Is de inleiding, de rest staat daaro.quote:Je zou toch haast zeggen dat het een scenario is van 1 of andere fucking slechte B-film, want het is zo voorspelbaar als de neten. Echter is het de werkelijkheid, deze week waren er weer een flink aantal 'takes' opgenomen. Voor bewaarpicht is het onder andere al take 5 ofzo, en het schijnt deze keer eindelijk 'goed' te gaan. Het Europese Parlement schijnt fijn te zwichten onder de druk van een paar triangeljosti's.
Afijn, genoeg geblaat, hier wat nieuws.
Deze vrijdag scheen een aardige dag te zijn, want er zijn aardig wat berichten.
Holy mothafuck, ik zou mijn eigen nummer niet eens herkennen als ik em voor me zou krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Welke Fok!userid's ken jij allemaal uit je hoofd? deel 2
wtf??
geen enkelequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Welke Fok!userid's ken jij allemaal uit je hoofd? deel 2
wtf??
Ik vind het vaak een stuk verdriet, maar hij kan soms raak uithalen. Dit is weer fraaiquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:
Whehehee
De moord op Louis Sévèke - deel 2
Ziehier waar Pietverdriet de vloer aanveegt met zwakke 'rechts-zijnde-claimende-usertjes-die-even moeten-laten-zien-dat-ze-bikkel-zijn'
Daaromquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het vaak een stuk verdriet, maar hij kan soms raak uithalen. Dit is weer fraai![]()
Het smelt wel als... sneeuw voor de zon. Het is helaas nog veels te warm.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:45 schreef RichardQuest het volgende:
Eindelijk echte sneeuw. Ik ga buiten spelen
.
Ik kan dit niet lezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
Wat heeft die (voor mij eigenlijk totaal onbekende) Sicko eigelijk tegen mij??? (Even vis-à-vis een bedenkelijk 1,2'tje met Floripas...) Ik ken die hele guy niet, althans niet goed genoeg opdat hij zo'n 'inbred' hekel aan mij kan hebben... + dat-ie allerlei onwaarheden over mij debiteert in mijn afwezigheid, tenzij natuurlijk....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:53 schreef sigme het volgende:
Oh ja, slaap lekker allemaal
@Godslasteraar, je doet je nominatie weer eer aan. Kom je wat vaker POLlen?
Vreemd dat ze 's nachts niet groeien. Is dat bij mensen ook zoquote:Vleeskippen: Vleeskippen zijn kuikens van ongeveer 6 weken oud. In deze 6 weken groeien ze tot een gewicht van zo'n 2,5 kilo. De kuikens worden gehouden in grote schuren waar 16 tot 24 dieren per m2 zitten. De kuikens kunnen niet naar buiten en de schuren hebben geen ramen. Omdat slapende dieren niet groeien, worden de kuikens 23 uur per dag wakker gehouden.
Diervriendelijk is anders, efficient is het wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd dat ze 's nachts niet groeien. Is dat bij mensen ook zo
Cellengroei staat tijdens de slaap stil? Net als hartslag, denken, en verteren?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd dat ze 's nachts niet groeien. Is dat bij mensen ook zo
Slapende dieren groeien niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Cellengroei staat tijdens de slaap stil? Net als hartslag, denken, en verteren?
Dank je de koekoek, dat is dus echt nonsens, het is geen plant.
Lijkt me sterk inderdaad, ik dacht dat baby's (of het nou dieren of mensen zijn) veel moesten slapen omdat ze dan beter groeiden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Cellengroei staat tijdens de slaap stil? Net als hartslag, denken, en verteren?
Dank je de koekoek, dat is dus echt nonsens, het is geen plant.
Ik heb er alweer gepostquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk inderdaad, ik dacht dat baby's (of het nou dieren of mensen zijn) veel moesten slapen omdat ze dan beter groeiden.
quote:
Dat gaat een lekkere kerst worden. Gevulde eendquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Goed, ze komen nog elke dag langs. Alhoewel ze nu wat natter zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |