Ach, het was ook, uiteraard, een achterlijke column, maar dat kan verwacht worden van Van Gogh. Ik vind alleen dat men (lees: sommige moslims) daar niet zo op moeten letten, hoor, er is meer dan Allah, denk ik dan. In dat opzicht is het wel goed Allahisten te "provoceren", helaas ben je tegenwoordig een allochtonenknuffelaar als je niet in elke zin Mohammed een pedofiel noemt. En Van Gogh gaat lekker mee met het continue dreunen op de Islam, wat in zijn denkwijze ongetwijfeld zal leiden dat een kritischere kijk op de volgzame Islam.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zij zijn het zat...
De moslims zijn het zat.
Offtopic: vandaag de DVD binnengehad. Samen met "The holy Grail".quote:Op maandag 29 maart 2004 15:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Allways look on the bright side of life
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
Offtopic: vandaag de DVD binnengehad. Samen met "The holy Grail".
Monty Python? Is The Holy Grail een beetje leuk, ik heb hem een paar maanden geleden gedownload, maar weet nog niet of het de moeite waard is om ernaar te bekijken.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Monty Python is goehoedquote:Op maandag 29 maart 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
"For extra features insert the second disc...."
"Oefff, grhhhmb, nhiighhhh...."
".... in your DVD player!"
Dat is een prestatie op zich.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:30 schreef Flumina het volgende:
Nee, niets aan. Maar volgens mij ben ik de enige op deze wereld die totaal niet kan lachen om Monty Python.
Je bent niet de enige hoor, gelly kan er ook totaal niet om lachen.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:30 schreef Flumina het volgende:
Nee, niets aan. Maar volgens mij ben ik de enige op deze wereld die totaal niet kan lachen om Monty Python.
Ook niet om Falwty Towers?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is een prestatie op zich.
Absoluut! Zoiets hoort gewoon bij je algemene ontwikkeling. Alleen het einde is kut.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Monty Python? Is The Holy Grail een beetje leuk, ik heb hem een paar maanden geleden gedownload, maar weet nog niet of het de moeite waard is om ernaar te bekijken.
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:31 schreef Monidique het volgende:
Op zich wel een aparte naam voor een godsdiensthater, Theo.
Foeiquote:Op maandag 29 maart 2004 15:32 schreef sizzler het volgende:
Absoluut! Zoiets hoort gewoon bij je algemene ontwikkeling. Alleen het einde is kut.
en je mag geen films downloaden.
Ach, je mag zoveel niet.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Absoluut! Zoiets hoort gewoon bij je algemene ontwikkeling. Alleen het einde is kut.
kan je niet stiekum een paar kopietjes draaien Sizzlerquote:Op maandag 29 maart 2004 15:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben niet alleen op deze wereld.quote:Je bent niet de enige hoor, gelly kan er ook totaal niet om lachen
Ik wel!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ook niet om Falwty Towers?
"Care for a piece of Rat, mister?"quote:Op maandag 29 maart 2004 15:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wel!
Dat mag wel, alleen niet als de verkoper er geld voor wil hebben.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |