Ook de Slinger van Foucault gelezen, over die sekte die denkt dat het menselijke lichaam de representant van het allerheiligste is, waarbij ze hun zaad en ongesteldheidsbloed in hun handpalm richting de zon keren, om er de goddelijke schittering in te zien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het gaat eerder om het druppelen van spermatozoiden op de bodem ...
De bijbel is er verder onduidelijk in of een full Facial wel naar YHWHs smaak is, maar ik vermoed dat er vast wel rare esseense schriftgeleerden waren die hardcore hun zaad in de gezichtten der vrouwelijke navolgelingen spoten, als om God op die wijze aan hun zijde te behouden ...
En dan de vrouwen oproepen om vooral ook de 'andere wang' te keren.
Het laten druppelen van zaad op de grond, zou wel eens bestrafd kunnen worden met kruisiging ....
Voor hem? Nee, heeft het inderdaad weinig zin, echter, hij is niet de enige met dergelijke denkbeelden en het kan nooit kwaad de onzin van dergelijke denkbeelden aan te tonen. Is het dus niet voor McCarthy, dan wel voor anderen die meelezen en wel open zijn voor degelijke argumenten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
Ah, dank.
Ik vroeg me af, of het eigenlijk wel zin heeft om op McCarthy te blijven reageren. Hij gebruikt argumenten die jij en ik en anderen onderuit hebben geschopt als onfeitelijkheden gewoon, met liefde, weer opnieuw, en hij speelt in het bijzonder op de man.
Aan de andere kant, het is een reflex.
Is het tijdverspilling?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
Dat is waar. Het leukt vind ik het als hij wordt verscheurd tussen enerzijds kwaadheid, en hij me dom gaat noemen, en anderzijds geilheid, als hij vraagt of we kunnen neuken.
Daar wordt een mens schizofreen van, lijkt me.
Aangezien het zaadverspillen ook op de buik van een ander persoon kan, kan je misschien toch de onaniseerders van dienst zijn. Als je behulpzaam wil zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onaneren kan een man slechts bij zichzelf.
Mijn antwoord luidt dus existentieel: "Neen".
Hield dat verband met je eerste post in deze SC?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef George-Butters het volgende:
ook datIk heb net mijn ontbijt op
Ik zal het maar niet zeggen in het RIP-topic, maar wat had ik een hékel aan die politica. Brrr.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ook Adelmund is dood, volgens mij is dit weer zo'n populistische actie van Bos..
Ik ken alleen de Engelse benaming hiervoor: "middle name".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Floripas is taalkundige hè? Ik vroeg me laatst af hoe zulke aanduidingen heten:
- John -flipflop- Kerry
- Richard -Moslims- Quest
Heeft dat überhaupt een naam?
Plausibel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Floripas het volgende:
Het gaat erom dat je iets toevoegt aan de naam dat de kwaliteitsaanduiding weergeeft, zonder een aanspreektitel of een categorie te zijn. Dus "boer Jan" of "Meneer Bush" zijn geen epitheta.
Je maakt een onderscheid tussen een epitheton ornans, een sierend epitheton ("Jennifer Lope-ass") en een epitheton neccesarium, een nodig epitheton, een epitheton dat nadere uitleg geeft ("Opa Donner", over de grootvader van Donner die ook minister was)
Laat je vooral niet tegenhouden door de werkelijkheid!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm oké. Jammer, anders had ik het een naam gegeven. Voltooid onbijvoeglijk voornaamzetsel of zo.
Gister Andre v.d. Louw al, de blaadjes vallen weer he..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ook Adelmund is dood, volgens mij is dit weer zo'n populistische actie van Bos..
Over het verband tussen de ponskaarten en de holocaust, nietwaar? Niet gelezen. Ik heb wel eerder verwijzingen ernaar gezien. Zou 't wat zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
IBM and the holocaust
Zag ik net in de boekhandel, heeft iemand hier dit al gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |