Yo je moet niet haten yo Da SHIZNIT zijn eerste rijmquote:Op maandag 10 april 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
tizzitnetnit
Ik ben een leek, hoor, maar betekent dit: 'Er zit een kiezelsteentje in mijn neusgat'?quote:Op maandag 10 april 2006 01:10 schreef MrSASO het volgende:
izzle kizzle m`nizzle
quote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben een leek, hoor, maar betekent dit: 'Er zit een kiezelsteentje in mijn neusgat'?
jaquote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben een leek, hoor, maar betekent dit: 'Er zit een kiezelsteentje in mijn neusgat'?
Vertaling: ja man hij is de bomquote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
DA SHIZNIT heeft een prive jetquote:Op maandag 10 april 2006 01:22 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Dat hij maar niet met het vliegtuig reist dan.
Talk is cheap if you`re feelin like a frog then leap.quote:Op maandag 10 april 2006 01:24 schreef Baleog het volgende:
ik mis de poetische rijmsels van drs. p , vergeleken bij dat is dit hondenpoep..
quote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef broer het volgende:
(c)Drs. Pquote:Op maandag 10 april 2006 01:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Talk is cheap if you`re feelin like a frog then leap.![]()
rijmsels met gevoel en linguistische precisiequote:Wij zijn hier aan de oever van een machtige rivier
De andere oever is daarginds, en deze hier is hier
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dat is van belang voor als u ovrsteken moet
Dat zou nog best eens kunnen, want er is hier veel verkeer
En daarom vaar ik steeds maar vice versa heen en weer
Yo men, dat is veels te poetisch voor DA SHIZNITquote:Op maandag 10 april 2006 01:32 schreef Baleog het volgende:
[..]
(c)Drs. P
[..]
rijmsels met gevoel en linguistische precisie![]()
ok ok, jonko moet natuurlijk wel verwerkt worden in die pokoe, net als de trange tange's en die bier je weet deze shit is hoppi lauwquote:Op maandag 10 april 2006 01:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Yo men, dat is veels te poetisch voor DA SHIZNIT
Waar zijn de bitches en Ho`s, en de Wiri en de Biri.
Man that shit is wack if you`re black.![]()
Juist killah, men ik denk dat ik je props geef op mijn nieuwe pokoe yo, en over die tranga tanga`s met spange Bakka`s, No Spang kill Modjo`s genoeg op fok aight je weet toch.quote:Op maandag 10 april 2006 01:36 schreef Baleog het volgende:
[..]
ok ok, jonko moet natuurlijk wel verwerkt worden in die pokoe, net als de trange tange's en die bier je weet deze shit is hoppi lauw![]()
shit dit is nog best moeilijk te begrijpen als je wit bentquote:Op maandag 10 april 2006 01:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Juist killah, men ik denk dat ik je props geef op mijn nieuwe pokoe yo, en over die tranga tanga`s met spange Bakka`s, No problem kill Modjo`s genoeg op fok aight je weet toch.![]()
Yo dit is voor mijn Homie Baleog,quote:Op maandag 10 april 2006 01:42 schreef Baleog het volgende:
[..]
shit dit is nog best moeilijk te begrijpen als je wit bent![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 02:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Yo dit is voor mijn Homie Baleog,
Yo yo check deze shit yo.
Mijn homie Baleog, geef hem respect,
Hij is wit, maar wel the one die mijn rijms checkt,
Hij kwam hier met poetische shit van de drs. P,
Het was wel wack maar ook wel OK,
Ga mee, in mijn gedachtengang, laat het zwarte in je los, wees niet bang,
Je bent hard op weg om DA SHIZNIT te worden,
En als je DA SHIZNIT ben was je nooit meer borden, in een sjiek restaurant,
Mattie we zijn DA SHIZNIT van de koning maken wij een klant,
Ik dig die shit wel van vica versa, maar ik heb liever een verse visa,
Dan kunnen we Jonko kopen, en we zullen het samen oproken,
We choken totdat we erbij neervallen,
Daarna gaan we Kleine chickies ballen, in de bijlmermeer,
Voor 10 euro beltegoed een paar tabacca`s en niks meer,
Met zijn tweèen zijn we onmin lauw, en we laten die bitches pijpen in de kou
reffrein:
DA SHIZNIIIIIIIT
Respect voor Baleog, wanneer ik in log
DA SHIZNIIIIIIT
Achter de PC, in een andere wereld ga met me mee
DA SHIZNIIIIIT
Yeah ow yeahh owww yeahhhh![]()
Aight thank`s voor de props men alleen nog een lauwe beat en we nakken die lange frans en Baas B je weet tochquote:Op maandag 10 april 2006 02:18 schreef Baleog het volgende:
[..]
vette shit man! nu nog een ille beat eronder en je kan al die smatjes met gemak stallen ouwe
![]()
hij krijgt een ereplaats in mn sig![]()
zekers te weten ouwe, ik ken ook nog wel een flexe dj, die gaat zeker de tent afbreken (zonder zn veters te strikken)quote:Op maandag 10 april 2006 02:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aight thank`s voor de props men alleen nog een lauwe beat en we nakken die lange frans en Baas B je weet toch
Daarom kill, weetje ik had echt een hard knock life man, ik moest husselen voor mijn doekoe je weet toch surviven kill. Die lange Frans is gewoon een pussy mang, als wij gewoon doorgaan met onze shit nemen we heel die rap scene over menquote:Op maandag 10 april 2006 02:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
zekers te weten ouwe, ik ken ook nog wel een flexe dj, die gaat zeker de tent afbreken (zonder zn veters te strikken)
en die lange frans is echt niet real weet je , echt niet ghetto, hij hoefde nooit te husselen in de hood voor doekoe weetje ..
aight, breng die beat, voel die flow, we busten die wacke lange frans, je weetttttquote:Op maandag 10 april 2006 02:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daarom kill, weetje ik had echt een hard knock life man, ik moest husselen voor mijn doekoe je weet toch surviven kill. Die lange Frans is gewoon een pussy mang, als wij gewoon doorgaan met onze shit nemen we heel die rap scene over men
YO je moet je niet te oud voelen om te spitten, YO ik ben 21 en ik spit nog steeds DA SHIZNITquote:Op maandag 10 april 2006 02:45 schreef Baleog het volgende:
[..]
aight, breng die beat, voel die flow, we busten die wacke lange frans, je weettttt
damn ik voel me nu echt oud.. en ik ben pas 20..
keep it real, brotha, represent de 0172 en diss die wacke diemen-zuid wanksta'squote:Op maandag 10 april 2006 02:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
YO je moet je niet te oud voelen om te spitten, YO ik ben 21 en ik spit nog steeds DA SHIZNIT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |