Nee, die heeft het niet zo zwaar!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik dacht Paul Rosenmoller..
Sidelick.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Voorspel hier wie Sidekick als eerste voor gaat dragen voor een ban
Jij! Oh nee, je bent een fries.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Voorspel hier wie Sidekick als eerste voor gaat dragen voor een ban
Selectief nationalisme is goed.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij! Oh nee, je bent een fries.![]()
LOL @ kotscheerleaderquote:Op woensdag 7 april 2004 10:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Selectief nationalisme is goed. [afbeelding]
Bij heilige punten. Zoals ''gemodder'' of deze reeks.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Benieuwd waar de eerste aanslagen op fok a la Irak gaan plaatsvinden onder het SK-regime.![]()
Juist, of juist voor de andere mod-kandidaat die het niet werd.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij heilige punten. Zoals ''gemodder'' of deze reeks.
''Ons bloed en ziel offeren wij aan jou, Kozzmic!''.
'Sidekick, het leger van Lithion komt eraan!''quote:Op woensdag 7 april 2004 10:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist, of juist voor de andere mod-kandidaat die het niet werd.
"Goodluck is groot, wij strijden samen tot het martelaarschap!"![]()
Dit wordt erger dan de problemen van Bremer.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
'Sidekick, het leger van Lithion komt eraan!''.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit wordt erger dan de problemen van Bremer.
De poorten naar de hel zijn opengezet na de ban op Dora!
Niks in MED te zien iigquote:Op woensdag 7 april 2004 10:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora is toch niet verbannen ?
Nee, hahahaha, maar stel dat dat gebeurt. DUH....quote:Op woensdag 7 april 2004 10:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora is toch niet verbannen ?
Zonder spoor verdwenen, net als Duritz en Herostratos. Typisch.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niks in MED te zien iig
Dat vind ik wel heel vreemd ja, maar die zijn niet geband, dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zonder spoor verdwenen, net als Duritz en Herostratos. Typisch.
When the red revolution comes..
Wel realistisch blijven...quote:Op woensdag 7 april 2004 10:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, hahahaha, maar stel dat dat gebeurt. DUH....
Je was er ingetrapt!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven...
De rechten van mensen met wie ik het (vaak) 100% oneens ben dienen verdedigd te wordenquote:Op woensdag 7 april 2004 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je was er ingetrapt!![]()
Dit zijn de ingredienten voor een POL-useroorlog!
Juist, doe mee met het complotsmeden!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De rechten van mensen met wie ik het (vaak) 100% oneens ben dienen verdedigd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |