Waarom zit je niet even gewoon je ban uit zonder te klonen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:52 schreef ACLU het volgende:
"They" moet zeker "those" zijn?
Ik dacht eerder aan ''or'', dat moet ''nor'' zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:52 schreef ACLU het volgende:
"They" moet zeker "those" zijn?
Waarom zit je mij als een bloedhond achterna? Bij Nighthawk deed je dat toch ook niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom zit je niet even gewoon je ban uit zonder te klonen?
Banmeldtopic deel 18. ik zit te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
kom op man, gun ons ook dat lolletjequote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoezo achterna? Je legt jezelf zo makkelijk bloot.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef ACLU het volgende:
[..]
Waarom zit je mij als een bloedhond achterna? Bij Nighthawk deed je dat toch ook niet?
Nighthawk is eenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef ACLU het volgende:
[..]
Waarom zit je mij als een bloedhond achterna? Bij Nighthawk deed je dat toch ook niet?
Ik stel 1 vraag.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef ACLU het volgende:
[..]
bloedhond
Ik plaats 1 postquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stel 1 vraag.
Wanneer ontvang je er zeven gulden vijftig voor?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Houd het banmeldtopic even in de gaten, ik geloof dat er zo weer eentje gemeld gaat worden.
Hiermee bewijs je trouwens dat ik gelijk had met deze post. Bij dezen neem ik mijn excuses daarvoor terug.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Houd het banmeldtopic even in de gaten, ik geloof dat er zo weer eentje gemeld gaat worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Vorige keer was deze post niet van toepassing, deze keer misschien wel.quote:Sideknaap, je bent de grootste naaier die ik op dit forum ben tegengekomen, tevens de zieligste, met je domme dikke blonde kutkop. Mij even aangeven omdat ik in een POL_SC topic zit te posten en nog wel op 4 mei.
Vertel me, onderdanig slaafje dat je bent, gaat dit over de terechte opmerkingen die ik over jou en het Duitse militaire apparaat had gemaakt? Gaat dit erover dat ik heb gezegd dat jij een onbenullig kleine dwerg van 1m60 bent?
En ja gaat me nu vast voor nog een week naaien. Alsof dat mij iets kan schelen. Kneusje.
Waarom worden Indonesiers eigenlijk 'blauwen' genoemd? Dat willen ouderen nog wel eens doen. Iemand een idee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
''Ik had een kloon geregistreerd en berichten geplaatst, dus ik was al binnen, en nog stuurt die blauwe me eruit. Nou, dat zijn toch je reinste Nazi-methoden?''
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En daar is ie:quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Felix...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En daar is ie:
Banmeldtopic deel 18.
Ik zei het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |