die ondertitel van jouquote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
RichardQuest 26 - 0 Ype
[POLgezwam #230] Sidekick's 1e dag als Paul Bremer!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is die smurf?
Had je een screenshot gemaakt?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
RichardQuest 26 - 0 Ype
Dat snap ik ook wel, maar waar is die?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[POLgezwam #230] Sidekick's 1e dag als Paul Bremer!
.
Als je ook 50 posts per pagina hebt ergens onderaan de een na laatste pagina.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar waar is die?
Oh, hij meldt zich al!
Neen, dat is jouw taak.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
nee
ga je nu pogen het te ontkennen?
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
De vorige slowchat was ook weer leuk zeg.
Kan dat gebash niet eens kappen?
Weet je waar jij is mee moet ophouden. Met het bashen op gebash!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Nou moderator, doe er eens wat aan!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Vraag je dat als mens of als modje?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Daar ben jij nu voor schat.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
De meesten hier weten wel waar het over gaat. Het is hun ook overkomen dat ik met 26 - 0 wonquote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Neen, dat is jouw taak.
Maar dan wisten mensen hier tenminste de context in welke jij deze overwinning hebt behaald.
Kun je duidelijker zijn? gebash op wie?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |