Wat?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Johann_de_Withler ontkent de evolutietheorie![]()
![]()
.
Wat een sukkel!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Johann_de_Withler ontkent de evolutietheorie![]()
![]()
.
Wat een sukkel!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat?
Van jou is het wel te verwachten ja, maar ve intelligent iemand niet.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veel wijzer, hermeticus.quote:
Nee hoor, het VMBO heb ik al 3 jaar achter me gelaten. Daarvoor is HBO in de plaats gekomen. Verder gelieve geen opmerkingen over grammatica meer anders geef ik je aan bij Sidekick en ontvang daarna f 7,50 van hem.quote:Heb je op die VMBO-school en in Duitsland je proefschrift geschreven?
Je hebt toch stage gelopen op een VMBO-school?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, het VMBO heb ik al 3 jaar achter me gelaten. Daarvoor is HBO in de plaats gekomen. Verder gelieve geen opmerkingen over grammatica meer anders geef ik je aan bij Sidekick en ontvang daarna f 7,50 van hem.
Ik ben slim. Alleen dit kloontje nietquote:Op maandag 26 juli 2004 19:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van jou is het wel te verwachten ja, maar ve intelligent iemand niet.
Net zo slim als de gemiddelde muzelman, ja. Die zit nl ook op hetquote:Op maandag 26 juli 2004 19:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben slim.
Help, dat dokter verzuipt.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Net zo slim als de gemiddelde muzelman, ja. Die zit nl ook op hetvmbo
.
Johanquote:Op maandag 26 juli 2004 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Help, dat dokter verzuipt.
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
VMBO![]()
![]()
.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt toch stage gelopen op een VMBO-school?
Jij discrimineert Allah.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Johan
je bent een Kakkerlak
Ach ja, ik had gewoon zin om je een beetje af te zeiken, zonder al te veel succes helaas.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
O, ik geloof dat ik het begrijp.
Maar wij stammen toch ook niet van apen af? Mens en aap stammen toch af van een gezamenlijke voorouder?
Het moet discrimineerd zijn, Ezel. Jij hebt echt de Verstand ve Baby.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij discrimineert Allah.
Het is geen kwestie van afgezeken worden, het is een kwestie van in de zeik gaan staan.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach ja, ik had gewoon zin om je een beetje af te zeiken, zonder al te veel succes helaas.
Bagger, op het VMBO zitten mensen die nog dommer zijn dan de gemiddelde platgetrapte kakkerlak.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Net zo slim als de gemiddelde muzelman, ja. Die zit nl ook op hetvmbo
.
SPquote:Op maandag 26 juli 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
Even alle 2e kamer partijen mailen met de vraag:
[..]
quote:Beste meneer Berends,
Dank voor uw bericht.
In ieder geval zijn we allerminst te spreken over Bush - en dan is Kerry de
'minst' erge uit twee kwaden... Als we er echt een stem in zouden hebben,
zouden we inzetten op een geheel ander systeem...
Met vriendelijke groet,
Mathijs Spaas
medewerker SP
At 15:17 26-07-04, you wrote:
>Hallo SP,
>
>Is de SP voor de Democratische presidentskandidaat John F. Kerry of voor
>de Republikeinse presidentskandidaat George W. Bush bij de Amerikaanse
>verkiezingen in november?
>
>Met vriendelijke groet,
>
>Peter Berends
Christenhond +kanker +tering +vuile +moslim +hoerquote:Op maandag 26 juli 2004 20:13 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, waarop moet ik zoeken voor dat Theo Maassen-mp3'tje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |