Wat is dit voor een kolder? Permbannen vanwege "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving"?quote:Ach, allemaal imitatio-sjuuun&luuucida's wat mij betreft. Hun laatste beroep op de rede is die van de "gemanipuleerde werkelijkheid"... Het is m.i. 1 grote schertsvertoning, als Fok! ook maar 1 greintje intellectuele mores zou voorstaan dan zou ze die schertsfiguren allang hebben gepermband, zodat er een echte discussie tussen links en rechts zou kunnen ontstaan, zonder Holocaustontkenning c.q. -bagatellisering that is...
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Die frigging idiots hebben hele topics volgespamd in debat met mij met hun eigen klonen terwijl ze de hele tijd mij beschuldigden van het hebben van meerdere klonen... Ze zijn wat mij betreft de bloody limit. Een standbeeld dienen wij op te richten ter nagedachtenis van dit soort kameraden met hun vaste sidekick Aaah. Fucking maniancs zijn het.
Ik heb geen respect voor psychopaten zoals sjuuun en luuucida nee, inhoudelijk niet en wat vorm betreft niet... Ga anders even bij yvonne vragen welke klonen deze fraaie heren erop na hielden en hoe ze daarmee omgingen, de frigging idiots...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:53 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja imitatio's van sjun en lucida.
Wat een lachertje. Het getuigt iig van weinig respect voor de mening van anderen maar ja.
Typisch SCH gedrag.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef PJORourke het volgende:
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.
Waarom zou ik dat moeten vragen. Indien ze klonen hadden is dat toch hun keuze.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb geen respect voor psychopaten zoals sjuuun en luuucidfa nee, inhoudelijk niet en wat vorm betreft niet... Ga anders even bij yvonne vragen welke klonen deze fraaie heren erop na hielden en hoe ze daarmee omgingen, de frigging idiots...
Dit meen je toch niet? Kun je mij verwijzen naar die quote (van Yvonne)?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
Yvonne had in een fbtopic over 40 klonen van Sjun en Lucida samen.
Sizzeler zei later in een sctopic dat Sjun 10 klonen had.
Ze waren druk bezig de werkelijkheidsbeleving van fokusers te manipuleren.
Met hun schrijfstijl zijn die ook niet zo moeilijk te herkennen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
triomf van het aansmeren van bans. Joh, je staat geheel buiten de werkelijkheid, dacht je dat yvonne naar mij luisterde??? No fucking way. Die helden van jou hebben in meerdere topics met een heel leger aan klonen geprobeerd mij (en Ollie en KP) onderuit te halen en het lukte niet. Toen ging sjuuun de kapitale blunder om echt te vertellen wat-ie van de Holocaust dacht (hoewel die dat nu ontkent natuurlijk, mede via een leuk toneelstukje op Fok!) en ytoen is-ytie geband. Vervolgens kwam de psychopaat met Omara, Bela, Klompendanser, Aryan8, Nathalitia en weet ik veel wie weer online en is-tie nog verder geband en dit terwijl ik n.b. door hen verdacht werd van veelklonerij. Ik heb ij discussies met hen nog nooit een kloon gebruikt terwijl ze elkaar met hun klonen veren in hun reet staken en mij probeerden af te fakkelen. Leuk dat rechtse gedachtegoed...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.
Beste een knappe prestatie om met zoveel klonen te posten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
Arrogantie, gezonde arrongantie heeft een ieder die normaal nadenkt tav van jou, makker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef MrX1982 het volgende:
Neem jij jezelf een beetje serieus Ryan3? Of houd je gewoon niet van andere meningen.
Je lijkt wel zo'n vastgeroeste politicus die in zijn eigen arrogantie is blijven hangen.
Ja, leuk, we gaan ze vooral nog een paar weken erbij naaien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
waar is sjun of lucida nu? en wie zijn ze momenteel?
Je mag nou eenmaal klonen aanmaken en die mag je ook gebruiken, mits je niet geband bent. Dat zogenaamde citaat van sjun zou ik dan nog wel willen zien. En waarom is lucida dan geband?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
triomf van het aansmeren van bans. Joh, je staat geheel buiten de werkelijkheid, dacht je dat yvonne naar mij luisterde??? No fucking way. Die helden van jou hebben in meerdere topics met een heel leger aan klonen geprobeerd mij (en Ollie en KP) onderuit te halen en het lukte niet. Toen ging sjuuun de kapitale blunder om echt te vertellen wat-ie van de Holocaust dacht (hoewel die dat nu ontkent natuurlijk, mede via een leuk toneelstukje op Fok!) en ytoen is-ytie geband. Vervolgens kwam de psychopaat met Omara, Bela, Klompendanser, Aryan8, Nathalitia en weet ik veel wie weer online en is-tie nog verder geband en dit terwijl ik n.b. door hen verdacht werd van veelklonerij. Ik heb ij discussies met hen nog nooit een kloon gebruikt terwijl ze elkaar met hun klonen veren in hun reet staken en mij probeerden af te fakkelen. Leuk dat rechtse gedachtegoed...
Enfin als ze weer online zijn komt er nog een vervolg van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving...
ik heb geen links gedachtengoed in de zin van dat in een nazi was. maar verder hou ik ook wel van open vizier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:03 schreef MrX1982 het volgende:
Wat klonen met het rechtse gedachtegoed te maken heeft is me onduidelijk. Maar ik ben volgens mij een van de weinige zonder een kloon. Dat is het echte rechtse gedachtegoed
Ik strijd met open vizier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |