Wat is dit voor een kolder? Permbannen vanwege "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving"?quote:Ach, allemaal imitatio-sjuuun&luuucida's wat mij betreft. Hun laatste beroep op de rede is die van de "gemanipuleerde werkelijkheid"... Het is m.i. 1 grote schertsvertoning, als Fok! ook maar 1 greintje intellectuele mores zou voorstaan dan zou ze die schertsfiguren allang hebben gepermband, zodat er een echte discussie tussen links en rechts zou kunnen ontstaan, zonder Holocaustontkenning c.q. -bagatellisering that is...
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Die frigging idiots hebben hele topics volgespamd in debat met mij met hun eigen klonen terwijl ze de hele tijd mij beschuldigden van het hebben van meerdere klonen... Ze zijn wat mij betreft de bloody limit. Een standbeeld dienen wij op te richten ter nagedachtenis van dit soort kameraden met hun vaste sidekick Aaah. Fucking maniancs zijn het.
Ik heb geen respect voor psychopaten zoals sjuuun en luuucida nee, inhoudelijk niet en wat vorm betreft niet... Ga anders even bij yvonne vragen welke klonen deze fraaie heren erop na hielden en hoe ze daarmee omgingen, de frigging idiots...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:53 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja imitatio's van sjun en lucida.
Wat een lachertje. Het getuigt iig van weinig respect voor de mening van anderen maar ja.
Typisch SCH gedrag.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef PJORourke het volgende:
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.
Waarom zou ik dat moeten vragen. Indien ze klonen hadden is dat toch hun keuze.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb geen respect voor psychopaten zoals sjuuun en luuucidfa nee, inhoudelijk niet en wat vorm betreft niet... Ga anders even bij yvonne vragen welke klonen deze fraaie heren erop na hielden en hoe ze daarmee omgingen, de frigging idiots...
Dit meen je toch niet? Kun je mij verwijzen naar die quote (van Yvonne)?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
Yvonne had in een fbtopic over 40 klonen van Sjun en Lucida samen.
Sizzeler zei later in een sctopic dat Sjun 10 klonen had.
Ze waren druk bezig de werkelijkheidsbeleving van fokusers te manipuleren.
Met hun schrijfstijl zijn die ook niet zo moeilijk te herkennen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
triomf van het aansmeren van bans. Joh, je staat geheel buiten de werkelijkheid, dacht je dat yvonne naar mij luisterde??? No fucking way. Die helden van jou hebben in meerdere topics met een heel leger aan klonen geprobeerd mij (en Ollie en KP) onderuit te halen en het lukte niet. Toen ging sjuuun de kapitale blunder om echt te vertellen wat-ie van de Holocaust dacht (hoewel die dat nu ontkent natuurlijk, mede via een leuk toneelstukje op Fok!) en ytoen is-ytie geband. Vervolgens kwam de psychopaat met Omara, Bela, Klompendanser, Aryan8, Nathalitia en weet ik veel wie weer online en is-tie nog verder geband en dit terwijl ik n.b. door hen verdacht werd van veelklonerij. Ik heb ij discussies met hen nog nooit een kloon gebruikt terwijl ze elkaar met hun klonen veren in hun reet staken en mij probeerden af te fakkelen. Leuk dat rechtse gedachtegoed...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.
Beste een knappe prestatie om met zoveel klonen te posten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
Arrogantie, gezonde arrongantie heeft een ieder die normaal nadenkt tav van jou, makker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef MrX1982 het volgende:
Neem jij jezelf een beetje serieus Ryan3? Of houd je gewoon niet van andere meningen.
Je lijkt wel zo'n vastgeroeste politicus die in zijn eigen arrogantie is blijven hangen.
Ja, leuk, we gaan ze vooral nog een paar weken erbij naaien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
waar is sjun of lucida nu? en wie zijn ze momenteel?
Je mag nou eenmaal klonen aanmaken en die mag je ook gebruiken, mits je niet geband bent. Dat zogenaamde citaat van sjun zou ik dan nog wel willen zien. En waarom is lucida dan geband?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
triomf van het aansmeren van bans. Joh, je staat geheel buiten de werkelijkheid, dacht je dat yvonne naar mij luisterde??? No fucking way. Die helden van jou hebben in meerdere topics met een heel leger aan klonen geprobeerd mij (en Ollie en KP) onderuit te halen en het lukte niet. Toen ging sjuuun de kapitale blunder om echt te vertellen wat-ie van de Holocaust dacht (hoewel die dat nu ontkent natuurlijk, mede via een leuk toneelstukje op Fok!) en ytoen is-ytie geband. Vervolgens kwam de psychopaat met Omara, Bela, Klompendanser, Aryan8, Nathalitia en weet ik veel wie weer online en is-tie nog verder geband en dit terwijl ik n.b. door hen verdacht werd van veelklonerij. Ik heb ij discussies met hen nog nooit een kloon gebruikt terwijl ze elkaar met hun klonen veren in hun reet staken en mij probeerden af te fakkelen. Leuk dat rechtse gedachtegoed...
Enfin als ze weer online zijn komt er nog een vervolg van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving...
ik heb geen links gedachtengoed in de zin van dat in een nazi was. maar verder hou ik ook wel van open vizier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:03 schreef MrX1982 het volgende:
Wat klonen met het rechtse gedachtegoed te maken heeft is me onduidelijk. Maar ik ben volgens mij een van de weinige zonder een kloon. Dat is het echte rechtse gedachtegoed
Ik strijd met open vizier.
Ach ik vind je arrogantie een tikkeltje overdreven maar ja dat komt natuurlijk omdat jij normaal nadenkt en ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:03 schreef Ryan3 het volgende:
Arrogantie, gezonde arrongantie heeft een ieder die normaal nadenkt tav van jou, makker.
[FEEDBACK] De POL Hoge Raad.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Kun je mij verwijzen naar die quote (van Yvonne)?
Luuucida is out of clones. Sjuuun zal wel ergens rondzwerven, maar de aanval niet echt durven openen tegen mij. Ik zweer het je in het topic over de gemanipuleerde werkelijkheid waren maar 5 users by and large aanwezig. Ollie, KP en ik aan 1 kant en sjuuun, luuucida en al hun klonen aan de andere kant... En het topic bestond uit 1 en al op de man spelen naar mij toe: omdat ze geen weerwoord hadden, die sjuuun, luuucida en al hun klonen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
waar is sjun of lucida nu? en wie zijn ze momenteel?
als je denkt dat dat de achterliggende gedachte is dan ken je mij niet goed genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, leuk, we gaan ze vooral nog een paar weken erbij naaien.
Mooi, ga lekker in ONZ posten in het vervolg dan. En neem PJOR mee aub...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach ik vind je arrogantie een tikkeltje overdreven maar ja dat komt natuurlijk omdat jij normaal nadenkt en ik niet.
Gelukkig kan ik op dat punt ook relativeren
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luuucida is out of clones. Sjuuun zal wel ergens rondzwerven, maar de aanval niet echt durven openen tegen mij. Ik zweer het je in het topic over de gemanipuleerde werkelijkheid waren maar 5 users by and large aanwezig. Ollie, KP en ik aan 1 kant en sjuuun, luuucida en al hun klonen aan de andere kant... En het topic bestond uit 1 en al op de man spelen naar mij toe: omdat ze geen weerwoord hadden, die sjuuun, luuucida en al hun klonen...
Vandaar je ondertitelquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb geen links gedachtengoed in de zin van dat in een nazi was. maar verder hou ik ook wel van open vizier.
Ik denk dat het allemaal gekker is als jij je kunt voorstellen, vrindje...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je wel tegen je psychopatiater gezegd dat je weer gestopt bent met het slikken van anti-psychotica?
zelfs dan durf ik nog te zeggen dat ik wel eens sex heb gehad met een nichtje. klonen zijn verwarrend en laf, maar ze vullen het forum wel lekker op denk ik dan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vandaar je ondertitel
Ik zie persoonlijk het nut van klonen niet. Ja tenzij je in R&P ofzo een heel persoonlijk verhaal kwijt wil en dat niet onder je eigen naam wilt doen maar voor de rest vind ik het maar laf.
Ik post waar ik zelf wil. Als jij jezelf ergert aan mij en/of PJORourke is dat toch echt jouw probleem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
Mooi, ga lekker in ONZ posten in het vervolg dan. En neem PJOR mee aub...
beetje zoals "a beautiful mind"? ik weet van niks maar mijn kamer hangt ineens vol met krabbeltjes?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal gekker is als jij je kunt voorstellen, vrindje...
De vraag is of hem dat 1 seconde intresseerd,quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs dan durf ik nog te zeggen dat ik wel eens sex heb gehad met een nichtje. klonen zijn verwarrend en laf, maar ze vullen het forum wel lekker op denk ik dan.
Nee hoor, ik blijf lekker hier. Zo lang ik niet de noodzaak voel jan en alleman een psychopaat te noemen, kan ik hier met goed fatsoen blijven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
Mooi, ga lekker in ONZ posten in het vervolg dan. En neem PJOR mee aub...
Kijk dat is nog eens eerlijk. Maar ja over klonen denken we dus wel hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
zelfs dan durf ik nog te zeggen dat ik wel eens sex heb gehad met een nichtje. klonen zijn verwarrend en laf, maar ze vullen het forum wel lekker op denk ik dan.
daarom.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De vraag is of hem dat 1 seconde intresseerd
We blijven gewoon lekker hier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:12 schreef PJORourke het volgende:
Nee hoor, ik blijf lekker hier. Zo lang ik niet de noodzaak voel jan en alleman een psychopaat te noemen, kan ik hier met goed fatsoen blijven.
Je ziet de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving wel hangen ja.quote:
Net als PJOR heb je jezelf allang gediskwalificeerd. PJOR omdat hij bij een topic over kritiek op AHA meteen aan TS vroeg of hij moslim was en jij omdat je een moord wil terugherleiden op cultuurrelativisme (als zijnde uiteraard verzwegen een links geloofselement). Ga dus lekker spelen ventje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik post waar ik zelf wil. Als jij jezelf ergert aan mij en/of PJORourke is dat toch echt jouw probleem.
Mss moet jezelf in ONZ gaan posten.
En dan noemt Meneer zichzelf niet overdreven arrogant. Je slaat iig een pleefiguur
je lurkt teveelquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net als PJOR heb je jezelf allang gediskwalificeerd. PJOR omdat hij bij een topic over kritiek op AHA meteen aan TS vroeg of hij moslim was en jij omdat je een moord wil terugherleiden op cultuurrelativisme (als zijnde uiteraard verzwegen een links geloofselement). Ga dus lekker spelen ventje.
Lijkt me wel een relevante vraag ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
Net als PJOR heb je jezelf allang gediskwalificeerd. PJOR omdat hij bij een topic over kritiek op AHA meteen aan TS vroeg of hij moslim was
Jij dealt teveel. Aan jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje zoals "a beautiful mind"? ik weet van niks maar mijn kamer hangt ineens vol met krabbeltjes?
ja dat is een pijnlijke fout geweest, waar ik nog lang grappige opmerkingen over zal gaan horen. maar nu ff over jouw geestelijke gesteldheid. ben je nog een beetje gelukkig?quote:
Nee, zoals ik toen al aangaf was de kritiek ter zake doende en het doet er dan niet toe van wat voor nationaliteit of denominatie je bent. Het geeft bij jou dus je bevooroordeeldheid aan. En dus valt er met jou niet te discussiëren. You are een weak link, zo niet the weakest link, good bye...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me wel een relevante vraag ja.
Weet je wel dat wij in discussie zijn geweest met maar circa twee frigging Fok!users, Ollie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:18 schreef OllieA het volgende:
En dat huillie topic van Kaalhei Holocaust huilies is ook wel frappant in dit verband:
[FEEDBACK] De POL Hoge Raad.
Hij mist het klonenclubje ernstig...
Ik ben allang gediskwalificeerd? En daar wie? Door Meneer Ryan3 die de waarheid in pacht heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
Net als PJOR heb je jezelf allang gediskwalificeerd. PJOR omdat hij bij een topic over kritiek op AHA meteen aan TS vroeg of hij moslim was en jij omdat je een moord wil terugherleiden op cultuurrelativisme (als zijnde uiteraard verzwegen een links geloofselement). Ga dus lekker spelen ventje.
kom op zeg, rode sok tussen het witte wasgoed, je kan beter. van wie ben jij een kloon? nu je toch helderheid loopt te strooien met je vrindje ollie...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik toen al aangaf was de kritiek ter zake doende en het doet er dan niet toe van wat voor nationaliteit of denominatie je bent. Het geeft bij jou dus je bevooroordeeldheid aan. En dus valt er met jou niet te discussiëren. You are een weak link, zo niet the weakest link, good bye...
Helaas, ja. Wat een achterlijk gedoe.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wel dat wij in discussie zijn geweest met maar circa twee frigging Fok!users, Ollie?
Jij bepaalt niet of kritiek ter zake doende is, dat bepaalt ieder voor zich. Het ging destijds ook om de zeer agressief geformuleerde teksten van de toenmalige TS.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, zoals ik toen al aangaf was de kritiek ter zake doende en het doet er dan niet toe van wat voor nationaliteit of denominatie je bent.
Zegt de man die niet discussieert, maar alleen etiketteert, en het liefst met cliche's over "rechts" op de proppen komt.quote:Het geeft bij jou dus je bevooroordeeldheid aan. En dus valt er met jou niet te discussiëren. You are een weak link, zo niet the weakest link, good bye...
Ik ben happy, zit in mijn blote kont en daarnet lurkte een vrouwspersoon aan m'n piemol.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is een pijnlijke fout geweest, waar ik nog lang grappige opmerkingen over zal gaan horen. maar nu ff over jouw geestelijke gesteldheid. ben je nog een beetje gelukkig?
als het wel leuk is, waarom vraag je dan om iets anders, mevrouwtje piggelmee?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Leuk, diep in de nacht, waarschijnlijk met z'n allen behoorlijk wat alcohol achterover, elkaar beledigen. Niet dat het dat niet leuk is, maar is er niet wat anders?
Mm, ja achterlijk, steeds achterlijker wat mij betreft met al die imitatio's hier. Vraag is wel wie meer psychopatisch is geweest wat mij betreft, sjuuun of luuucida.quote:
lekker, maar behalve die handelingen, in je hart en hoofd? gaat het ook nog een beetje goed in die regionen? volgens mij heb je een zware tijd achter de rug, of ga je die nog krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben happy, zit in mijn blote kont en daarnet lurkte een vrouwspersoon aan m'n piemol.
Ik ben volkomen nuchterquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Leuk, diep in de nacht, waarschijnlijk met z'n allen behoorlijk wat alcohol achterover, elkaar beledigen. Niet dat het dat niet leuk is, maar is er niet wat anders?
Waarom kan je nou niet simpelweg constateren dat het nogal belazerij is, zoalshetis, om met een enorme zwik klonen aan het 'discussiëren' te slaan en daarbij nogal grof om je heen te slaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg, rode sok tussen het witte wasgoed, je kan beter. van wie ben jij een kloon? nu je toch helderheid loopt te strooien met je vrindje ollie...
Ach zolang ik nog niet in drugs deal hè.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lekker, maar behalve die handelingen, in je hart en hoofd? gaat het ook nog een beetje goed in die regionen? volgens mij heb je een zware tijd achter de rug, of ga je die nog krijgen.
Het is niet tegen de policy.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:24 schreef OllieA het volgende:
Waarom kan je nou niet simpelweg constateren dat het nogal belazerij is, zoalshetis, om met een enorme zwik klonen aan het 'discussiëren' te slaan en daarbij nogal grof om je heen te slaan?
En waarom nu dat gezeur over vrindje?
Do2 is de naam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ja achterlijk, steeds achterlijker wat mij betreft met al die imitatio's hier. Vraag is wel wie meer psychopatisch is geweest wat mij betreft, sjuuun of luuucida.
hehehequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach zolang ik nog niet in drugs deal hè.
In het faire debat dat Ollie, KP en ik zonder klonen hebben gevoerd is het tegen morele standaarden, Fritsch...quote:
ONZ is voor de biertopics en mensen die teveel hebben gezopen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
Voor jou dus geen verzachtende omstandigheden... ---> ONZ
Heb jij nog dat citaat met de "ware aard van sjun" of wat het ook was?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
In het faire debat dat Ollie, KP en ik zonder klonen hebben gevoerd is het tegen morele standaarden, Fritsch...
Ach, net als Eichmann ben ik redelijk doorsnede als dat een antwoord constitueert op je vraag, ik zal me echter nooit verlaten op gelijke gedragingen... Vind het niet eens stoer... Zoals drugs dealen dat niet is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heheheweer zo'n grap! (ik had het voorspeld doerak) laat het de politie maar niet horen... maar je hebt nog steeds niet echt een antwoord gegeven op mijn bezorgdheid jegens jou.
ach het gaf wel wat sjeu aan fok soms.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waarom kan je nou niet simpelweg constateren dat het nogal belazerij is, zoalshetis, om met een enorme zwik klonen aan het 'discussiëren' te slaan en daarbij nogal grof om je heen te slaan?
En waarom nu dat gezeur over vrindje?
ONZ is voor users die de link willen bewijzen tussen de P.v.d.A. en gezinsdrama's zoals in Zoetermeer, meneer. Ga weg aub.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
ONZ is voor de biertopics en mensen die teveel hebben gezopen.
Veel plezier in ONZ.
POL is voor het serieuze werk
je blijft bezig met grappen maken, maar je hebt slechts mijn ban gezien. soit, ik kan er mee leven, maar vind het allerminst stoer. ik maak me gewoon erge zorgen om jou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, net als Eichmann ben ik redelijk doorsnede als dat een antwoord constitueert op je vraag, ik zal me echter nooit verlaten op gelijke gedragingen... Vind het niet eens stoer... Zoals drugs dealen dat niet is.
Niet alleen is de policy gebaseerd op fatsoensoverwegingen, daarnaast word je ook nog eens geacht je te houden aan normale fatsoensnormen, en niet jezelf te gaan bijvallen met behulp van meerdere kloons, en met diezelfde kloons andere users te belasteren.quote:
En je als sjeu zijnde tevens verlaten op de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van je opponenten??? Wees eerlijk, iets schort er dan aan...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach het gaf wel wat sjeu aan fok soms.
En POL is voor verdachtmakingen omtrent de holocaust?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
ONZ is voor users die de link willen bewijzen tussen de P.v.d.A. en gezinsdrama's zoals in Zoetermeer, meneer. Ga weg aub.
Ja en ik om drugs dealers. Sjuuun zou het met me eens zijn, budy.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je blijft bezig met grappen maken, maar je hebt slechts mijn ban gezien. soit, ik kan er mee leven, maar vind het allerminst stoer. ik maak me gewoon erge zorgen om jou.
Voor sjun en lucida wel, ja. En lucida mocht daar ook graag C&H voor misbruiken. In stellingen als dat amoreel historiserende joden de ware reden waren voor het mogelijk maken van een nieuwe holocaust, of in uitspraken van een vergelijkbare zwakzinnige strekking.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En POL is voor verdachtmakingen omtrent de holocaust?
Verdachtmaking omtrent de Holocaust??? Weet je niet zeker dat je net als sjuuun denkt dat Zyklon-B niet een onschuldige desinfectant was???quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En POL is voor verdachtmakingen omtrent de holocaust?
Pff, schei uit Ollie, als ik het al lees, maak ik me er weer kwaad over. Wat voor lui zijn dit nu, volgens jou???quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Voor sjun en lucida wel, ja. En lucida mocht daar ook graag C&H voor misbruiken. In stellingen als dat amoreel historiserende joden de ware reden waren voor het mogelijk maken van een nieuwe holocaust, of in uitspraken van een vergelijkbare zwakzinnige strekking.
Dat hoop je he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
Verdachtmaking omtrent de Holocaust??? Weet je niet zeker dat je net als sjuuun denkt dat Zyklon-B niet een onschuldige desinfectant was???
Ik weet niet hoe oud je bent maar als ik zou afgaan op je posts zou ik je niet ouder schatten dan 12.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
ONZ is voor users die de link willen bewijzen tussen de P.v.d.A. en gezinsdrama's zoals in Zoetermeer, meneer. Ga weg aub.
In dat topic in FB zie ik veel usual suspects, en maar 1 kandidaat-kloon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef OllieA het volgende:
Dat is niet tegen de policy, maar nogal onfatsoenlijk, vooral voor types die de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving en 'objectieve belichting' hoog in het vaandel zeggen te hebben staan.
Ach, je denkt dat dit het moment is om spelletjes te spelen? Begin anders eens over zero sum joh, leuke afleidingsmanoeuvre...quote:
Ja, lulde ik maar uit me nek ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar als ik zou afgaan op je posts zou ik je niet ouder schatten dan 12.
Wil jij mij uit die thread de woorden PvdA en gezinsdrama's geven? Oh wacht die heb je niet. Je lult gewoon uit je nek.
Ik ben niet lief iig...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat het hele lieve mensen zijn. Maar ik denk over heel veel mensen zo, hoor.
Misschien ben ik wel ontzettend naief.
Of is dat optimisme? Of gaan die 2 altijd hand in hand?
Het gaat om oudere topics, met Klompendanser en Bela en ABBA en Omara en consorten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In dat topic in FB zie ik veel usual suspects, en maar 1 kandidaat-kloon.
Holocaustontkenner zeker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In dat topic in FB zie ik veel usual suspects, en maar 1 kandidaat-kloon.
Teveel om op te noemen iig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het gaat om oudere topics, met Klompendanser en Bela en ABBA en Omara en consorten.
Je lult idd uit je nek. Want ik heb het woord PvdA nergens gebruiktquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, lulde ik maar uit me nek ja.
Hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten? Zeker als je je bedenkt wat voor lappen tekst sjun en lucida doorgaans tiepen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het gaat om oudere topics, met Klompendanser en Bela en ABBA en Omara en consorten.
Wat is er zo bijzonder aan dit moment? Verstoor ik een holocaustherdenking of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, je denkt dat dit het moment is om spelletjes te spelen?
Ach denk je dat joh.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
ok afgaande op hetgeen hier gezegd wordt zou het logisch zijn om de heren beiden weer in fok! te hebben, maar dan zonder klonen. want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het illustere duo fok! zonder klonen minder goed aan kunnen.
Ene Neuralnet.quote:
jah. jij vond niet dat ze allebei (als sjun en lucida) erg veel inhoudelijke posts hebben gepost?quote:
Ach man ik maak me nergens druk om hoor als ik dat beweer. Iedereen voelt aan zijn klompen dat je daar naar toe wilde, gezien ook je recente pg m.n. over de Vara! (een Darwin-award waardig wmb ook)...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je lult idd uit je nek. Want ik heb het woord PvdA nergens gebruikt
Je hele lasterlijke aantijgingen gaan volledig mank op het ontbreken van feiten.
Mss weet je het verschil tussen feiten en fictie nog niet helemaal
www.vandale.nl
Heeeeeel erg veel tijd. Dat is iets wat ik er ook niet aan snap, eerlijk gezegd. Je mag wel halve werkdagen op Fok doorbrengen om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten? Zeker als je je bedenkt wat voor lappen tekst sjun en lucida doorgaans tiepen.![]()
Ja, die kon ook wel weg, zei yvonne nog. Heeft zich wrs echter niet meer laten zien. Weet het niet, ben even weggeweest...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:44 schreef MrX1982 het volgende:
Het is wel lastig in de toekomst om mensen te vertrouwen op Fok. Straks blijkt iedereen een kloon te zijn van een ander.
Zo hoor je nog eens wat, lekker innig met de crew...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, die kon ook wel weg, zei yvonne nog. Heeft zich wrs echter niet meer laten zien. Weet het niet, ben even weggeweest...
Oh ja ik heb daar idd een nominatie voor gekregen. Maar ach ik lig er niet wakker van. Het was een goed lopende thread.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ach man ik maak me nergens druk om hoor als ik dat beweer. Iedereen voelt aan zijn klompen dat je daar naar toe wilde, gezien ook je recente pg m.n. over de Vara! (een Darwin-award waardig wmb ook)...
Nou, om je de waarheid te zeggen denk ik niet dat de beide heren een betaalde betrekking hebben, dit in weerwil van hun gescheld op werklozen en andere (s)linkse onderkruipers...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten? Zeker als je je bedenkt wat voor lappen tekst sjun en lucida doorgaans tiepen.![]()
Eerlijk gezegd vind ik dat als ze postten op gebieden waar ik enig verstand van heb, dat al die inhoud vooral gebakken lucht is. Karpmanns triangle van sjun: semi-wetenschappelijk gelul.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jah. jij vond niet dat ze allebei (als sjun en lucida) erg veel inhoudelijke posts hebben gepost?
Wonderbaarlijk inderdaad... maar dan dus niet alleen hier hele lappen tekst onder hun "eigen namen" en hun kloons, maar ook hele lappen tekst op de diverse PvdA fora. Ik wist niet dat ze met clones postten, maar nu ik het zo lees sta ik er toch redelijk versteld vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Heeeeeel erg veel tijd. Dat is iets wat ik er ook niet aan snap, eerlijk gezegd. Je mag wel halve werkdagen op Fok doorbrengen om dat voor elkaar te krijgen.
Nee, wie jou stalkt krijgt al na de tweede syllabel een onerotische imput, net als bij milagro trouwens, maar dit laatste ter zijde. Het is altijd toeval als je stuit op zulke "pareltjes" zoals jullie...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja ik heb daar idd een nominatie voor gekregen. Maar ach ik lig er niet wakker van. Het was een goed lopende thread.
Je weet wel veel van mijn post geschiedenis. Je bent toch geen stalker he
Ik heb geen klonen (meer). Een paar jaar geleden één gehad: voornamelijk om mezelf mee af te zeiken en om Ryan3 te pesten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
nu ryan en ollie zo open zijn over de klonen van hun opponenten, wil ik ook graag hun klonen (of originelen) kennen.
Staal, Yipo Pallafis, Ryan1.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
nu ryan en ollie zo open zijn over de klonen van hun opponenten, wil ik ook graag hun klonen (of originelen) kennen. gekut hier ook.
We geven je iig wel een voedingsbodem om te leven. Stel je voor dat de wereld zou bestaan uit arrogante utopische denkers als jij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, wie jou stalkt krijgt al na de tweede syllabel een onerotische imput, net als bij milagro trouwens, maar dit laatste ter zijde. Het is altijd toeval als je stuit op zulke "pareltjes" zoals jullie...
Als er dagelijks werkelijk uren in gingen zitten om zoveel te postten en dus ook te lezen zou dat kunnen. Naja, sjun was toch systeembeheerder dacht ik? Ik kan me in een dergelijke functie (afhankelijk van de precieze invulling & werkgever) wel voorstellen dat je her en der wel de tijd kan/wil vindenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, om je de waarheid te zeggen denk ik niet dat de beide heren een betaalde betrekking hebben, dit in weerwil van hun gescheld op werklozen en andere (s)linkse onderkruipers...
Sjun heeft dit meerdere malen toegegeven. Als je de SC een beetje volgt zou je het kloon-wapenfeit toch wel moeten weten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk inderdaad... maar dan dus niet alleen hier hele lappen tekst onder hun "eigen namen" en hun kloons, maar ook hele lappen tekst op de diverse PvdA fora. Ik wist niet dat ze met clones postten, maar nu ik het zo lees sta ik er toch redelijk versteld van
Lullige is voor jou dat ik niet alleen niet links ben, maar ook geen utopist, ik ben een pragmatist...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We geven je iig wel een voedingsbodem om te leven. Stel je voor dat de wereld zou bestaan uit arrogante utopische denkers als jij.
Dan was het hier helemaal een chaos.
Oh ja je bent een liberaal he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef Ryan3 het volgende:
Lullige is voor jou dat ik niet alleen niet links ben, maar ook geen utopist, ik ben een pragmatist...
Nah, de nicknames die genoemd werden deden me niet per se denken aan sjun & lucida. De enige van wie ik het gedacht had was aryan8, maar dat was, ook gezien de nick, een weggevertjequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sjun heeft dit meerdere malen toegegeven. Als je de SC een beetje volgt zou je het kloon-wapenfeit toch wel moeten weten.
Wat dacht je hoe Ollie, Stali en ik de zaak beoordeelde na die bans van sjuuun en luucida. Stali is gewoon woest geworden. Ollie is ook kwaad geweest heb ik van haar vernomen, wat ook nu blijkt. Ze hebben niet alleen ons maar ook andere users, links en rechts, te pakken genomen wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als er dagelijks werkelijk uren in gingen zitten om zoveel te postten en dus ook te lezen zou dat kunnen. Naja, sjun was toch systeembeheerder dacht ik? Ik kan me in een dergelijke functie (afhankelijk van de precieze invulling & werkgever) wel voorstellen dat je her en der wel de tijd kan/wil vinden![]()
Die kloons zijn door Ryan vrijwel alleen gebruikt in vetes met #filosofie, en dat waren bepaald geen (politieke) discussies, maar simpele wederzijdse afzeikpartijen. Erg vermakelijk trouwens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ok Ryan3 je verwerpt het kloongedrag van rechtse users maar zelf kloon je ook.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Maar goed, daal nu lekker af naar waar je thuis hoort, dan kunnen redelijke types in POL met elkaar discussiëren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ok Ryan3 je verwerpt het kloongedrag van rechtse users maar zelf kloon je ook.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
ik was het ook niet altijd eens met hun standpunten, maar ik vond ze over het algemeen correcter dan de meesten hier, inclusief ondergetekende. wel onovertuigbaar ten aanzien van de holocaust in het uitloktopic.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat als ze postten op gebieden waar ik enig verstand van heb, dat al die inhoud vooral gebakken lucht is. Karpmanns triangle van sjun: semi-wetenschappelijk gelul.
lucida's posts over Eichmann: historisch onjuist.
De opvattingen van beiden over argumentatie en falsificatie: retoriek.
Het schuimbekken van lucida over homoseksualiteit: verwerpelijk.
Een kloon is een kloon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef OllieA het volgende:
Die kloons zijn door Ryan vrijwel alleen gebruikt in vetes met #filosofie, en dat waren bepaald geen (politieke) discussies, maar simpele wederzijdse afzeikpartijen. Erg vermakelijk trouwens.
Heel iets anders dan topics over weak relativisme vollullen met klonen hoor...
Uitloktopic???quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was het ook niet altijd eens met hun standpunten, maar ik vond ze over het algemeen correcter dan de meesten hier, inclusief ondergetekende. wel onovertuigbaar ten aanzien van de holocaust in het uitloktopic.
misschien heeft hen dat de nek gekost?
ik blijf erbij dat fok! geen veldslag moet worden tussen opponenten van 'linkse' en 'rechtse' kerk, waarbij elk middel geoorlooft is.
misschien maak ik me wel weer idioot, net als het 'drugsdealen' (ja lach maar ff een dikke vette lach en kom er vooral op terug als je geen antwoord meer weet) door te denken dat dit topic niet door sjun en lucida is gemaakt.
Oh je gaat weg. Werd tijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, daal nu lekker af naar waar je thuis hoort, dan kunnen redelijke types in POL met elkaar discussiëren.
Maar hoe zie jij dit nu allemaal, Ollie. Mss beter om dit eens out front te bespreken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Die kloons zijn door Ryan vrijwel alleen gebruikt in vetes met #filosofie, en dat waren bepaald geen (politieke) discussies, maar simpele wederzijdse afzeikpartijen. Erg vermakelijk trouwens.
Heel iets anders dan topics over weak relativisme vollullen met klonen hoor...
Vind ik nogal simpel hoor. Als ik een kloon aanmaak waarmee ik mezelf snobisme verwijt, dan is dat toch heel iets anders dan wanneer ik een kloon aanmaak waarmee ik serieus ga posten dat ik weer heel geweldige, diepe gedachten heb neergezet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een kloon is een kloon.
Voor welk doel je het ook heb gebruikt.
hey. heb je mij daar een waardeoordeel over horen vellen?quote:
Ik snap je vraag niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij dit nu allemaal, Ollie. Mss beter om dit eens out front te bespreken...
ik maak gewoon geen klonen aan omdat ik het juist wel fijn vind als anderen ook mijn zwaktes kennen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vind ik nogal simpel hoor. Als ik een kloon aanmaak waarmee ik mezelf snobisme verwijt, dan is dat toch heel iets anders dan wanneer ik een kloon aanmaak waarmee ik serieus ga posten dat ik weer heel geweldige, diepe gedachten heb neergezet.
Tja, sjuuuneke's evocatie dat POL?NWS het middelpunt van FOK! was, was mss toch lichtelijk besides the point hè. Hahahahaha. Geeft niet joh, als je met sjuuun en luucida wilt meeten is dat zo geregeld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh je gaat weg. Werd tijd
Mss weer een avontuur verzinnen?
Een kloon aanmaken om dingen tegen jezelf te zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:59 schreef OllieA het volgende:
Vind ik nogal simpel hoor. Als ik een kloon aanmaak waarmee ik mezelf snobisme verwijt, dan is dat toch heel iets anders dan wanneer ik een kloon aanmaak waarmee ik serieus ga posten dat ik weer heel geweldige, diepe gedachten heb neergezet.
Ik hoef sjun en lucida niet te meeten maar het feit dat het snel geregeld kan zijn betekent dat sjun,lucida en ryan3 een en dezelfde persoon is?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:01 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, sjuuuneke's evocatie dat POL?NWS het middelpunt van FOK! was, was mss toch lichtelijk besides the point hè. Hahahahaha. Geeft niet joh, als je met sjuuun en luucida wilt meeten is dat zo geregeld.
Wat wilde deze users nu bewijzen? Waarom zijn ze zo te keer gegaan? Wie deed wat? Ik geloof, afgaande op de biografie van luuucida, dat eik. sjuuun de aangever was in het hele spectakel. Enigszins heb ik nl. voor luuucida nog wel een bepaalde zwak.quote:
Wìl je het nou niet snappen? Is jezelf es een keer in de maling nemen schizofreen? En zie je het verschil niet met topics vollullen ter meerdere eer en glorie van jezelf zoals lucida en sjun deden? Dat laatste doet een tikkeltje schizo aan, inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een kloon aanmaken om dingen tegen jezelf te zeggen.
Volgens mij noemen ze dat schizofrenie.
Maarnogmaals iedereen moet dat zelf weten.
Ja, ik ben sjuuun en luucida ook ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik hoef sjun en lucida niet te meeten maar het feit dat het snel geregeld kan zijn betekent dat sjun,lucida en ryan3 een en dezelfde persoon is?
Het is beide vreemd want in het echt doe je dat toch ook niet. Jezelf meerdere persoonlijkheden aansmeren tenzij je schizofreen bent natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef OllieA het volgende:
Wìl je het nou niet snappen? Is jezelf es een keer in de maling nemen schizofreen? En zie je het verschil niet met topics vollullen ter meerdere eer en glorie van jezelf? Dat laatste doet een tikkeltje schizo aan, inderdaad.
Maar zoals gezegd ben ik die ene kloon al jaren kwijt.
t Is inderdaad een beetje natrappen. Zie het maar als een reactie op dat topic van Kaalhei, die het vuurtje nog weer eens een beetje liep op te stoken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de hele teneur van dit topic ook beheurlijk 'naschoppend'. of verdedigen zij zich nu met klonen? als ik zoiets al bespeur dan heeft de ts al wat minpuntjes.
Naschoppend??? Jeez, het wordt tijd dat iedereen eens weet wat bepaalde users geleerd hebben over sjuuun en luuucida. Als de vrinden weer terug zijn open ik een topic in WFL: de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving, rebound. Die lui moeten ter verantwoording geroepen worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de hele teneur van dit topic ook beheurlijk 'naschoppend'. of verdedigen zij zich nu met klonen? als ik zoiets al bespeur dan heeft de ts al wat minpuntjes.
In het echt neem ik mezelf regelmatig in de maling. Zou jij misschien ook eens wat vaker moeten doen. Het is allemaal niet zo zwart-wit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is beide vreemd want in het echt doe je dat toch ook niet. Jezelf meerdere persoonlijkheden aansmeren tenzij je schizofreen bent natuurlijk.
Attack of the clones
Altijd al geweten. Mijn mensenkennis is zo goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik ben sjuuun en luucida ook ja.. En Ollie, en KP, en Stali...
Ik vind niet dat ik natrap hoor. Bepaaldelijk niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
t Is inderdaad een beetje natrappen. Zie het maar als een reactie op dat topic van Kaalhei, die het vuurtje nog weer eens een beetje liep op te stoken.
En over een dag is dit topic weer in de slowchatkrochten verdwenen.
Oh dat doe ik ook regelmatig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:08 schreef OllieA het volgende:
In het echt neem ik mezelf regelmatig in de maling. Zou jij misschien ook eens wat vaker moeten doen. Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Ja, succes in ONZ Grote Culturele Denker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Mijn mensenkennis is zo goed
Goed moment om deze SC te verlaten en te gaan slapen. Suc6 met je kloons
Je zegt het, geen hond die het echter gelooft...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook regelmatig.
Beter jezelf bespotten dan bespot worden is mijn motto
quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik natrap hoor. Bepaaldelijk niet.
Ik zou het niet weten. Mochten ze ooit terugkomen, dan zal ik daar met genoegen met de heren een boom over op zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat wilde deze users nu bewijzen? Waarom zijn ze zo te keer gegaan? Wie deed wat? Ik geloof, afgaande op de biografie van luuucida, dat eik. sjuuun de aangever was in het hele spectakel. Enigszins heb ik nl. voor luuucida nog wel een bepaalde zwak.
Bizar, dat is eigenlijk alles wat ik er over kan zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dacht je hoe Ollie, Stali en ik de zaak beoordeelde na die bans van sjuuun en luucida. Stali is gewoon woest geworden. Ollie is ook kwaad geweest heb ik van haar vernomen, wat ook nu blijkt. Ze hebben niet alleen ons maar ook andere users, links en rechts, te pakken genomen wat mij betreft.
Tja, dat laatste is natuurlijk helemaal een bak, maar goed dat is privileged information. Maar anyway over de methoden die de heren gebruikten om m.n. hun argumentatiefundament van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gestalte te geven is toch wel wat te zeggen??? Ik bedoel, daar rustte hun (en veel van de argumentatie van andere extreem-rechtste usertjes) argumentatie toch op? Dit ondanks dat ze niet aan de door mij geschetste 3 criteria konden voldoen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Mochten ze ooit terugkomen, dan zal ik daar met genoegen met de heren een boom over op zetten.
Overigens zal ik dan ook de ware identiteit van lucida in de discussie betrekken. Want daar had ie een keer om gevraagd.
Bizar is het juiste woord idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bizar, dat is eigenlijk alles wat ik er over kan zeggen.
Hoe dan ook .. ik ben naar bed, de wekker gaat weer over 4 uur.
Je juiste alter-ego bedeol je???quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wilde iets briljants zeggen.
Moment, hoor.
Ik ben even de juiste kloon zoeken.
Daar is alles al over gezegd in het betreffende topic, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, dat laatste is natuurlijk helemaal een bak, maar goed dat is privileged information. Maar anyway over de methoden die de heren gebruikten om m.n. hun argumentatiefundament van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gestalte te geven is toch wel wat te zeggen??? Ik bedoel, daar rustte hun (en veel van de argumentatie van andere extreem-rechtste usertjes) argumentatie toch op? Dit ondanks dat ze niet aan de door mij geschetste 3 criteria konden voldoen...
zo begint het wel heel erg op een one-man show van ryan te lijken, met al zijn maatschappelijk verantwoorde kloons.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daar is alles al over gezegd in het betreffende topic, lijkt me.
WFL-POLtopic: gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving.
dubbel nu trippel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja; Dat heb ik niet.
Ja, ik slaap al. Ik blijf me wel afvragen hoe je in het spelletje dat een ieder hier speelt het spelletje zo kunt spelen zoals deze lieden deden, los van de inhoudelijke vraag dan (hoewel die bij luuucida wel interessant is en ik bij sjuuun - via Omara onlangs en klompendanser veel eerder - wel een idee heb). Ik wil iig antwoord van hen hebben...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daar is alles al over gezegd in het betreffende topic, lijkt me.
WFL-POLtopic: gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving.
Welterusten.
dat en die is ook een groot verschil overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Noem het desnoods een Freudiaanse verspreking.
Ik ben zelf redelijk maatschappelijk verantwoord dus waarom zou een kloon van mij dat ook zijn??? Het vervelende is dat ik nog nooit met een kloon een syllabel gewisseld heb met sjuuun, luuucida of Aaahikwordgek, ondanks m.n. van de evocatie van de laatste daarvan. Ik en anderen kwamen na de ban van S&L erachter dat deze heren onophoudelijk met klonen bezig zijn geweest om niet alleen zichzelf veren in hun reet te steken en elkaar zelfs op te geilen, maar ook een normaal debat te ondergraven door onderhuids gesteek. Wat werkelijk een walgelijk stijlfiguur is m.i. Daarnaast zijn zij met hun legertje klonen mede en mss wel vooral debet aan de polarisatie op POL/NWS, hetgeen een normale discussie over politiek zo langzamerhand onmogelijk heeft gemaakt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo begint het wel heel erg op een one-man show van ryan te lijken, met al zijn maatschappelijk verantwoorde kloons.
met wie praat jij allemaal dat je überhaupt van alle kloons op de hoogte bent?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben zelf redelijk maatschappelijk verantwoord dus waarom zou een kloon van mij dat ook zijn??? Het vervelende is dat ik nog nooit met een kloon een syllabel gewisseld heb met sjuuun, luuucida of Aaahikwordgek, ondanks m.n. van de evocatie van de laatste daarvan. Ik en anderen kwamen na de ban van S&L erachter dat deze heren onophoudelijk met klonen bezig zijn geweest om niet alleen zichzelf veren in hun reet te steken en elkaar zelfs op te geilen, maar ook een normaal debat te ondergraven door onderhuids gesteek. Wat werkelijk een walgelijk stijlfiguur is m.i. Daarnaast zijn zij met hun legertje klonen mede en mss wel vooral debet aan de polarisatie op POL/NWS, hetgeen een normale discussie over politiek zo langzamerhand onmogelijk heeft gemaakt...
JIj bent wel echt heel zielig, heh?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Hahaha, Socrates, vrijmetselarij & Rayn3...???
Die frigging idiots hebben hele topics volgespamd in debat met mij met hun eigen klonen terwijl ze de hele tijd mij beschuldigden van het hebben van meerdere klonen... Ze zijn wat mij betreft de bloody limit. Een standbeeld dienen wij op te richten ter nagedachtenis van dit soort kameraden met hun vaste sidekick Aaah. Fucking maniancs zijn het.
I second thatquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zou trouwens weleens een directe link willen zien naar de exacte plek waar sjun en/of lucida zich ondubbelzinnig en dus onomstotelijk zouden hebben schuldig gemaakt aan holocaustontkenning. Twijfels hebben bij bepaalde zaken omtrent de Holocaust, zoals die ons in het verleden als hapklare brokken zijn aangeboden, is niet hetzelfde als holocaustontkenning.
Ik heb dat bewuste topic van Ryan3 ooit eens doorgebladerd, maar heb daar nooit iets kunnen ontdekken dat ook maar enigszins op holocaustontkenning leek, tenminste niet als je de uitspraken binnen de juiste context hield.
Dat is volgens mij de bewuste thread, zover ik weet. Ga daarin maar eens zoeken naar onomstotelijke holocaustontkenning door één van de 2 (eigenlijk 3) gebande users, want ik zie het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ryan3 wat een figuur
Ik weet niet of het mss deze thread is maar die kan wel naar voren:
Holocaust-ban.
Suc6 ik had die thread vannacht ff doorgekeken maar het is aardig wat tekstquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
Dat is volgens mij de bewuste thread, zover ik weet. Ga daarin maar eens zoeken naar onomstotelijke holocaustontkenning door één van de 2 (eigenlijk 3) gebande users, want ik zie het niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
Het mooiste is nog dat op zeker moment Omara (sjuuun dus) geil ging posten tegen luuucida.
Ik wil het van Ryan3 horen, want die komt iedere keer met ongefundeerde beschuldigingen. Ook dat kloonverhaal is m.i. ontzettend overdreven. Dat yvonne het getal '40' heeft genoemd, is natuurlijk 'bij wijze van spreken'. Niemand kan met 40 klonen een heel topic binnen zo'n korte tijd vollullen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Suc6 ik had die thread vannacht ff doorgekeken maar het is aardig wat tekst
Ik ook niet maar mischien kan Ryan3 ons uitleggen waar dat precies ontkent wordt of ons anders uitleggen hoe hij het voor elkaar krijgt om de crew te laten geloven dat dit in het betreffende topic ontkent zou zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de bewuste thread, zover ik weet. Ga daarin maar eens zoeken naar onomstotelijke holocaustontkenning door één van de 2 (eigenlijk 3) gebande users, want ik zie het niet.
Volgens mij kun je als één persoon of groep zijnde niet voor polarisatie zorgen, daar heb je toch echt twee of meer partijen bij nodig, wat dat betreft zou het teveel eer zijn voor Sjun en kornuiten, maar waar komt die diepe haat eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben zelf redelijk maatschappelijk verantwoord dus waarom zou een kloon van mij dat ook zijn??? Het vervelende is dat ik nog nooit met een kloon een syllabel gewisseld heb met sjuuun, luuucida of Aaahikwordgek, ondanks m.n. van de evocatie van de laatste daarvan. Ik en anderen kwamen na de ban van S&L erachter dat deze heren onophoudelijk met klonen bezig zijn geweest om niet alleen zichzelf veren in hun reet te steken en elkaar zelfs op te geilen, maar ook een normaal debat te ondergraven door onderhuids gesteek. Wat werkelijk een walgelijk stijlfiguur is m.i. Daarnaast zijn zij met hun legertje klonen mede en mss wel vooral debet aan de polarisatie op POL/NWS, hetgeen een normale discussie over politiek zo langzamerhand onmogelijk heeft gemaakt...
Een leuk getal, maar wat moeten we ermee?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef Monidique het volgende:
Drieënzeventig.
Het is net zoiets als holle-bolle-gijs in de Efteling. Je gooit er iets in en meneer en zijn eeuwige aarskruiper beginnen te blaten. Ik vraag mij af of er werkelijk iemand is die de onzin leest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:45 schreef Drugshond het volgende:
Holy fuck, wat een hoop tekst...
aha ik zie het al... Ryan3 ... in tekstverwerker mode. (*skip*)
En zo te lezen (in 3 tellen) nog steeds trauma's van Sjun en Lucida....
That's the question!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een leuk getal, maar wat moeten we ermee?
Zou jammer zijn voor de landelijke politiek.quote:VVD-kamerlid Griffith mogelijk wethouder Amsterdam
DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Laetitia Griffith van de VVD is kandidaat om haar partijgenoot Frits Huffnagel op te volgens als wethouder van Amsterdam. Dat heeft een ingewijde woensdag bevestigd.
VVD-aanvoerder Van Aartsen heeft deze week een gesprek gehad met afdelingsvoorzitter De Grave van de VVD-Amsterdam over de ontstane vacature.
Wethouder Huffnagel van Financiën legde zondag zijn functie neer. Hij was in opspraak gekomen doordat hij had verzuimd een onkostenvergoeding van 20.000 euro voor de belasting op te geven.
De 39-jarige Griffith, geboren in Suriname, is sinds 2003 lid van de Kamer. Zij houdt zich vooral bezig met de portefeuille justitie. Ze geldt als een van de grootste talenten binnen de VVD-fractie. Voor ze in de Kamer kwam, werkte ze onder meer bij het ministerie van Justitie.
Ze heeft natuurlijk lucht gekregen van dat het boekje Waterloo 2quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef Chewie het volgende:
Maar eens wat nieuws
[..]
Zou jammer zijn voor de landelijke politiek.
quote:Seksistisch boek cadeau ambtenaren
Een opmerkelijk boek van twee topambtenaren zorgt voor ophef in het stadhuis. "Waterlooplein 2" gaat over moord, doodslag en intriges binnen de Amsterdamse Bestuursdienst. En over veel sex en alcohol.
Gemeentesecretaris Erik Gerritsen kon er wel om lachen en kocht alle 750 examplaren op. Hij gaf ze kado aan z'n personeel.
Niet iedereen kan genieten van het boek dat bol staat van seksistische taalgebruik en nog slecht geschreven is ook. Volgens aankomend hoogleraar Th. Vaessens is alleen de eerste zin "amateuristisch".
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=7244
Is Lucretia daar ook kandidate? Je mag 'r wat mij betreft hebben hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
Zal ik ook 's met Eindhovens niet-nieuws komen?
Laat me raden..... je hebt kanker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
Zal ik ook 's met Eindhovens niet-nieuws komen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat me raden..... je hebt kanker.
Gefeliciteerd jongen..... waneer is het feest.
quote:
’Liefde tussen Solex en Nederland blijft’
Woensdag 11 mei 2005 - EINDHOVEN – Binnen een jaar verwachten de gebroeders Van Gestel van de gelijknamige tweewielerhandel aan de Geldropseweg in Eindhoven de nieuwste Solex aan klanten te kunnen meegeven. Zo heten die oude vertrouwde prutteltutjes van vroeger weliswaar niet meer, de nieuwe Solex wordt ’Black ’n roll’ genoemd, maar dat is maar een naam.
Schijnbaar rijdt dat ding 35km/uur en moet je er dus een helm bij opzetten en mag je niet op het fietspad.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:18 schreef Drugshond het volgende:
Solex... lachen..... straks hoeft heel Nederland niet meer te trappen en zijn we met zijn allen te dik.
Ben wel benieuwd naar het prijskaartje.....
- Ik zou best wel een "Snol-ex" willen hebben.... dronken uit de stad en knarren met dat ding zonder moe te worden.....
Bela en Aryan8 lagen er wil heel dik bovenop.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens heb ik wel altijd gedacht dat lucida een kloon van sjun was. Ik kon me niet voorstellen dat er twee afzonderlijke individuën in Nederland zouden kunnen rondlopen met die schrijfstijl.
Maar dat schijnt dus juist niet het geval te zijn.
Helemaal te gek!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat leuk dat er ook eens andere mensen in dit draadje komen.
In EHV mag alles....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:36 schreef Elgigante het volgende:
Schijnbaar rijdt dat ding 35km/uur en moet je er dus een helm bij opzetten en mag je niet op het fietspad.
Dat wordt weer niks.
Ja, Johan heeft besloten het te doen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef zoalshetis het volgende:
en? zijn we er al uit?
Dat bedoel ik de politie mag hier alles....quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef RichardQuest het volgende:
Stond in de krant dat ze gisteren weer 60 brommerrijders hebben gepakt
van wie ben jij eigenlijk de irritante kloon?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:34 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ja, Johan heeft besloten het te doen!
Van Underworld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van wie ben jij eigenlijk de irritante kloon?
Was getekend: ABBA.quote:Een prima stukje sjun! Kennelijk is het toch ook op Fok mogelijk, zonder subjectieve toeschrijvingen een zinvolle bijdrage aan de discussie te leveren. Ik zou wensen dat deze discussielijn, ook door andere users zou worden gevolgd. En dat het pad van trivialisering (Ryan3) vaarwel wordt gezegd!
aha. beetje sneu al die hoerenklonen hier op fok!quote:
Hey.... mijn pleepapier is op.quote:Doden bij rellen na misbruik koran
Icoon Buitenlands nieuws In Afghanistan zijn bij hevige rellen in de stad Jalalabad ten minste vier doden en vijftig gewonden gevallen. Woedende Afghanen betoogden er op straat nadat bekend werd dat op gevangenenkamp Guantanamo Bay de koran ontheiligd zou worden.
De Amerikaanse en Afghaanse militairen ter plaatse slaagden er niet in te voorkomen dat het gebouw van de Verenigde Naties bestormd werd. Ook gebouwen van Westerse hulporganisaties moesten het ontgelden.
Ik had mijn oude account geblokkeerd op 10k posts vorige zomer ongeveer, dus ik moest wel een nieuwe account aanmaken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha. beetje sneu al die hoerenklonen hier op fok!
één of heb je er stiekem nog meer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik had mijn oude account geblokkeerd op 10k posts vorige zomer ongeveer, dus ik moest wel een nieuwe account aanmaken.
Zoals?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
één of heb je er stiekem nog meer?
ik vraag het aan jou.quote:
Ik heb ook anderen gehad, maar die zijn ook reeds geblokkeerd. Nooit meer dan één account tegelijk. En jij, hoeveel klonen heb jij?quote:
quote:@Lucida,
Mijn complimenten voor je heldere uiteenzetting. Nu ik een en ander nog eens heb doorgelezen, merk ik dat jij bijzonder treffend de zaken weet te verwoorden. Als ook anderen jouw bijdragen lezen, zullen ze toch niet langer kunnen blijven beweren, dat het niet duidelijk is waar de tegenstelling tussen Ryan3 en sjun op is gebaseerd. Zoals ik gisteren ook al t.a.v. Bela liet weten, zou ik het toejuichen als meer users zich de moeite willen nemen, meer on topic en vooral inhoudelijk te blijven. Nogmaals mijn complimenten voor de wijze waarop jij tegen de stroom in de zaken helder weet te presenteren.
Dit lijkt vooralsnog het topje van de ijsberg....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef chairman.fx het volgende:
Lucida, ABBA, bella allemaal klonen van sjun?
quote:Je hebt de hint aan jouw adres goed opgevat, echter je blijft maar woorden in de mond leggen.
Goed, dan denk je maar wat je wilt, je bent echter geen serieuze discussiepartner, ondanks de wollige woordendekens van je. Ik denk dat je last van een minderwaardigheidscomplex hebt jegens sjun en lucida. Je kunt ze niet te baas, dus probeer je het op een simpele, maar ingepakte manier.
dat is het gevaar van een open en anoniem forum als dit, ik vind het wel diep triest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit lijkt vooralsnog het topje van de ijsberg....
of die van J.!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Laten we het maar niet over M.'s klonen hebben!
OKquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Laten we het maar niet over M.'s klonen hebben!
nul, zero, kein, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik heb ook anderen gehad, maar die zijn ook reeds geblokkeerd. Nooit meer dan één account tegelijk. En jij, hoeveel klonen heb jij?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag ik hier static doodwensen?
Een kneus met een blauwe kleur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef Harry_Sack het volgende:
wie is static
Je bent het woordje ''niet'' vergeten.quote:en waarom zou hij moeten mogen blijven leven?
Helemaal mee eens... alleen het aantal bugs van IE ligt schijnbaar vele malen hoger dan bij FF.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef chairman.fx het volgende:
Automatic windows update is eigenlijk best handig, vooral het nieuwe panel onder SP2 is goed. De updates worden automatisch gedownload en geinstalleerd wanneer je afsluit (neem ik aan; moet straks gebeuren).
Ik gebruik Firefox ook niet meer, alle sessies kwijt na een crash is niet zo leukDaarnaast laadt IE sneller door de betere integratie met Windows. Het enige voordeel is tabbed browsing, maar daar komt IE binnenkort ook mee.
Security is afhankelijk van een firewall, een virusscanner en het installeren van updates, Firefox is niet echt veiliger! Vooral het makkelijker downloaden van updates onder windows voor IE zal IE veiliger maken dan Firefox.
Nee hoor, ik denk dat ik al weet wie het is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een kneus met een blauwe kleur.
[..]
Je bent het woordje ''niet'' vergeten.
Daarom houden we ook zo van je. Je dacht ook al dat Famke mijn kloon was.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef chairman.fx het volgende:
omg, ik denk telkens dat je Monidique bent
Wiequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom houden we ook zo van je. Je dacht ook al dat Famke mijn kloon was.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom houden we zo van je. [afbeelding]
quote:
Kan iemand mij vertellen wat er nou het probleem is? Ik luister elke dag naar Studio Brussel, en ik hoor steeds weer Brussel-Halle-Vilvoorde, maar waar zitten ze nou om te bitchen?quote:Kabinetscrisis in België afgewend
BRUSSEL In België lijkt een dreigende kabinetscrisis te zijn afgewend. Alle regeringspartijen hebben hun vertrouwen uitgesproken in de regering van premier Verhofstadt. Die wankelde na problemen rond een kiesdistrict in Brussel.
Na een gesprek met koning Albert zei Verhofstadt dat een politieke crisis over die kwestie slecht voor het land zou zijn. De zaak draait om de verdeling van het kiesdistrict Brussel-Halle- Vilvoorde in een Vlaams en Waals deel.
Afgesproken is om de kwestie de komende twee jaar niet meer te behandelen. We gaan ons nu met sociaal-economische zaken bezighouden, aldus Verhofstadt.
Belgiequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
maar waar zitten ze nou om te bitchen?
hebben ook al zo'n eigenaardige chee-achtige klankquote:
Dè hudde hette fwutte hiede heurequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hebben ook al zo'n eigenaardige chee-achtige klank
Zodadelijk weer een "chee" op je ogenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Harry_Sack het volgende:
hebben ook al zo'n eigenaardige chee-achtige klank
Misschien dat dit het wat duidelijker maakt:quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dè hudde hette fwutte hiede heure
quote:Regering België in moeilijkheden
ANP
BRUSSEL - De Belgische regering van premier Verhofstadt is in grote problemen beland over een onoplosbaar onderdeel van de taalstrijd. In de nacht van dinsdag op woensdag hebben toponderhandelaars van de regering geen akkoord kunnen bereiken over een belangrijke symboolkwestie: de verdeling van een kiesdistrict.
De kans dat de regering valt, lijkt echter niet groot. Woensdagmorgen is Verhofstadt naar de Belgische koning gestapt. In een gezamenlijk communiqué van de premier en de koning staat dat een ‘politieke crisis niet opportuun is en ernstige schade toebrengt aan het economisch en sociaal welzijn van de burgers’.
In de middag licht Verhofstadt het Belgisch parlement in. Hij vraagt daar het vertrouwen. Mocht de premier dat krijgen, dan verschuift het probleem naar de regering van de deelstaat Vlaanderen. Daar zitten ook de christen-democraten in de regering en die eisen een onverwijlde splitsing van het kiesdistrict.
De Franstalige politici hebben al laten weten dat ze de kwestie willen laten rusten tot na de volgende verkiezingen in 2007. Minister Reynders (Financiën) van de Franstalige liberalen wil nu alle aandacht vestigen op de economie.
Al maanden praat politiek België over het kiesdistrict ‘Brussel - Halle - Vilvoorde’. Doordat Vlaamse dorpen rondom Brussel bij dit district horen, mogen de vele Franstalige inwoners er op hun eigen politieke partijen stemmen. De Vlaamse partijen vinden dat niet eerlijk, omdat Vlamingen die in Wallonië wonen dat niet mogen.
Even leek een oplossing in zicht. De Franstalige partijen waren bereid tot een splitsing van het kiesdistrict, in ruil voor het recht om Franse scholen op te richten in de Vlaamse dorpen rond de hoofdstad. Die eis ging de Vlaamse partijen echter te ver. De kleinste coalitiepartner, Spirit, die een lijstverbinding met de sociaal-democratische SP-A is aangegaan, kwam als eerste met zijn bezwaren naar buiten.
Op de achtergrond speelt de geschiedenis van toenemende ‘verfransing’ van de Brusselse regio. In het verleden bestond Brussel alleen uit wat nu het centrum van de stad is. De andere ‘wijken’ - in feite zijn het nog steeds zelfstandige gemeenten - waren Vlaamse dorpen die langzamerhand bij Brussel zijn getrokken. Tot na de oorlog is dit proces doorgegaan.
In de meeste van die voormalige Vlaamse dorpen is momenteel 90 procent van de inwoners Franstalig. Inmiddels wonen vele rijke Franstaligen in villa's rond de hoofdstad, op Vlaams grondgebied. De Vlaamse partijen willen geen herhaling van de geschiedenis en eisen dat de nieuwe bewoners zich aanpassen aan hun Nederlandstalige omgeving.
Verder speelt mee dat de Franstalige partijen extra zetels krijgen dankzij de inwoners in de dorpen rond Brussel, ten koste van de Vlaamse partijen.
Inderdaad, ik snap die vage strips ook nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef RichardQuest het volgende:
Niet.Grappig.
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.quote:
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.
Ik sla hun gewauwel per definitie altijd over, krijg er hoofdpijn van.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.
Ik sla hun gewauwel per definitie altijd over, krijg er hoofdpijn van.
Is nou de grap dat hij over zo'n groot artikel leest of dat hij de sneeuw in looptquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap die vage strips ook nooit.
Ik vind het vooral een beetje jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.
Vooral dat die kloon hetzelfde taalgebruik bezigt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het vooral een beetje jammer. Echt niet dat ik dat geneuzel ineens ga lezen als een 'ander' ze aanprijst
.
Ik zou het niet weten. Beide varianten zijn lame. Maar sommige mensen vinden het blijkbaar wel grappig!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is nou de grap dat hij over zo'n groot artikel leest of dat hij de sneeuw in loopt
briljant nummer ook, thanks, ga hem gelijk kopen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:50 schreef George-Butters het volgende:
Zeg euh, ik ben op zoek naar een wallpaper .
Van de Gorillaz clip: Feel Good inc.
Op een gegeven moment zit een kereltje op de rand van een vliegend eiland met een molen. En ondertussen tokkelt hij wat op z'n gitaar.
Daar moet toch een wallpaper van te vinden zijn?
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral dat die kloon hetzelfde taalgebruik bezigt.
Jij las het altijd wel, zoalshetis?quote:
zeker en ik mis het zelfs. maar dat heb ik meerdere topics al te kennen gegeven.quote:
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.
Coon of Clone?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.
En dan te bedenken dat ik medeverantwoordelijk ben voor het gekloon van sjun.![]()
Goeiemorgen trouwens.
Zal ie daarom zo'n hekel aan de pvda hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.
En dan te bedenken dat ik medeverantwoordelijk ben voor het gekloon van sjun.![]()
Goeiemorgen trouwens.
hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
Dat vind ik serieus knap van je!quote:
zo moeilijk was het nou ook weer niet en vaak deed ik een soort copy/paste in mijn hoofd, want (en nu erg begrijpelijk) ze vielen nog wel eens in herhaling. maar ondanks kloon of geen kloon, vind ik sjun en lucida waardige fokkers.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus knap van je!
Ik mis het overigens ook wel, vooral omdat het wat extra 'body' aan de topics gaf. En bovendien had ik er nooit last van, aangezien ze toch nooit op mijn posts reageerden.
Coone. Username. Ergens vorig jaar dook die op om zijn hoofdaccount aan te prijzen.quote:
Nee, dat bespeur jij niet.quote:Bespeur ik hier een complot Sidekick?
100% zeker weten, en daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer toegelaten worden!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ondanks kloon of geen kloon, vind ik sjun en lucida waardige fokkers.
ik meende te horen dat daar iets met feedback@fok.nl voor was. is pietverdriet ook een kloon van de namen uit de topictitel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
100% zeker weten, en daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer toegelaten worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |