quote:Op zondag 19 september 2004 13:41 schreef Monidique het volgende:
Hoe ik denk over de toekomst van Duitsland?
Nou zo, natuurlijk:
[afbeelding]
Aha daar komt "Frisia Financieringen" vandaanquote:Op zondag 19 september 2004 13:41 schreef Monidique het volgende:
Hoe ik denk over de toekomst van Duitsland?
Nou zo, natuurlijk:
[afbeelding]
Danke.quote:Op zondag 19 september 2004 13:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dora, you've got mail.
Jaloezie staat je slecht.quote:Op zondag 19 september 2004 13:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Danke.
Wat een lelijke avatar heb je zeg, Johan.
Jalozie? Je denkt toch niet dat ik jaloers ben op dat vreselijke mens? Ik erger me er alleen aan.quote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jaloezie staat je slecht.
Nee vriend.quote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef RichardQuest het volgende:
Moet jij trouwens nou niet in de kerk zitten? Ook voor dokter.
quote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Monidique het volgende:
Grapjes kunnen erg outdated worden. Vroeger, toen het nog een eer was SS-er te zijn, maakte men wel es grapjes over Joden. "Waarom zie je nooit Joden in Star Trek?" "Star Trek speelt in de toekomst en dan zijn er geen Joden meer." Later kon je zo'n grapje natuurlijk niet meer maken en toen hebben ze maar moslimwerkers ingevlogen.
Waarom zou je je ergeren aan Laetitia Casta?quote:Op zondag 19 september 2004 13:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jalozie? Je denkt toch niet dat ik jaloers ben op dat vreselijke mens? Ik erger me er alleen aan.
Duitser. Met je Hoofdletters.quote:Op zondag 19 september 2004 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Monnidiek heeft de Verstand van een Baby.
Ze is een vrouw.quote:Op zondag 19 september 2004 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom zou je je ergeren aan Laetitia Casta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |