Dat is toch God althans iemand met een baard en zo ziet God eruitquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom?
Zijn we het toch nog eens helemaal eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Man, vertel mij wat. Er speelt een aktie "stop de ammoniaktrein"..
Toevallig heb ik een kijkje in de keuken mogen nemen bij Akzo Nobel, er is daar een speciaal perscentrum voor dit soort onzinmedia-akties. Er is allang gebleken dat vervoer per trein nog de meest veilige is. Maar nee, een of andere ego heeft bedacht dat zo'n trein niet door een woonwijk mag rijden.
Duuuuuuhhhh, een trein rijdt nou eenmaal over de rails![]()
Er valt een hoop aan te merken op de sp, dat ben ik met je eens. Maar dat zal ongetwijfeld voor elke partij gelden.
O, ik dacht dat jequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is toch God althans iemand met een baard en zo ziet God eruit
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog eens helemaal eens.
Nu ook zo'n reportage maken als die dame op de motor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
Je schijnt met 2 uur vliegen evenveel straling op te lopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Tsjernobyl
Wacht maar tot het donker wordt mss geef je wel licht
Ik doelde op Duke.quote:
Heb ongeveer het zelfde gezien zeer indrukwekken inderdaad alleen hadden we wat weinig tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu ook zo'n reportage maken als die dame op de motor.
Zal wel lekker indrukwekend zijn geweest.
Ben je met het vliegtuig geweest?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:
Je schijnt met 2 uur vliegen evenveel straling op te lopen.
quote:Groot gelijk heeft die rector. Dat mensen zelf willen geloven dat ze afstammelingen zijn van respectievelijk, apen, reptielen, vissen en 1celligen is tot daaraanto, maar dat mensen dit ook aan tere kinderzieltjes willen onderwijzen is helemaal van den zotte.
Ik pleit voor een verbod op de grootste leugen van de geschiedenis, de evolutieleer.
Okquote:
Hmm grappig zoiets hebben wij hier thuis ook. Had mijn moeder Eneco ingewisseld voor Essent en krijgen we een eindafrekening van Eneco. Nee dat overstappen is echt voordelig(er)quote:Maar heb wel problemen met Eneco, ben sinds october vorig jaar over gestapt maar Eneco is van mening dat ik nog een eindafrekening dien te voldoen gebaseert op de meterstanden die vorige week gehaald zijn. Daarvoor sturen ze eerst een monteur langs om mij af te sluiten (was niet thuis dus dat ging niet door) en een week later pas de rekening te sturen![]()
![]()
Die blijkbaar Christelijke creationisten zijn overigens echt erg. Vooral die passages over de Big Bang!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Nee, jôh! Onze Ottomaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |