quote:blablabla, je mag vanalles zeggen, het is okee, je hoeft het niet te onderbouwen, maar je wordt wel kritisch gevolgd enzo
--
[quote]Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
god bewaar me dat dit op een stabiel microsoft platform mag draaien, alleen dan zou ik zeker weten dat Tweakers.net er absolute afstand van heeft gedaan..quote:van drugshond
O ja.... Linux doet ook nog mee....
lijkt me een puik plan, wat vond je van Jan M bij nova trouwens?quote:
Je mag ons ook nog wel even bellen hoor.quote:
ja, sorry, ik misbruik gewoon graagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Je mag ons ook nog wel even bellen hoor..
Dan paste ik gerust mijn nummer hier, wel om het daarna weer weg te halen....je hebt van die gekken op internet he? Die misbruiken dat dan weer..
Ze zullen ons vast niet 24/7 volgen toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef du_ke het volgende:
Hehe ik zou het risico maar niet nemen. Je weet maar nooit met die dwazen.
I know, I know...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, sorry, ik misbruik gewoon graag
effe iets anders dan, wat vond jij dan van Jan M bij Nova vanavond?quote:
Ik had het graag willen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
effe iets anders dan, wat vond jij dan van Jan M bij Nova vanavond?
hij was blij dattie weer terug was en geniet inmiddels een onbetwist(t)e status om met Bos en Halsema in zee te gaan bij de volgende verkiezingen.quote:
Du_ke, ik vond het ook eng! Kom op, wees een man!quote:
Ik ga kijken, want Duke belt toch niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij was blij dattie weer terug was en geniet inmiddels een onbetwist(t)e status om met Bos en Halsema in zee te gaan bij de volgende verkiezingen.
Ik denk zelf dat het een goede stap vooruit zal zijn voor de ontwikkeling van Nederland. Bos moet dat ook nog een beetje inzien, maar hij zal inmiddels wel murw geluld zijn door zijn trouwe collegae..
Het wordt de hele nacht herhaald, dus als je tijd hebt, kijk het!
Bij jou werkte dit beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Du_ke, ik vond het ook eng! Kom op, wees een man!
Nou, ik voel veel sympathie voor jullie, maar het is gewoon een kwestie van zelfbehoud vrees ik...quote:
Lucky ol' you, ik krijg het idee dat alle mafkezen van inetland zich op dit moment inzoomen op Ryan3 en Stali. Wat zou Jan M daarvan vinden, denk je, or for that matters W. Bos.???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, ik voel veel sympathie voor jullie, maar het is gewoon een kwestie van zelfbehoud vrees ik...
Lieve Stali, het is gewoon te ver en te vreemd
Eigenlijk denk ik zelf dat het me geen reet moet mogen interesseren, het alternatieve circuit heeft ruimschoots de kans gekregen om iets over mij te schrijven, maar wist het niet veel verder te brengen dan wat trivialiteiten. Zo zie ik het ook. Ik hoop dat jij het ook zo gaat zien, want het andere fok is echt een lege huls.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lucky ol' you, ik krijg het idee dat alle mafkezen van inetland zich op dit moment inzoomen op Ryan3 en Stali. Wat zou Jan M daarvan vinden, denk je, or for that matters W. Bos.???
Bedoel je dat Pol(=Fok!) ten onder gaat??? Denk het niet hoor. Kijk, Sjuuun is onmiskenbaar het "genie" unter die Leute, ik bedoel iemand als Lucy doet in feite niet eens mee wmb, mee eens dus, maar zijn ultimo thule is dat de tegenpartij door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving niet kan inzien wat hij inziet en dat is gefalsiificeerd als zijnde een ondeugdelijk c.q. onmogelijk argument (vandaar ook het op de man spelen van al die kloontjes van hun). Juist als de onmiskenbaar geniaalste van het stelletje heeft hij in wetenschappelijke zin, als je dat zo kunt stellen, het meeste afgedaan in mijn ogen. Mind you, het enige echte antwoord was (via een kloontje) paradigmaverschuiving en dat heeft niet stand gehouden... Wat je sjuuuneke met zijn kloontjes kunt aanwrijven is een gebrek aan integriteit. Fok! houdt verder wel stand zonder Sjuuuneke imho en zonder de scheldpartijen en ander onfrisse praktijken van lucy, Aaah en noem maar op, kunnen we ook wel... Extrawaskracht, ook Mac, etc. zijn een verademing vergeleken met dat soort verlies aan integriteit... Pol is sowieso Fok! niet, maar Pol en Fok! blijven wel bestaan inclusief dat soort aderlatingen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik zelf dat het me geen reet moet mogen interesseren, het alternatieve circuit heeft ruimschoots de kans gekregen om iets over mij te schrijven, maar wist het niet veel verder te brengen dan een wat trivialiteiten. Zo zie ik het ook.
Ik hoop dat jij het ook zo gaat zien, want het andere fok is echt een lege huls.
Wel kan ik af en toe eens plezier beleven door bij Sjun te buurten op zijn web-log, zij het soms ogenschijnlijk op wat algemene vlakken.
Waarschijnlijk kan de man veel meer dan dat hij laat zien en ook wat minder pompeus dan dat hij heeft vaak laat blijken. Je mist wel vaak een soort van meningsverschil in de discussie.
Lees het stuk nog eens door en kijk eens naar datgene waar niet om te lachen valt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedoel je dat Pol(=Fok!) ten onder gaat??? Denk het niet hoor. Kijk, Sjuuun is onmiskenbaar het "genie" unter die Leute, ik bedoel iemand als Lucy doet in feite niet eens mee wmb, mee eens dus, maar zijn ultimo thule is dat de tegenpartij door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving niet kan inzien wat hij inziet en dat is gefalsiificeerd als zijnde een ondeugdelijk c.q. onmogelijk argument (vandaar ook het op de man spelen van al die kloontjes van hun). Juist als de onmiskenbaar geniaalste van het stelletje heeft hij in wetenschappelijke zin, als je dat zo kunt stellen, het meeste afgedaan in mijn ogen. Mind you, het enige echte antwoord was (via een kloontje) paradigmaverschuiving en dat heeft niet stand gehouden... Wat je sjuuuneke met zijn kloontjes kunt aanwrijven is een gebrek aan integriteit. Fok! houdt verder wel stand zonder Sjuuuneke imho en zonder de scheldpartijen en ander onfriss van lucy en Aaah kunnen we ook wel... Extrawaskracht, ook Mac, zijn een verademing vergeleken met dat soort verlies aan integriteit... Pol is sowieso Fok! niet, maar Pol en Fok! blijven wel bestaan inclusief dat soort aderlatingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |