abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20901788
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes en wielrennen niet. Iedereen is welkom, vooral heidenen.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Vergeet vooral je geschiedvervalsing niet.
pi_20901795

Slachtofferrol.
pi_20901808
Die site die Nohaj aanhaalt heeft een artikel van Worldnetdaily, een ultraconservatieve organisatie .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20901809
Oh, ik vond [Deel 393]Christenen aller landen, verenigt u! ook wel wat.

Topic stond al klaar.

.
pi_20901811
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:

Slachtofferrol.
Dit terwijl er meer Nazi's homo waren dan Christen.
pi_20901813
vervolgposting hiervan
[Deel 392]Gezamenlijk TMF kijken

Johan, waarom werden poolse priesters vermoord?
Omdat ze christelijk waren of omdat ze tegenstanders waren ?
pi_20901816
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Oh, wie dan, zoal?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20901822
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 00:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Die site die Nohaj aanhaalt heeft een artikel van Worldnetdaily, een ultraconservatieve organisatie .
Welke site, meisje?
pi_20901825
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De kristallnacht bracht ondermeer uitkomst.
pi_20901830
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:01 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De kristallnacht bracht ondermeer uitkomst.
Bedoel je de Nacht vd Lange Messen? Nitwit.
pi_20901831
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Welke site, meisje?
Deze site, flikkertje:

http://www.papillonsartpalace.com/endC.htm
pi_20901832
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef Bluesdude het volgende:

vervolgposting hiervan
[Deel 392]Gezamenlijk TMF kijken

Johan, waarom werden poolse priesters vermoord?
Omdat ze christelijk waren of omdat ze tegenstanders waren ?
Omdat ze Christelijk waren. Intelligentsia en priesters werden al bij voorbaat ingerekend.
pi_20901846
Sidekick, ik weet nauwelijks iets over de Tweede Wereldoorlog, dus ik kan je niet vertellen of zijn rare gedachtegang religieus geinspireerd is geweest. Eerder zou ik het wjiten aan het traditioneel Europees anti-semitisme, wat zeker religieuze gronden heeft, de rassenleer die toen redelijk in was en de ouderwetse zondebok.
pi_20901851
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Deze site, flikkertje:

http://www.papillonsartpalace.com/endC.htm
Wat goed dat je in een moeite door ook Rutgers Law kraakt, want daar gaat het hier om, RTL Boulevard.
pi_20901853
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Bedoel je de Nacht vd Lange Messen? Nitwit.
Ja, toen ondermeer Röhm en Strasser werden vermoord.
pi_20901856
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:

Omdat ze Christelijk waren. Intelligentsia en priesters werden al bij voorbaat ingerekend.
Heb je toevallig een linkje ?
In nederland gebeurde dat zeker niet (omdat ze christelijk waren) en ik dacht in de rest van Europa ook niet.
pi_20901861
Wat een zevertitel, Johan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20901882
Geweld hoort niet thuis in de politiek en "De Nacht van de Lange Messen", hoewel al wat later, is toch wel een redelijk argument om te weerleggen dat Hitler democratisch gekozen is.
pi_20901889
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heb je toevallig een linkje ?
In nederland gebeurde dat zeker niet (omdat ze christelijk waren) en ik dacht in de rest van Europa ook niet.
http://www.holocaust-trc.org/poles.htm
  woensdag 28 juli 2004 @ 01:07:48 #20
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20901898
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:03 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, ik weet nauwelijks iets over de Tweede Wereldoorlog, dus ik kan je niet vertellen of zijn rare gedachtegang religieus geinspireerd is geweest. Eerder zou ik het wjiten aan het traditioneel Europees anti-semitisme, wat zeker religieuze gronden heeft, de rassenleer die toen redelijk in was en de ouderwetse zondebok.
Ja, kan. Ik weet er ook weinig vanaf.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20901919
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:06 schreef Johan_de_With het volgende:

http://www.holocaust-trc.org/poles.htm
quote van linkje
quote:
During World War II Poland suffered greatly under five years of German occupation. Nazi ideology viewed "Poles"- the predominantly Roman Catholic ethnic majority- as "sub-humans" occupying lands vital to Germany. As part of the policy to destroy the Polish resistance, the Germans killed many of the nation's political, religious, and intellectual leaders.
Het ging dus om het breken van het nationaal verzet en niet omdat men christelijk was..
pi_20901922
LOL @ Netanyahu bij begrafenis van koning Abdullah van Joradnië (Netwerk).

Netanyahu is wel een moslimknuffelaartje
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20901936

Ik ben ook moslimaknuffelaartje
pi_20901949
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:06 schreef Monidique het volgende:
Geweld hoort niet thuis in de politiek en "De Nacht van de Lange Messen", hoewel al wat later, is toch wel een redelijk argument om te weerleggen dat Hitler democratisch gekozen is.
Die nacht heeft niets met verkiezingen te maken, het luide wel echter het einde van de Sturmabteilung in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')