Komt er eens een vrouwelijk figuur in POL....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je toegekomen aan de maandelijkse vruchtlozing?![]()
Wiens humor deel je wel, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:50 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat ik jou humor niet deel maakt me dat nog geen zuurpruim...
Ik geloof niet dat jij een vriend hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:50 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat ik jou humor niet deel maakt me dat nog geen zuurpruim...
Maar goed...
Uhm.. Nou Ahhhhh wilt weleens grappig zijn. DrWolffenstein, Sidekick, JAM, Tuana (uiteraard), DoG (quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wiens humor deel je wel, als ik vragen mag?
Niet? Of je wilt het niet kan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij een vriend hebt.
Vrouwen behoren niet deel te nemen aan de politiek. Alleen de islamitische geestelijken, zij die een Koran-opleiding hebben gevolgd mogen dat. In de islam (Koran 9:16) is het vrouwen niet toegestaan om een dergelijke opleiding te volgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:50 schreef RichardQuest het volgende:
Komt er eens een vrouwelijk figuur in POL....
Volgens mij ben je vergeten je eigen topictitel te lezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
.
voorspelbare reactiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Vrouwen behoren niet deel te nemen aan de politiek. Alleen de islamitische geestelijken, zij die een Koran-opleiding hebben gevolgd mogen dat. In de islam (Koran 9:16) is het vrouwen niet toegestaan om een dergelijke opleiding te volgen.
Maar met humorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten je eigen topictitel te lezen.
Nu zonder Islam?
wat een humorloze kloon Doraquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:54 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[..]
Vrouwen behoren niet deel te nemen aan de politiek. Alleen de islamitische geestelijken, zij die een Koran-opleiding hebben gevolgd mogen dat. In de islam (Koran 9:16) is het vrouwen niet toegestaan om een dergelijke opleiding te volgen.
Ik kijk nu naar een docu op ned3. Ik ga je zoenen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet? Of je wilt het niet kan ook.
Bij rouw hoort de ontkenningsfase lieverd
Doe ik eens iets grappigs, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
wat een humorloze kloon Dora
Uhm waar gaat ie over? We gaan toch niet vervelend doen hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een docu op ned3. Ik ga je zoenen.![]()
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:59 schreef Silmarwen het volgende:
Dora de hier doet het niet
Laat maar je hebt het al verandert,quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:02 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[..]
Wat bedoel je.
Werelds Koos, heb je er ook zo-een met Johannes Pieter Pronk?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:58 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Ik noem dit meesterwerk ' De Linkse Kerk' ...![]()
fantastisch weer!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:58 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Ik noem dit meesterwerk ' De Linkse Kerk' ...![]()
Interessante docu over journalisten in Irak tijden GW2.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm waar gaat ie over? We gaan toch niet vervelend doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |