Nee hoor.... nog steeds going strong (ik kan nog steeds alles vinden).quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
ok, ik dacht dat emule een beetje passé was.. I guess not..
Dus heb je met mij gesproken. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
omdat ik met cs3 heb gesproken natuurlijk, sufferd
weet je wat voor spelletjes ik speel? Pocket tanks deluxe, gta vice city & san andreas en dat was het..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee hoor.... nog steeds going strong (ik kan nog steeds alles vinden).Microsoft Combat Flight Simulator 2- The Dam Busters.iso Combat Flight Sim 3 Battle of Britain Addon-FLT (ed2klinks com).bin Firepower for cfs3.rar Pacific.Fighters.-.Banzai-ViTALiTY.(ShadowCast).[L!(o)Network.Net].bin
Ik heb een high-id en download meestal via RazorBack 2.0
Vooral FirePower wil ik wel eens spelen, daarin zit een optie om een atoombom af te werpen op een stad.
Maar IL2 (en alle toevoegingen) blijft de ultieme WO-II flight-sim. Je kunt zowat met elk vliegtuig en uitvoering vliegen wat er is uitgebracht tijdens WO-II. Qua flight "envelope" is er heel wat research verricht. ik heb bijna (mis nog Operation Barbarossa voor de eerste uitvoering van IL2) de gehele serie compleet met offical en non-offical expansion kits.
De Zero A6M5, en de Jak-7 zijn wel heel apart (extreem) qua vlieg gedrag.
Toen ik de campaign speelde was ook duidelijk te zien dat je als duitser het niet makkelijk had met je me-109/FW-190 op het einde van de oorlog.
dat zijn de nadagen van iets dat nadagen besprak, du_dequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus heb je met mij gesproken. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ja nu gaat het weer goed maar de hele dag was Fok down.
Wat een amateurtjes
Houden zich liever bezig met achterlijke tags bij mensen dan server onderhoud. Over verkeerde prioriteiten gesproken
Ik houd van Blues.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat zijn de nadagen van iets dat nadagen besprak, du_de
ik ookquote:
1e keer database error.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een beetje kritiek kan toch geen kwaad
Waarom was Fok vrijwel de hele dag onbereikbaar?
zelfs mijn oude draytek vigor 2200e had ergens een klikbare bescherming tegen ddos aanvallen en heeft zijn mannetje gestaan.. kopen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
1e keer database error.
RAID schijf weer online gezet.
2e keer, lag FP eruit, Ddos iets na 14 uur.Daarna zelfde Ddos op het forum later op de avond.
1e keer heeft iteejer z'n werk in de steek gelaten naar redbus gereden om de boel op te lossen en s'avonds nog een keer.
Alleen Flight Sims en Action Shooters.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef Tafkahs het volgende:
Weet je wat voor spelletjes ik speel? Pocket tanks deluxe, gta vice city & san andreas en dat was het..
Het klinkt allemaal geweldig, maar eigenlijk is het gewoon allemaal een beetje van hetzelfde.. Er schijnen zelfs termen voor te zijn, rpg, first-person shooter, strategy e.d..
Tja...
Tuuk johquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zelfs mijn oude draytek vigor 2200e had ergens een klikbare bescherming tegen ddos aanvallen en heeft zijn mannetje gestaan.. kopen?
Dat klinkt wel als een serieus probleem. Gelukkig loopt alles weer op rolletjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
1e keer database error.
2e keer, lag FP eruit, Ddos iets na 14 uur.Daarna zelfde Ddos op het forum later op de avond.
1e keer heeft iteejer z'n werk in de steek gelaten naar redbus gereden om de boel op te lossen en s'avonds nog een keer.
je hebt ongetwijfeld geljk, ik zou je zelfs op je woord geloven, maar wat is het nieuwe precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alleen Flight Sims en Action Shooters.
Action ShootersQua action shooters blijft Medal of Honor met zijn toevoegingen/map een golden oldie. Call of Duty is erg goed afgewerkt. Maar qua afwerking mis ik iets. Battlefield 1942 is funky. Battlefield 2 is een waar genot om online te gamen..
Ow ja, verwerk jij ook 4 TB per maand aan data?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk joh
Als jij een mega Ddos hebt en 3000 ingelogde users hebt die ook nog allemaal dingen willen doen...
dit scheidt de klonen van de mannen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk joh
Als jij een mega Ddos hebt en 3000 ingelogde users hebt die ook nog allemaal dingen willen doen...
hahahhahah Yvonne op de [DIG] tour.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
1e keer database error.
mag ik wederom mason (http://mason.stearns.org/) opperenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahhahah Yvonne op de [DIG] tour.![]()
Dat DDos-en is al een paar dagen bezig... kan een admin of Provider niet online de router/.firewall configureren om bepaalde ip-adressen te blocken. Of een algoritme erin stoppen als er vanuit 1-IP meerdere requests komen er automatisch een update (= new policy) van de router/firewall wordt toegepast (zodat het bewuste IP-geblocked wordt). Een beetje firewall doorziet zo'n aanval... dus waarom de router niet. ?!?
Maar het spul wordt gehost door een provider en die moeten daarop toch ook gepaste acties kunnen ondernemen. Anders zuigt die provider behoorlijk., omdat ze geen actieve monitoring doen van de web-servers/applicaties die ze hosten.
Er is maar 1 user met idioot veel requests.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef yvonne het volgende:
Tuuk joh
En jij snapt uiteraard ook heel goed dat ik daar op dit moment geen uitspraken over doe omdat we daar druk mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat DDos-en is al een paar dagen bezig... kan een admin of Provider niet online de router/.firewall configureren om bepaalde ip-adressen te blocken. Of een algoritme erin stoppen als er vanuit 1-IP meerdere requests komen er automatisch een update (= new policy) van de router/firewall wordt toegepast (zodat het bewuste IP-geblocked wordt). Een beetje firewall doorziet zo'n aanval... dus waarom de router niet. ?!?
Maar het spul wordt gehost door een provider en die moeten daarop toch ook gepaste acties kunnen ondernemen. Anders zuigt die provider behoorlijk., omdat ze geen actieve monitoring doen van de web-servers/applicaties die ze hosten.
come againquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij snapt uiteraard ook heel goed dat ik daar op dit moment geen uitspraken over doe omdat we daar druk mee bezig zijn.
We zijn uiteraard niet gek en dat soort basale dingen allang overwogen hebben
En dat sommige Ddos attacks niet via 1 IP komen maar via vele tientallen, soms honderden IP's
En nu gaat deze nerdin slapen
O ja.... Linux doet ook nog mee....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
mag ik wederom mason (http://mason.stearns.org/) opperen
Firewall configureren dat het bepaalde packets dropt helpt niet vreselijk veel. De lijn is dan nog steeds bezet en zou die line dus op een nog hoger niveau ingezet moeten worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik klink niet als een huisvrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |