Wel eerst een nummertje trekken.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen moet je aan JdW's clitoris sabbelen.
Wil je me eerst trekken? JdW, een beetje niveau.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wel eerst een nummertje trekken.
Wie waar?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb wat te bekennen, namelijk een nieuwe hobby, het spijt me dat ik daar hier voor moet uitkomen; ik vind het leuk om techno-idioten, q-dance debielen en zulks te stangen.. Het is leuk omdat ze zo lekker licht ontvlambaar en meestal heel erg rechts uit de hoek komen..
Ze hoeven maar een keer goed rechts uit de hoek te komen, en je ligt.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb wat te bekennen, namelijk een nieuwe hobby, het spijt me dat ik daar hier voor moet uitkomen; ik vind het leuk om techno-idioten, q-dance debielen en zulks te stangen.. Het is leuk omdat ze zo lekker licht ontvlambaar en meestal heel erg rechts uit de hoek komen..
Nee, nog niet, aapje. Kun je het niet zonder gezochtheid af?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb die zin trouwens veranderd....nou rijmt het :')
Nieuw Links - het 'andere' linksquote:Op donderdag 9 september 2004 21:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie waar?
Ophoeren, Gristen.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, nog niet, aapje. Kun je het niet zonder gezochtheid af?
dan moeten ze eerst over de vuurmuurquote:Op donderdag 9 september 2004 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze hoeven maar een keer goed rechts uit de hoek te komen, en je ligt.
Wat zitten er overigens dikke wijven in de gevangenis.
Zemblaquote:Op donderdag 9 september 2004 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Die ouders waren overigens uiterst humane en sympathieke mensen.
Ik ontdek zowaar nog een zionistisch complot; Linda Naftaniel zit in de redactie van Nova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |