Hoe weet jij dat laatste nu weer?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nah, het is wel geloofwaardig dat een Republikein zo dom is.
Had hij toevallig donkere krullen en een kontje dat 50 euro waard is?
Ook in Milwaukee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh. dat is in Munchen, toch?
On-be-grij-pe-lijk, volgens mij komt het door de verkeerde mensen op de verkeerde plek (managers)..quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:28 schreef Monidique het volgende:
Sja... ik snap ook echt niet waarom ze dieVan Weegen er doen, hoor.
Het vermogen tot het niet begrijpen van het herhalen van simpele handelingen zoals het starten van Microsoft Word via het start menu van Windows. Ook relatief gevorderde repetieve handelingen zijn te hoog gegrepen voor de VMBO leerlingen in kwestie.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:07 schreef sjun het volgende:
Beschrijf dat vermogen eens
Deelt uw kennis met ons voordat ik hierop in kan gaan.quote:voor deze nitwit van wie een enkeling diverse klonen meent te ontwaren doorheen gansch FOK!
Ben jij onze dates nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat laatste nu weer?
daar was clippy toch voorquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het vermogen tot het niet begrijpen van het herhalen van simpele handelingen zoals het starten van Microsoft Word via het start menu van Windows. Ook relatief gevorderde repetieve handelingen zijn te hoog gegrepen voor de VMBO leerlingen in kwestie.
[..]
Blijf dan ook van mijn drankje af.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ben jij onze dates nu alweer vergeten?
Geef me dan iets anders om aan te zittenquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Blijf dan ook van mijn drankje af.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:33 schreef Monidique het volgende:
christelijke muziek
Je mag een muur op gaan vrijen of een dubbelloops pijpen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Geef me dan iets anders om aan te zitten.
Beter iig dan de ene snormeisje die jij liefhad.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je mag een muur op gaan vrijen of een dubbelloops pijpen.
Sja, ja, ach...quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bach.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Dora...... Je bent je nog vergeten in te schrijven.
Wordt hier extremistisch heiden .
Moldavië. Ze kwamen op het idee, na het lezen van "Kuifje en de septor van Ottocar."quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:37 schreef Monidique het volgende:
Uit welk raar Europees land komen zij nou, Roemenie, of zoiets?
Word is met een d (gebiedende wijs), gelooft is met een t en er bestaan genoeg extremistische heidenen. Zie ook; NSDAP.quote:
Die waren anders dikke vriendjes met je geloofsgenoten.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Word is met een d (gebiedende wijs), gelooft is met een t en er bestaan genoeg extremistische heidenen. Zie ook; NSDAP.
De NSDAP was een seculiere organisatie, maar de meeste leden waren wel christelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Word is met een d (gebiedende wijs), gelooft is met een t en er bestaan genoeg extremistische heidenen. Zie ook; NSDAP.
Leuke meid..quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Ja, nou.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die waren anders dikke vriendjes met je geloofsgenoten.
De Nazi's gijzelden de paus, die enkel kon communiceren met latijnse letteren, omdat de Nazi's te dom waren om alledaags latijn te lezen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die waren anders dikke vriendjes met je geloofsgenoten.
De bedenkers en leiders echter niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De NSDAP was een seculiere organisatie, maar de meeste leden waren wel christelijk.
Wat is grijzelen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De Nazi's grijzelden de paus
Fanatieke christenen werden dan weer echter met de joden meevergast.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De NSDAP was een seculiere organisatie, maar de meeste leden waren wel christelijk.
Zeker wel....quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:43 schreef Johan_de_With het volgende:
De bedenkers en leiders echter niet.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Fanatieke christenen werden dan weer echter met de joden meevergast.
Je zegt eindelijk dingen waar ik het mee eens ben.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeker wel....
Hitler zag het als een religieuse plicht joden te bestrijden..zie Sein Kampf.
De ander toplui waren ook christelijk opgevoed en het is mij niet bekend dat zij het christendom verwierpen, op een paar paganisten na..
Rohm was een homoquote:Was Rohm niet zo iemand ?
We hoeven geen eten meer te sturen, het eten komt vanzelf naar ze toe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
........
Net zoals elke andere europeaan in die tijd, mijn oma ook, is zij nu ook slecht tot op het bot? Ik dacht het niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
De ander toplui waren ook christelijk opgevoed
Ach, houd toch op. Dat boek staat vol leugens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeker wel....
Hitler zag het als een religieuse plicht joden te bestrijden..zie Sein Kampf.
Zijn rassenideeen waren toch religieus gestoeld? De Joden die dichter bij God stonden, en die daar weg moesten?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:50 schreef Monidique het volgende:
Hitler zag het volgens mij niet als religieuze plicht, maar meer als een consequentie van zijn rassenideeen.
http://www.stardestroyer.net/Creationism/Essays/Hitler.shtmlquote:How many of my basic principles were upset by this change in my attitude toward the Christian Social movement! My views with regard to anti-Semitism thus succumbed to the passage of time, and this was my greatest transformation of all."4 (Hitler was inspired to become a radical anti-Semite by the Viennese Christian Social movement, whose attitudes are almost identical to the far-right American Christian fundamentalist movement today).
"Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord."5 (Hitler obviously believed in a supreme being).
"Sooner will a camel pass through a needle's eye than a great man be 'discovered' by an election"6 (Hitler was fond of paraphrasing the Bible (Mark 10:25 in this case), and he does this many, many times elsewhere in the book).
"The root of the whole evil lay, particularly in Schonerer's opinion, in the fact that the directing body of the Catholic Church was not in Germany, and that for this very reason alone it was hostile to the interests of our nationality."7 (affirming that Hitler's only real problem with his childhood religion was the fact that its power base was not in Germany).
"I had so often sung 'Deutschland u:ber Alles' and shouted 'Heil' at the top of my lungs, that it seemed to me almost a belated act of grace to be allowed to stand as a witness in the divine court of the eternal judge and proclaim the sincerity of this conviction."8 (the "divine court of the eternal judge" seems a rather strange idea from anyone but a Judeo-Christian, since Pagan and Eastern religions generally lack any such divine judgemental entity, to say nothing of atheism)
"Certainly we don't have to discuss these matters with the Jews, the most modern inventors of this cultural perfume. Their whole existence is an embodied protest against the aesthetics of the Lord's image."9
Wat een ontkenningspolitiek.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net zoals elke andere europeaan in die tijd, mijn oma ook, is zij nu ook slecht tot op het bot? Ik dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |