermoeidheid overmandquote:Op maandag 16 mei 2005 11:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar was óók bier, maar daar was ik in de middag eventjes een uurtje heen. Nee, in de avond was er een house warming party, want een vriend van mij heeft onlangs z'n eerste eigen huisje geregeld. Uiteraard was het slechts een excuus om met veel mensen veel te drinken, maar dat mag de pret niet bederven. Toch hield ik het vol, voor de korte tijd dat ik daar was, om geen bier te drinken, om er zelfs niet naar te neigen. Wat wel zo is, is dat je sneller naar huis gaat, ik was al rap weg, wanneer je geen alcohol drinkt. Het is wel gezellig, maar je denkt gewoon eerder dat het nu wel tijd is om te gaan.
Ik zou zeggen, meldt je aan bij Gitmo om je te laten martelen, en redt daarmee tien mensen van de dood.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:22 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De 9/11 aanslagen kostten het leven aan duizenden mensen. Zou je het treiteren van honderen mensen kunnen accepteren, indien je hiermee het leven van volgende duizenden kan redden?
Heb je mijn analyse al gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Altijd leuk, discussieren over de Middeleeuwen..
Opportunist, je breekt de fundering van onze samenleving af.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk en werk gewoon af en toe op zondag
Even voor mij?quote:
Bezit is diefstal.quote:mijn
Dat was gisteren.quote:[url=http://forum.fok.nl/topic/701120/6/50#27039681]analyse[/url
Hemel, honderden dingen heb ik in mijn leven gelezen.quote:al gelezen?
quote:
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?quote:WBS-debat: meerderheid stemt vóór Grondwet
In een goed gevulde zaal in Felix Meritis werd afgelopen donderdag volop gediscussieerd over de Europese Grondwet. Tijdens het door de Wiardi Beckman Stichting georganiseerde debat gaf Professor Rood van het Instituut Clingendael een uitleg over de inhoud van de Grondwet en gingen Frans Timmermans en Ronald Plasterk met elkaar, maar vooral met het publiek in debat. Het merendeel van de zaal bleek het na afloop eens te zijn met Frans Timmermans en gaf aan vóór de Grondwet te gaan stemmen. lees meer »
Eerder zoals het geval is met elke gelekt rapport en anonieme overheidsfunctionaris. Het lijkt mij dan ook sowieso wijs om het niet als waar te verkondigen, maar om te melden dat een overheidsfunctionaris heeft gezegd dat het waar is. Wat, voor zover ik weet, dus ook gebeurd is.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef Sidekick het volgende:
Nou ja, ze weten dus niet of het wel of niet is gebeurd, en de fout dat ze het toch als waar publiceerden is dan wel een grote fout. Vergelijkbaar met het WMD verhaal in Irak.
Oh, kan jij wel verbinding maken met de site?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?
Of reageer jij te snel?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei oei, gaan ze echt over 1 nacht ijs, of is het artikel gewoon te snel geschreven?
Tuurlijk, mijn credits zijn nog niet opquote:Op maandag 16 mei 2005 12:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, kan jij wel verbinding maken met de site?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |