Ik las dat diegene zijn woorden weer heeft ingetrokken.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerder zoals het geval is met elke gelekt rapport en anonieme overheidsfunctionaris. Het lijkt mij dan ook sowieso wijs om het niet als waar te verkondigen, maar om te melden dat een overheidsfunctionaris heeft gezegd dat het waar is. Wat, voor zover ik weet, dus ook gebeurd is.
Ja, later zei hij dus dat hij niet zeker wist of hij het in een bepaald rapport had gelezen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat diegene zijn woorden weer heeft ingetrokken.
Nee ik treed altijd alleen opquote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef Sidekick het volgende:
Kaalhei, DrW en MrX. Wat een fantastisch trio. Doen jullie ook gezamenlijke optredens?
Die kerel heeft door het slaapgebrek last van hallucinaties....quote:Op maandag 16 mei 2005 12:43 schreef du_ke het volgende:! Altijd goed voor een glimlach die nachtelijke uitspraken van Wolfje
.
Conservatisme vult de gaten van het falende liberalisme. Het opportunistische van het liberalisme heeft een strucuturele oplossing nodig die vanzelfsprekend gevonden kan worden in het conservatisme.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Liberalisme is voor sommige mensen gewoon schaapskleren, waar de conservatieve wolf onder zit, Monidique.
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Conservatisme vult de gaten van het falende liberalisme. Het opportunistische van het liberalisme heeft een strucuturele oplossing nodig die vanzelfsprekend gevonden kan worden in het conservatisme.
Goed hequote:Op maandag 16 mei 2005 13:18 schreef George-Butters het volgende:
Vanzelfsprekend![]()
laatste post van de dag!
Ja, in Nederland is geen oorlog.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:
Saai vandaag... is er negens geen oorlog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |