wat opdringen?quote:Op maandag 26 juli 2004 22:27 schreef GWD het volgende:
Er zijn allerlei extremisten in hun godsdiensten. Extremistische moslims wie kent ze niet, we hebben nu ook de extremistische joden, vroeger hadden we nogal een hoop extremistische Christenen.
Maar wat we nog missen zijn extremistische heidenen, daarom ga ik dus een groep heiden extremisten bij elkaar zoeken op dit forum
het is dus de bedoeling dat je hardnekking in NIKS bovenmenselijks geloofd en dat met geweld andere mensen ook wil opdringen
Als je zo doorgaat ben jij het eerste slachtoffer van een aanslag hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 22:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat opdringen?
het woord van god is gewoon het enige wat goed is.. Dat is niet opdringen, dat is opsommen van feiten die niet te weerleggen zijn
Xlarge vermoord hemquote:Op maandag 26 juli 2004 22:31 schreef Baleog het volgende:
volgens mij bestaan er geen echte heidenen
ik geloof het nietquote:Op maandag 26 juli 2004 22:34 schreef GWD het volgende:
Is iedereen ook bereid te sterven voor zijn ongeloof?
* Xlarge bind nu explosieven om zijn lichaam en zegt zijn familie gedagquote:Op maandag 26 juli 2004 22:33 schreef GWD het volgende:
[..]
Xlarge vermoord hem
Sidder voor de wrangschap van de extremistische heidenen gij vuile gelovige!!!
SPREEK DAT WOORD NIET UIT !!!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:34 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ik geloof het niet![]()
dat is de ware .. euh .. puur instinctieve door chemische reacties bewerkstelde gedachtequote:Op maandag 26 juli 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
[..]
* GWD bind nu explosieven om zijn lichaam en zegt zijn familie gedag
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:29 schreef GWD het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben jij het eerste slachtoffer van een aanslag hoor
als je sterft, kom je niet in de hemel terecht. Want dat bestaat niet..quote:Op maandag 26 juli 2004 22:38 schreef GWD het volgende:
Iedereen die zich bekeerd tot het ongeloof wordt uiteraard in dit leven beloond met 50 maagden .. dat aantal wordt verdubbeld als je als martelaar sterft
Ik ga het ook niet uitleggen hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 22:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je sterft, kom je niet in de hemel terecht. Want dat bestaat niet..
maar het positieve hiervan is: je komt dus ook niet in de hel terecht
het is al goed als je je fouten maar inzietquote:Op maandag 26 juli 2004 22:39 schreef The_Langolier het volgende:
X-cuse me![]()
Jaaa?quote:Op maandag 26 juli 2004 22:39 schreef The_Langolier het volgende:
X-cuse me![]()
geeneens afgebrandquote:Op maandag 26 juli 2004 22:51 schreef The_Langolier het volgende:
* -Beestje- heeft net tegen de nederlands hervormde kerk van Herveld-zuid geplast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |