zonnebril opdoen en kloar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een aangevreten melkboerenhondehaarcoupe, alstublieft.
Jij weet niet wat mijn werk doet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee kneus, dan kon je dit niet beweren.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Lemmeb het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier vandaag?
Ben ik ff blij da'k zowaar vandaag wat heel nuttigs gedaan hebquote:
Hetzes met vermelding van afkomst zijn okay, als de auteur maar gediscrimineerd kan worden door blanken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Er zijn dus nog wel mensen die helder kunnen blijven denken en zich niet laten opslokken in de hetze die is gecreeerd door de politiek en door een economische vluchteling uit een afrikaans land in het algemeen.
Ja, Geert Mak is weer op oneigenlijke gronden gecanoniseerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Lemmeb het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier vandaag?
ik ga nu wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ben ik ff blij da'k zowaar vandaag wat heel nuttigs gedaan heb![]()
Laat maar komen..... die griep...quote:New bird flu warning, UK has become complacent, says expert
Bron : http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=24202
11 May 2005
The threat of a global flu epidemic in Britain should be taken seriously, a doctor warned yesterday.
Dr Nigel Higson from Hove, believes that Britain has become complacent to the threat, and refers to a recent report that avian flu (H5N1) has jumped from human to human for the first time.
OMFGquote:Hoe denk jij ( in je botte hoofd) nu werkelijk dat "wetenschap" in these parts werkt??? Via sjuuuns gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving??? Jullie hebben de mond vol van vrijheid van meningsuiting om vervolgens de ene totaal doorgedraaide kolder na de andere te debiteren hier op Fok!... Een abominatie zijn jullie... (Enfin je vriendjes sjuuun en luuucida hebben al gemerkt wat het betekent om even met de realiteit in aanraking te komen gelukkig...)
kan je lang wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
En ik verveel me dood en ben dus maar weer agent-provocateur geworden. Het wachten is op Ssidekick,.
En deze dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef Chewie het volgende:
Die was ook wel heel makkelijk![]()
De aftakeling is nu wel zeer duidelijk zichtbaar
quote:Vind je het erg als ik er geen drol van geloof dat het een project voor school is?
1. Je username en icon spreken boekdelen over je denkbeelden.
2. Je registreert je enkel om deze vraag te kunnen stellen?
3. Google is je vriend.
4. Wat is de naam van je school? Ik ben wel benieuwd wat voor leraar met een BS opdracht komt om jou uit te laten zoeken hoeveel moskeeen er in de Schilderswijk zijn.
@Natalie: Dat je naief bent richting bepaalde users is tot zover, maar dat je dan ook nog eens zelf serieus op zo'n gast in gaat is helemaal niet te begrijpen.
Ik hoopte eigenlijk dat Pechtold of Verdonk wat doms zouden zeggen vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
En ik verveel me dood en ben dus maar weer agent-provocateur geworden. Het wachten is op Ssidekick,.
Kortom, jij hebt ook niets nuttigs gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat Pechtold of Verdonk wat doms zouden zeggen vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |