abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:04:47 #1
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31604044
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het gaat eerder om het druppelen van spermatozoiden op de bodem ...

De bijbel is er verder onduidelijk in of een full Facial wel naar YHWHs smaak is, maar ik vermoed dat er vast wel rare esseense schriftgeleerden waren die hardcore hun zaad in de gezichtten der vrouwelijke navolgelingen spoten, als om God op die wijze aan hun zijde te behouden ...
En dan de vrouwen oproepen om vooral ook de 'andere wang' te keren.

Het laten druppelen van zaad op de grond, zou wel eens bestrafd kunnen worden met kruisiging ....
Ook de Slinger van Foucault gelezen, over die sekte die denkt dat het menselijke lichaam de representant van het allerheiligste is, waarbij ze hun zaad en ongesteldheidsbloed in hun handpalm richting de zon keren, om er de goddelijke schittering in te zien?

Nou, daar ben ik ook lid van.
pi_31604106
*meldt
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:12:26 #3
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31604171
Ah, dank.

Ik vroeg me af, of het eigenlijk wel zin heeft om op McCarthy te blijven reageren. Hij gebruikt argumenten die jij en ik en anderen onderuit hebben geschopt als onfeitelijkheden gewoon, met liefde, weer opnieuw, en hij speelt in het bijzonder op de man.

Aan de andere kant, het is een reflex.

Is het tijdverspilling?
pi_31604272
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
Ah, dank.

Ik vroeg me af, of het eigenlijk wel zin heeft om op McCarthy te blijven reageren. Hij gebruikt argumenten die jij en ik en anderen onderuit hebben geschopt als onfeitelijkheden gewoon, met liefde, weer opnieuw, en hij speelt in het bijzonder op de man.

Aan de andere kant, het is een reflex.

Is het tijdverspilling?
Voor hem? Nee, heeft het inderdaad weinig zin, echter, hij is niet de enige met dergelijke denkbeelden en het kan nooit kwaad de onzin van dergelijke denkbeelden aan te tonen. Is het dus niet voor McCarthy, dan wel voor anderen die meelezen en wel open zijn voor degelijke argumenten.

Daarnaast lig ik altijd in een deuk om zijn topics en is het altijd weer lachen om te zien waar hij nu weer mee aankomt.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:21:33 #5
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31604371
Dat is waar. Het leukt vind ik het als hij wordt verscheurd tussen enerzijds kwaadheid, en hij me dom gaat noemen, en anderzijds geilheid, als hij vraagt of we kunnen neuken.

Daar wordt een mens schizofreen van, lijkt me.
pi_31604559
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
Dat is waar. Het leukt vind ik het als hij wordt verscheurd tussen enerzijds kwaadheid, en hij me dom gaat noemen, en anderzijds geilheid, als hij vraagt of we kunnen neuken.

Daar wordt een mens schizofreen van, lijkt me.

Blij om te horen dat ik niet de enige ben, op wie hij loopt te schelden. Gelukkig laat ie bij mij sexuele toespelingen achterwege
pi_31604588
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Onaneren kan een man slechts bij zichzelf.
Mijn antwoord luidt dus existentieel: "Neen".
Aangezien het zaadverspillen ook op de buik van een ander persoon kan, kan je misschien toch de onaniseerders van dienst zijn. Als je behulpzaam wil zijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:36:57 #8
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31604651
klaarkomen
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31604868
vakantie
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:55:39 #10
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31605009
ook dat Ik heb net mijn ontbijt op
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31605016
Ook Adelmund is dood, volgens mij is dit weer zo'n populistische actie van Bos. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31605086
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef George-Butters het volgende:
ook dat Ik heb net mijn ontbijt op
Hield dat verband met je eerste post in deze SC?

Ik heb bijna mijn laatste kantoordag van deze week op. Daarna nog een weekje, en dan vakantie.

Eens even zien of ik dan jouw met mijn kan verenigen. Ik moet zeggen, lekker weer, stand, zee is voor beide een extra stimulans.
pi_31605112
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ook Adelmund is dood, volgens mij is dit weer zo'n populistische actie van Bos. .
Ik zal het maar niet zeggen in het RIP-topic, maar wat had ik een hékel aan die politica. Brrr.
pi_31605124
IBM and the holocaust

Zag ik net in de boekhandel, heeft iemand hier dit al gelezen?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31605249
Floripas is taalkundige hè? Ik vroeg me laatst af hoe zulke aanduidingen heten:
- John -flipflop- Kerry
- Richard -Moslims- Quest

Heeft dat überhaupt een naam?
pi_31605305
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Floripas is taalkundige hè? Ik vroeg me laatst af hoe zulke aanduidingen heten:
- John -flipflop- Kerry
- Richard -Moslims- Quest

Heeft dat überhaupt een naam?
Ik ken alleen de Engelse benaming hiervoor: "middle name".

Leuke vraag
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:13:54 #17
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31605316
Een epitheton, zou ik zoiets noemen.
"De rozevingerige dageraad".
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:19:48 #18
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31605422
Het gaat erom dat je iets toevoegt aan de naam dat de kwaliteitsaanduiding weergeeft, zonder een aanspreektitel of een categorie te zijn. Dus "boer Jan" of "Meneer Bush" zijn geen epitheta.

Je maakt een onderscheid tussen een epitheton ornans, een sierend epitheton ("Jennifer Lope-ass") en een epitheton neccesarium, een nodig epitheton, een epitheton dat nadere uitleg geeft ("Opa Donner", over de grootvader van Donner die ook minister was)
pi_31605457
Hmm oké. Jammer, anders had ik het een naam gegeven. Voltooid onbijvoeglijk voornaamzetsel of zo.
pi_31605508
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Floripas het volgende:
Het gaat erom dat je iets toevoegt aan de naam dat de kwaliteitsaanduiding weergeeft, zonder een aanspreektitel of een categorie te zijn. Dus "boer Jan" of "Meneer Bush" zijn geen epitheta.

Je maakt een onderscheid tussen een epitheton ornans, een sierend epitheton ("Jennifer Lope-ass") en een epitheton neccesarium, een nodig epitheton, een epitheton dat nadere uitleg geeft ("Opa Donner", over de grootvader van Donner die ook minister was)
Plausibel.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:27:43 #21
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31605553
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm oké. Jammer, anders had ik het een naam gegeven. Voltooid onbijvoeglijk voornaamzetsel of zo.
Laat je vooral niet tegenhouden door de werkelijkheid!
pi_31605682
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Gister Andre v.d. Louw al, de blaadjes vallen weer he..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31605714
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
IBM and the holocaust

Zag ik net in de boekhandel, heeft iemand hier dit al gelezen?
Over het verband tussen de ponskaarten en de holocaust, nietwaar? Niet gelezen. Ik heb wel eerder verwijzingen ernaar gezien. Zou 't wat zijn?
pi_31605719
stoere openingspost trouwens. Hoe onderhou je zo'n hobby als het regent?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:38:15 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')