ik heb je berichtje gelezen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kortom, jij hebt ook niets nuttigs gedaan.
HS heb je ook een e-mail adres ?, ik lees net je andere topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb je berichtje gelezen..
geengeouwehoer <apestaartje> gmailquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
HS heb je ook een e-mail adres ?, ik lees net je andere topic
Ik heb toch liever iets persoonlijks.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
geengeouwehoer <apestaartje> gmail
Me dunkt.. een apestaartje, wat is er nog persoonlijker dan dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb toch liever iets persoonlijks.
Een filetlapske?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Me dunkt.. een apestaartje, wat is er nog persoonlijker dan dat?
of een kippetjequote:
Ga proefwerken nakijken, arbeider.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef George-Butters het volgende:
slap gelul hier!
kijk es wie we daar hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
met de nadruk op stralend neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
Dat doen ze natuurlijk expres.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat ''Rood'' een folder heeft neergeplempt in de letterenfaculteit? Dat mag, maar ze maken zich druk over bezuinigingen in het onderwijs en schrijven dan ''ik vindt''..
Die van mij waren; galadiner met Jenny Goeree, het is strafbaar om te zagen en elk huishouden heeft recht op een deeltjesversnellerer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
ik moet zeggen dat het woord filetlapje ook enige tijd door mijn hoofd speelde, Yohen-the-man. Je krijgt allerlei waanideeen van zo'n woord
Zit je zonder stroom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Chewie het volgende:
Lang leve de geliberaliseerde energiemarkt![]()
Man, vertel mij wat. Er speelt een aktie "stop de ammoniaktrein"..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat ''Rood'' een folder heeft neergeplempt in de letterenfaculteit? Dat mag, maar ze maken zich druk over bezuinigingen in het onderwijs en schrijven dan ''ik vindt''..
Waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Is die smiley trouwens geen Godslastering![]()
jawel, maar zoiets snijdt tenminste houtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die van mij waren; galadiner met Jenny Goeree, het is strafbaar om te zagen en elk huishouden heeft recht op een deeltjesversnellerer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |