abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26949593
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen is welkom, vooral mensen die op de kleintjes letten.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
En vergeet msn niet.
pi_26949665
Mooie TT

Conservatisme
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:55:19 #3
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26949703
Dit is een doodsverwensing! Bepaald geen loze praat! Ik ga je doodsverwensen:
VAL DOOD MET JE GEBLAAT!!!
pi_26949725
Schaapie Schaapie vlees
pi_26949738
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26949740
Theo Maassen
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:56:58 #8
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:58:36 #9
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26949785
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Drugshond het volgende:
Ik had liever 600 postics met BH materiaal gezien...... TIETEN, KONTJES en KUTJES.
Zo gefrustreerd ben je toch niet?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26949819
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Drugshond het volgende:
Ik had liever 600 postics met BH materiaal gezien...... TIETEN, KONTJES en KUTJES.

Jaja
pi_26949840
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ok
[..]

Hmm grappig zoiets hebben wij hier thuis ook. Had mijn moeder Eneco ingewisseld voor Essent en krijgen we een eindafrekening van Eneco. Nee dat overstappen is echt voordelig(er)
Eindafrekening is niet erg maar dan behoren ze die wel te baseren op de meterstanden tijdnes de overstap en niet nog een half jaar er bij tellen. Dacht ook dat een eindafrekening bij overstappen binnen 8 weken binnen moest zijn

ook leuk, bellen met Eneco hierover.

CallcenterMiep "Ja mijnheer, de eindafrekening is in December al naar u toe gestuurd, zie ik in de computer"
Ik: "die heb ik nooit ontvangen"
CM "ik zal even kijken of ik een kopie kan sturen, oh nu zie ik dat de eindafrekening 9 April is verstuurd"
ik "dan is 3 dagen later langskomen om af te sluiten wel zeer snel"
CM "ja daar heeft u gelijk in, de eindafrekening wordt trouwens binnenkort naar u toegestuurd"
ik "de kopie bedoelt u?"
CM "Nee, de originele"
Ik " "
CM "Maar ik stuur u ook nog wel even een kopie"
Ik "Ja doe dat maar"
CM "Wel goed controleren of alles klopt hoor"
Ik " "

Uiteindelijk had ik de kopie 3 dagen eerder in huis dan de originele eindafrekening.
pi_26949852
Zijn er trouwens mensen met een account daar om de Poolse economie te steunen?
pi_26949931
Ja, creationisten, de echte die-hards, zijn zo te lezen héél erg. Het verschil tussen hen en streng-, zwaar-, of extreem-gelovigen is dat die laatste categorie gewoon zegt dat het zo is en zo is het gewoon, maar de creationisten proberen het "Het Is Zo" wetenschappelijk te bewijzen en dat is eng, maar het zorgt ook voor puik leedvermaak.
pi_26949943
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:00 schreef Chewie het volgende:
Eindafrekening is niet erg maar dan behoren ze die wel te baseren op de meterstanden tijdnes de overstap en niet nog een half jaar er bij tellen. Dacht ook dat een eindafrekening bij overstappen binnen 8 weken binnen moest zijn

ook leuk, bellen met Eneco hierover.

CallcenterMiep "Ja mijnheer, de eindafrekening is in December al naar u toe gestuurd, zie ik in de computer"
Ik: "die heb ik nooit ontvangen"
CM "ik zal even kijken of ik een kopie kan sturen, oh nu zie ik dat de eindafrekening 9 April is verstuurd"
ik "dan is 3 dagen later langskomen om af te sluiten wel zeer snel"
CM "ja daar heeft u gelijk in, de eindafrekening wordt trouwens binnenkort naar u toegestuurd"
ik "de kopie bedoelt u?"
CM "Nee, de originele"
Ik " "
CM "Maar ik stuur u ook nog wel even een kopie"
Ik "Ja doe dat maar"
CM "Wel goed controleren of alles klopt hoor"
Ik " "
Uiteindelijk had ik de kopie 3 dagen eerder in huis dan de originele eindafrekening.
Sukkels zijn het
Ik bel liever niet met callcentres of helpdesks. De mensen daar zijn vaak te dom voor woorden.
Echte service zou zijn als het energiebedrijf waar je naar overstapt de kosten zou betalen van opzeggen bij je huidige energiebedrijf
pi_26949960
http://www.talkorigins.org/faqs/hovind.html is wel leuk, bijvoorbeeld.
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:17:13 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26950364
Mijn vreten langer houdbaar maken is wel goed. Voor de rest heeft conservatisme totaal geen nut.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26950615
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef Sidekick het volgende:
Mijn vreten langer houdbaar maken is wel goed. Voor de rest heeft conservatisme totaal geen nut.

Zonder conservatisme hadden we nu Duits of Russisch gesproken
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:27:26 #18
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26950624
conserveren.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:27:43 #19
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26950633
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zonder conservatisme hadden we nu Duits of Russisch gesproken
Wat een bullshit
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26950732
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef George-Butters het volgende:
Wat een bullshit
Toch is het zo.

Conservatisme is de beste politieke filosofie in mijn ogen
De vorige eeuw heeft dat bewezen. Winston Churchill
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:31:40 #21
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26950752
quote:
'Fortuyn-malaise in Nederland'

STRAATSBURG, 12 MEI. De Belgische oud-premier Jean-Luc Dehaene meent dat het politieke klimaat rond het Nederlandse referendum over de Europese Grondwet hetzelfde is als ten tijde van de opkomst van Pim Fortuyn in 2002. ,,Ik ken de malaise in de Nederlandse publieke opinie voldoende. Die heeft zich eerder in Pim Fortuyn vertaald'', aldus Dehaene vandaag in een vraaggesprek met deze krant.

[In de meest recente peiling van het kabinet is het aantal tegenstanders van de Europese Grondwet de voorstanders voorbijgestreefd (40 tegen 39 procent), meldt een onzer redacteuren. Bij de vorige (maandelijkse) meting in april was 52 procent nog voor en 30 tegen. Het gaat hierbij om de groep kiezers die zegt zeker te gaan stemmen en die zich bovendien geïnformeerd heeft over de inhoud van de Grondwet. Het is het gedrag van deze groep kiezers dat volgens het kabinet de meest betrouwbare indicatie geeft van de uitslag.]

Dehaene was als vice-voorzitter van de Europese Conventie twee jaar geleden een van de architecten van de Grondwet. Het verwondert hem niet dat in Frankrijk en Nederland zoveel weerstand bestaat tegen de Grondwet. Dit komt door een ,,gevoel van onbehagen dat er heerst'', aldus Dehaene, die het onjuist vindt dat de Grondwet in een aantal landen aan een volksraadpleging wordt onderworpen. ,,Het Europees integratieproces is typisch een proces dat structurele antwoorden op middellange termijn probeert te vinden. De publieke opinie in referenda reageert op de korte termijn.''

Volgens de leider van de liberale fractie in het Europees Parlement, de Brit Graham Watson, heeft het Nederlandse kabinet de negatieve stemming over de Europese Grondwet volledig onderschat. Hij zei dit gisteren in Straatsburg tijdens een lunch met journalisten. Volgens Watson is het een ,,politieke les'' niet bij voorbaat te denken dat een zaak al is gewonnen.

Minister Bot (Buitenlandse Zaken) vindt dat de Tweede Kamer onvoldoende doet voor de Grondwet. ,,Het was de Kamer die het initiatief nam tot een referendum, maar in het debat over de Europese Grondwet hoor je ze niet meer'', zei de minister gisteren tijdens een spreekbeurt in Maastricht, aldus het ANP.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:32:25 #22
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26950777
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Toch is het zo.

Zonder progressieve tegenkrachten is ook conservatisme gedoemd tot falen. Je hebt beide nodig.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26950786
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Toch is het zo.

Ehm we zijn gewoon bevrijd ten koste van 28 miljoen russen hoor .

Dat waren er zonder de engelsen een paar meer geweest maar dan nog zijn het de Russen die Hitler de definitieve slag hebben toegebracht.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26950844
Politici onderschatten wel vaker de mening van burgers.

Elk verstandig mens stemt tegen de grondwet. Ik ga de natte droom van een aantal regeringsleiders toch niet ondersteunen

Europese samenwerking is ok. Europese samensmelting is niet ok.
pi_26950910
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:
Politici onderschatten wel vaker de mening van burgers.

Elk verstandig mens stemt tegen de grondwet. Ik ga de natte droom van een aantal regeringsleiders toch niet ondersteunen

Europese samenwerking is ok. Europese samensmelting is niet ok.
dan begrijp ik dan niet waarom zij zich werkeloos zouden willen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')