ik heb je berichtje gelezen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kortom, jij hebt ook niets nuttigs gedaan.
HS heb je ook een e-mail adres ?, ik lees net je andere topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb je berichtje gelezen..
geengeouwehoer <apestaartje> gmailquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
HS heb je ook een e-mail adres ?, ik lees net je andere topic
Ik heb toch liever iets persoonlijks.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
geengeouwehoer <apestaartje> gmail
Me dunkt.. een apestaartje, wat is er nog persoonlijker dan dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb toch liever iets persoonlijks.
Een filetlapske?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Me dunkt.. een apestaartje, wat is er nog persoonlijker dan dat?
of een kippetjequote:
Ga proefwerken nakijken, arbeider.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef George-Butters het volgende:
slap gelul hier!
kijk es wie we daar hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
met de nadruk op stralend neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
Dat doen ze natuurlijk expres.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat ''Rood'' een folder heeft neergeplempt in de letterenfaculteit? Dat mag, maar ze maken zich druk over bezuinigingen in het onderwijs en schrijven dan ''ik vindt''..
Die van mij waren; galadiner met Jenny Goeree, het is strafbaar om te zagen en elk huishouden heeft recht op een deeltjesversnellerer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
ik moet zeggen dat het woord filetlapje ook enige tijd door mijn hoofd speelde, Yohen-the-man. Je krijgt allerlei waanideeen van zo'n woord
Zit je zonder stroom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Chewie het volgende:
Lang leve de geliberaliseerde energiemarkt![]()
Man, vertel mij wat. Er speelt een aktie "stop de ammoniaktrein"..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat ''Rood'' een folder heeft neergeplempt in de letterenfaculteit? Dat mag, maar ze maken zich druk over bezuinigingen in het onderwijs en schrijven dan ''ik vindt''..
Waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Is die smiley trouwens geen Godslastering![]()
jawel, maar zoiets snijdt tenminste houtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die van mij waren; galadiner met Jenny Goeree, het is strafbaar om te zagen en elk huishouden heeft recht op een deeltjesversnellerer.
Dat is toch God althans iemand met een baard en zo ziet God eruitquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom?
Zijn we het toch nog eens helemaal eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Man, vertel mij wat. Er speelt een aktie "stop de ammoniaktrein"..
Toevallig heb ik een kijkje in de keuken mogen nemen bij Akzo Nobel, er is daar een speciaal perscentrum voor dit soort onzinmedia-akties. Er is allang gebleken dat vervoer per trein nog de meest veilige is. Maar nee, een of andere ego heeft bedacht dat zo'n trein niet door een woonwijk mag rijden.
Duuuuuuhhhh, een trein rijdt nou eenmaal over de rails![]()
Er valt een hoop aan te merken op de sp, dat ben ik met je eens. Maar dat zal ongetwijfeld voor elke partij gelden.
O, ik dacht dat jequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is toch God althans iemand met een baard en zo ziet God eruit
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog eens helemaal eens.
Nu ook zo'n reportage maken als die dame op de motor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
Je schijnt met 2 uur vliegen evenveel straling op te lopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Tsjernobyl
Wacht maar tot het donker wordt mss geef je wel licht
Ik doelde op Duke.quote:
Heb ongeveer het zelfde gezien zeer indrukwekken inderdaad alleen hadden we wat weinig tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu ook zo'n reportage maken als die dame op de motor.
Zal wel lekker indrukwekend zijn geweest.
Ben je met het vliegtuig geweest?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:
Je schijnt met 2 uur vliegen evenveel straling op te lopen.
quote:Groot gelijk heeft die rector. Dat mensen zelf willen geloven dat ze afstammelingen zijn van respectievelijk, apen, reptielen, vissen en 1celligen is tot daaraanto, maar dat mensen dit ook aan tere kinderzieltjes willen onderwijzen is helemaal van den zotte.
Ik pleit voor een verbod op de grootste leugen van de geschiedenis, de evolutieleer.
Okquote:
Hmm grappig zoiets hebben wij hier thuis ook. Had mijn moeder Eneco ingewisseld voor Essent en krijgen we een eindafrekening van Eneco. Nee dat overstappen is echt voordelig(er)quote:Maar heb wel problemen met Eneco, ben sinds october vorig jaar over gestapt maar Eneco is van mening dat ik nog een eindafrekening dien te voldoen gebaseert op de meterstanden die vorige week gehaald zijn. Daarvoor sturen ze eerst een monteur langs om mij af te sluiten (was niet thuis dus dat ging niet door) en een week later pas de rekening te sturen![]()
![]()
Die blijkbaar Christelijke creationisten zijn overigens echt erg. Vooral die passages over de Big Bang!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Nee, jôh! Onze Ottomaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |