Wijzigen kunnen alleen mods.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:52 schreef Silmarwen het volgende:
Hoe deed je dat hier gedoe ook alweer?
Hij zat te zeuren nog nooit een naamtopic gehad te hebben dus Sidekick bij dezequote:Op donderdag 18 maart 2004 20:52 schreef Duritz het volgende:
Wat een kuttitel![]()
![]()
Ik kan die tekst nu nog aanpassen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wijzigen kunnen alleen mods.
Ik heb al vet veel naamtopics.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zat te zeuren nog nooit een naamtopic gehad te hebben dus Sidekick bij deze
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik kan die tekst nu nog aanpassen hoor
Tja ik zie het nut er niet echt van in.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef Ype het volgende:
Studentenverenigingen zijn sowieso nutteloos. Maak dan je eigen vrienden. Nu ben je per definitie opgezaldeld met een lading mensen die vrijwel hetzelfde zijn en als ze na vijf jaar het studentenleven uitstappen zijn ze precies hetzelfde.
En ja, alle studentenverenigingen zijn hetzelfde!
Inderdaad, veel Turken daar. In delen van Strijp, Tongelre en de Bennekel ook. Dat zijn wel de gezelligste wijken overigen, het meest 'dorps'.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb in Tivoli gewoond daar, alleen maar Turken. En een lol dat we hadden toen!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef Ype het volgende:
Studentenverenigingen zijn sowieso nutteloos. Maak dan je eigen vrienden. Nu ben je per definitie opgezaldeld met een lading mensen die vrijwel hetzelfde zijn en als ze na vijf jaar het studentenleven uitstappen zijn ze precies hetzelfde.
En ja, alle studentenverenigingen zijn hetzelfde!
Hoezo, allochtonen zelf vonden dat toch ook teveel (bleek laatst)quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent toch niet racistisch aan het worden he?.
Lees de FAQ.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:55 schreef Silmarwen het volgende:
Maar hoe maak ik van hier nu een linkje naar die url met hier erin?
Dan gaan we ook even de Martinitoren opklimmen, die is bijna 100 meter hoog, dus doen we meteen wat aan onze conditie.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tja ik zie het nut er niet echt van in.
Maar lijkt me eens gezellig. Kun je me Groningen laten zien
Turken....getsie? Kan je dat eten?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, veel Turken daar. In delen van Strijp, Tongelre en de Bennekel ook. Dat zijn wel de gezelligste wijken overigen, het meest 'dorps'.
Ik heb astma... Do you know CPRquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:56 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan gaan we ook even de Martinitoren opklimmen, die is bijna 100 meter hoog, dus doen we meteen wat aan onze conditie.
Ik ben daar al niet meer in geweest sinds ik 10 was ofzo.
En die mensen kunnen lekker eten maken jongen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, veel Turken daar. In delen van Strijp, Tongelre en de Bennekel ook. Dat zijn wel de gezelligste wijken overigen, het meest 'dorps'.
[url=http://www.bla.nl/]hier[/url[quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:55 schreef Silmarwen het volgende:
Maar hoe maak ik van hier nu een linkje naar die url met hier erin?
Nee, dat is een fietsenzaak. Een hele grote; hebben een paar duizend werknemers.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Turken....getsie? Kan je dat eten?
Toch niet weer dat kijk mij multicultureel eten-gezeik of welquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:57 schreef Ype het volgende:
[..]
En die mensen kunnen lekker eten maken jongen!![]()
Verschrikkelijk, als ik er aan terugdenk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |