Dit terwijl er meer Nazi's homo waren dan Christen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Slachtofferrol.
Oh, wie dan, zoal?quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit terwijl er meer Nazi's homo waren dan Christen.
Welke site, meisje?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Die site die Nohaj aanhaalt heeft een artikel van Worldnetdaily, een ultraconservatieve organisatie![]()
![]()
.
De kristallnacht bracht ondermeer uitkomst.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit terwijl er meer Nazi's homo waren dan Christen.
Bedoel je de Nacht vd Lange Messen? Nitwit.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De kristallnacht bracht ondermeer uitkomst.
Deze site, flikkertje:quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke site, meisje?
Omdat ze Christelijk waren. Intelligentsia en priesters werden al bij voorbaat ingerekend.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef Bluesdude het volgende:
vervolgposting hiervan
[Deel 392]Gezamenlijk TMF kijken
Johan, waarom werden poolse priesters vermoord?
Omdat ze christelijk waren of omdat ze tegenstanders waren ?
Wat goed dat je in een moeite door ook Rutgers Law kraakt, want daar gaat het hier om, RTL Boulevard.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze site, flikkertje:
http://www.papillonsartpalace.com/endC.htm
Ja, toen ondermeer Röhm en Strasser werden vermoord.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bedoel je de Nacht vd Lange Messen? Nitwit.
Heb je toevallig een linkje ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Omdat ze Christelijk waren. Intelligentsia en priesters werden al bij voorbaat ingerekend.
http://www.holocaust-trc.org/poles.htmquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje ?
In nederland gebeurde dat zeker niet (omdat ze christelijk waren) en ik dacht in de rest van Europa ook niet.
Ja, kan. Ik weet er ook weinig vanaf.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:03 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, ik weet nauwelijks iets over de Tweede Wereldoorlog, dus ik kan je niet vertellen of zijn rare gedachtegang religieus geinspireerd is geweest. Eerder zou ik het wjiten aan het traditioneel Europees anti-semitisme, wat zeker religieuze gronden heeft, de rassenleer die toen redelijk in was en de ouderwetse zondebok.
quote van linkjequote:Op woensdag 28 juli 2004 01:06 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.holocaust-trc.org/poles.htm
Het ging dus om het breken van het nationaal verzet en niet omdat men christelijk was..quote:During World War II Poland suffered greatly under five years of German occupation. Nazi ideology viewed "Poles"- the predominantly Roman Catholic ethnic majority- as "sub-humans" occupying lands vital to Germany. As part of the policy to destroy the Polish resistance, the Germans killed many of the nation's political, religious, and intellectual leaders.
Die nacht heeft niets met verkiezingen te maken, het luide wel echter het einde van de Sturmabteilung in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:06 schreef Monidique het volgende:
Geweld hoort niet thuis in de politiek en "De Nacht van de Lange Messen", hoewel al wat later, is toch wel een redelijk argument om te weerleggen dat Hitler democratisch gekozen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |