abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2004 @ 17:44:23 #1
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781071
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, behalve krullenbollen die aan vrouwelijke Pollers zitten.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je hier lezen.

Touch on!
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17781091
Woensdagen roeleren. Vandaag totaal nix op het werk gadaan
pi_17781092
godverdomme ik had een veel betere:

[PolBabbel #199] Legaliseer drugs, stem Patty.

Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook de mannen en vrouwen van de heidenen!
Het is vandaag nog steeds aanslagloze Dinsdag! .

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je hier lezen.

Drink on!
quote:
Utrechtse zakenman krijgt 22 jaar cel in Thailand

UTRECHT - Een zakenman uit Utrecht is onlangs in Thailand veroordeeld tot 22 jaar gevangenisstraf wegens het bezit van 1,8 gram cocaïne. Dat heeft de vader van de 40-jarige man woensdag bevestigd.

De Thaise politie arresteerde de Utrechter vorig jaar mei in Bangkok, direct nadat hij in zijn hotel had getekend voor de ontvangst van een pakje waarin de cocaïne bleek te zitten. Het pakje kwam volgens de vader uit Nederland en was opgestuurd door een medewerker die kort daarvoor op staande voet door zijn zoon was ontslagen wegens een financieel conflict.

De man zou later spijt van zijn daad hebben gekregen en zijn verhaal aan de Nederlandse politie hebben opgebiecht. De politie bracht de Thaise autoriteiten daarvan op de hoogte. Maar volgens de vader stellen die dat het hen gaat om het feit dat het zijn zoon was die het pakje aannam.

Volgens de vader gaat het naar omstandigheden goed met zijn zoon. "De gevangenis is vuil, vol en warm, maar mijn zoon heeft toegang tot een dokter en een tandarts en wordt goed geholpen, onder anderen door een vriend die speciaal daarvoor in Thailand is gebleven", zei hij.

De Utrechter, die officieel nog in voorarrest zit, heeft goede hoop dat hij wordt vrijgesproken, aldus zijn vader. "De straf is opgelegd door een lage rechtbank en er is binnenkort weer een nieuwe rechtszaak en daarna zijn er nog beroepsmogelijkheden."
Een paar clusterbommen met hasj en coke boven Thailand zou gerechtvaardigd zijn.
  woensdag 17 maart 2004 @ 17:45:31 #4
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781098
Titelverklaring: Gebruik je fantasie
quote:
Remkes tegen Europese CIA

DEN HAAG (ANP) - Het kabinet voelt weinig voor het oprichten van een Europese CIA om de uitwisseling van veiligheidsinformatie tussen EU-lidstaten te verbeteren. Dat zei minister Remkes van Binnenlandse Zaken woensdag in de Tweede Kamer.

Het kabinet zoekt liever praktische oplossingen voor het informatieprobleem, aldus Remkes. Het kost jaren voordat een nieuwe Europese veiligheidsdienst, zoals voorgesteld door de Belgische premier Verhofstadt, resultaten oplevert. Remkes wil echter nu direct aan de slag. Wel is hij voorstander van een soort Europese coördinator, die er voor zorgt dat zowel de nationale politiediensten als de buitenlandse inlichtingendiensten beter gaan samenwerken.

Vrijdag vertrekken Remkes en zijn collega Donner van Justitie naar Brussel voor een spoedbijeenkomst van de Europese ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken naar aanleiding van de terreuraanslag in Madrid. De Kamer wil dat het kabinet alles op alles zet om tot een betere Europese samenwerking te komen bij het bestrijden van terrorisme. Temeer daar Nederland vanaf juli voor een halfjaar voorzitter van de EU is.

Vrijwel alle fracties hekelden de onwil van de lidstaten om hun informatie te delen. Maar als niet alles wordt gedeeld wil dat nog niet zeggen dat de samenwerking niet deugt, stelden zowel Remkes als Donner. Overigens vond Remkes wel dat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) tot de ,,betere jongetjes van de klas'' behoort als het gaat om informatie-uitwisseling. De dienst boekt ook regelmatig successen dankzij de samenwerking met andere veiligheidsdiensten. Hij wilde niet nader ingaan op de aard van die successen.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17781104
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Woensdagen roeleren. Vandaag totaal nix op het werk gadaan
Weet je wie er altijd op woensdag op kantoor komt?
pi_17781107
Mijn nieuwe stelling:

sum ergo sum
pi_17781117
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17781119
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:45 schreef pberends het volgende:
godverdomme ik had een veel betere:
idd, ga maar ff klagen in feedback. deze SC is niets.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 17:46:33 #9
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17781126
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Weet je wie er altijd op woensdag op kantoor komt?
De heer Z.?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17781132
Dubb0l
  woensdag 17 maart 2004 @ 17:47:29 #12
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781161
Hehe, het duurde ook zo lang.
pi_17781164
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De heer Z.?
De timmerman.

Om de week door midden te zagen
pi_17781173
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:46 schreef CybErik het volgende:
Dubb0l
Nieuwe stelling:

Dubbel zoveel lol, is tweemaal zoveel bier.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 17:48:12 #15
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17781178
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:47 schreef pberends het volgende:

[..]

De timmerman.

Om de week door midden te zagen
Zaagmans, zijn broer.
pi_17781193
Viermaal zo veel bier is twee keer dubbel zo veel lol
  woensdag 17 maart 2004 @ 17:49:06 #17
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781197
quote:
De man zou later spijt van zijn daad hebben gekregen en zijn verhaal aan de Nederlandse politie hebben opgebiecht. De politie bracht de Thaise autoriteiten daarvan op de hoogte. Maar volgens de vader stellen die dat het hen gaat om het feit dat het zijn zoon was die het pakje aannam.
Lomp
pi_17781233
Ik ga maar eens wat van m'n tentamenweek leren... dan kan ik vrijdag verder Fok!ken

woensdag 17 maart 2004 @ 17:51:22 #19
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781242
quote:
Duritz bakt er toch niks van, kan niet eens mijnenvegen
Hehe, maar wel eerder een topic openen.

Wat is er eigenlijk mis met een Europeesche Centrale Inlichtingendienst à la CIA.
pi_17781247
De top-4 namen in de grootste steden, ik lees net het volgende:
quote:
In Amsterdam staat Mohammed voor het 20e jaar op 1!
Sara(h), Julia, Sophie, Eva, Anna
Mohammed, Thijs, Daniël, Thomas, Noah

In Rotterdam (2001):
Sara(h), Sophie, Naomi, Youssra, Demi
Mohammed, Thomas, Max, Dylan, Daniël

In Den Haag (2001):
Lisa, Chaima, Romy, Sanne, Sara(h)
Mohammed, Thomas, Bryan, Daniël, Giovanni

In Utrecht (2001):
Sophie, Julia, Sara(h), Anne, Merel
Mohammed, Daniël, Tom, Stijn, Daan
Vreselijk, Mohammed. Ik noem mijn kinderen toch ook niet Adolf of zo?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 17 maart 2004 @ 17:52:31 #21
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781257
quote:
CSA welkom bij alliantie Air France-KLM

PARIJS (DPA) - Air France wil in de combinatie die binnenkort met KLM ontstaat, behalve Alitalia ook de Tsjechische luchtvaartmaatschappij CSA onderbrengen. ,,We hebben CSA laten weten dat we hun zullen voorstellen te integreren'', verklaarde Air France-directeur Dominique Patry woensdag.

Voor de toetreding moet de staatsonderneming CSA wel worden geprivatiseerd. Dat geldt ook voor Alitalia. Bij de Italiaanse maatschappij zijn daarmee problemen opgetreden. Premier Berlusconi heeft de verdere privatisering vertraagd. Bovendien stuitten ingrijpende maatregelen om Alitalia rijp te maken voor toetreding tot Air France-KLM, op groot verzet.

CSA zit al met Alitalia en Air France in SkyTeam, een luchtvaartalliantie waartoe ook Delta Air Lines, Korean Air en AeroMexico behoren. Directeur Patry verklaarde verder voor 1 juni een gemeenschappelijke strategie te willen hebben voor de combinatie van zijn maatschappij en KLM. KLM kon nog niet reageren op de 'uitnodiging' aan CSA,
Of Den Eerste Europeesche Vliegmaatschappij, Euroflot!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 17:52:37 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17781260
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De top-4 namen in de grootste steden, ik lees net het volgende:
[..]

Ik ga emigreren zodra ik genoeg geld heb verdiend.
  woensdag 17 maart 2004 @ 17:54:28 #23
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17781300
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Vrij apart om je kinderen te noemen naar een massamoordenaar, pedofiel, analfabeet en epilepsie patiënt met SCHizofrenie. Maar goed, zij hebben natuurlijk ook minder namen om uit te kiezen.

Ik vind Demi zo'n rare naam, "hé halve"
pi_17781314
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ga emigreren zodra ik genoeg geld heb verdiend.
Over 46 jaar is Nederland Nederland niet meer. Duitsland kan een tijdelijke asielplaats aan ons verlenen, maar het zal niet lang duren voordat ook dat land onder de voet wordt gelopen.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17781337
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:54 schreef Duritz het volgende:
Vrij apart om je kinderen te noemen naar een massamoordenaar, pedofiel, analfabeet en epilepsie patiënt met SCHizofrenie.
Idd ja.
quote:
Maar goed, zij hebben natuurlijk ook minder namen om uit te kiezen.
quote:
Op zondag 14 maart 2004 21:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mohammed
Mohamed
Adolf
Ali
Achmed
Abou
Hakiem
Osama
De meest verschrikkelijke voornaam....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')