abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26903130
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ok Ryan3 je verwerpt het kloongedrag van rechtse users maar zelf kloon je ook.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Maar goed, daal nu lekker af naar waar je thuis hoort, dan kunnen redelijke types in POL met elkaar discussiëren.
I´m back.
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:56:25 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26903140
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:47 schreef OllieA het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat als ze postten op gebieden waar ik enig verstand van heb, dat al die inhoud vooral gebakken lucht is. Karpmanns triangle van sjun: semi-wetenschappelijk gelul.
lucida's posts over Eichmann: historisch onjuist.
De opvattingen van beiden over argumentatie en falsificatie: retoriek.
Het schuimbekken van lucida over homoseksualiteit: verwerpelijk.
ik was het ook niet altijd eens met hun standpunten, maar ik vond ze over het algemeen correcter dan de meesten hier, inclusief ondergetekende. wel onovertuigbaar ten aanzien van de holocaust in het uitloktopic.

misschien heeft hen dat de nek gekost?

ik blijf erbij dat fok! geen veldslag moet worden tussen opponenten van 'linkse' en 'rechtse' kerk, waarbij elk middel geoorlooft is.

misschien maak ik me wel weer idioot, net als het 'drugsdealen' (ja lach maar ff een dikke vette lach en kom er vooral op terug als je geen antwoord meer weet) door te denken dat dit topic niet door sjun en lucida is gemaakt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26903148
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef OllieA het volgende:
Die kloons zijn door Ryan vrijwel alleen gebruikt in vetes met #filosofie, en dat waren bepaald geen (politieke) discussies, maar simpele wederzijdse afzeikpartijen. Erg vermakelijk trouwens.
Heel iets anders dan topics over weak relativisme vollullen met klonen hoor...
Een kloon is een kloon.
Voor welk doel je het ook heb gebruikt.
Ze zouden in de policy klonen moeten verbieden. Oh wacht de crew zal ook wel flink gebruik maken van klonen.
Ik lig er verder totaal niet wakker van. Als iemand wil klonen moet hij/zij dat vooral weten maar ik vind het wel tamelijk triest.
pi_26903153
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik was het ook niet altijd eens met hun standpunten, maar ik vond ze over het algemeen correcter dan de meesten hier, inclusief ondergetekende. wel onovertuigbaar ten aanzien van de holocaust in het uitloktopic.

misschien heeft hen dat de nek gekost?

ik blijf erbij dat fok! geen veldslag moet worden tussen opponenten van 'linkse' en 'rechtse' kerk, waarbij elk middel geoorlooft is.

misschien maak ik me wel weer idioot, net als het 'drugsdealen' (ja lach maar ff een dikke vette lach en kom er vooral op terug als je geen antwoord meer weet) door te denken dat dit topic niet door sjun en lucida is gemaakt.
Uitloktopic???
I´m back.
pi_26903156
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, daal nu lekker af naar waar je thuis hoort, dan kunnen redelijke types in POL met elkaar discussiëren.
Oh je gaat weg. Werd tijd
Mss weer een avontuur verzinnen?
pi_26903167
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:55 schreef OllieA het volgende:

[..]

Die kloons zijn door Ryan vrijwel alleen gebruikt in vetes met #filosofie, en dat waren bepaald geen (politieke) discussies, maar simpele wederzijdse afzeikpartijen. Erg vermakelijk trouwens.
Heel iets anders dan topics over weak relativisme vollullen met klonen hoor...
Maar hoe zie jij dit nu allemaal, Ollie. Mss beter om dit eens out front te bespreken...
I´m back.
pi_26903175
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een kloon is een kloon.
Voor welk doel je het ook heb gebruikt.
Vind ik nogal simpel hoor. Als ik een kloon aanmaak waarmee ik mezelf snobisme verwijt, dan is dat toch heel iets anders dan wanneer ik een kloon aanmaak waarmee ik serieus ga posten dat ik weer heel geweldige, diepe gedachten heb neergezet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 11 mei 2005 @ 03:00:00 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26903178
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Uitloktopic???
hey. heb je mij daar een waardeoordeel over horen vellen?
pi_26903189
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar hoe zie jij dit nu allemaal, Ollie. Mss beter om dit eens out front te bespreken...
Ik snap je vraag niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 11 mei 2005 @ 03:01:29 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26903195
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:59 schreef OllieA het volgende:

[..]

Vind ik nogal simpel hoor. Als ik een kloon aanmaak waarmee ik mezelf snobisme verwijt, dan is dat toch heel iets anders dan wanneer ik een kloon aanmaak waarmee ik serieus ga posten dat ik weer heel geweldige, diepe gedachten heb neergezet.
ik maak gewoon geen klonen aan omdat ik het juist wel fijn vind als anderen ook mijn zwaktes kennen.
pi_26903199
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh je gaat weg. Werd tijd
Mss weer een avontuur verzinnen?
Tja, sjuuuneke's evocatie dat POL?NWS het middelpunt van FOK! was, was mss toch lichtelijk besides the point hè. Hahahahaha. Geeft niet joh, als je met sjuuun en luucida wilt meeten is dat zo geregeld.
I´m back.
pi_26903200
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:59 schreef OllieA het volgende:
Een kloon aanmaken om dingen tegen jezelf te zeggen.
Volgens mij noemen ze dat schizofrenie.
Maarnogmaals iedereen moet dat zelf weten.
pi_26903215
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:01 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, sjuuuneke's evocatie dat POL?NWS het middelpunt van FOK! was, was mss toch lichtelijk besides the point hè. Hahahahaha. Geeft niet joh, als je met sjuuun en luucida wilt meeten is dat zo geregeld.
Ik hoef sjun en lucida niet te meeten maar het feit dat het snel geregeld kan zijn betekent dat sjun,lucida en ryan3 een en dezelfde persoon is?
pi_26903219
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:00 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet.
Wat wilde deze users nu bewijzen? Waarom zijn ze zo te keer gegaan? Wie deed wat? Ik geloof, afgaande op de biografie van luuucida, dat eik. sjuuun de aangever was in het hele spectakel. Enigszins heb ik nl. voor luuucida nog wel een bepaalde zwak.
I´m back.
pi_26903222
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een kloon aanmaken om dingen tegen jezelf te zeggen.
Volgens mij noemen ze dat schizofrenie.
Maarnogmaals iedereen moet dat zelf weten.
Wìl je het nou niet snappen? Is jezelf es een keer in de maling nemen schizofreen? En zie je het verschil niet met topics vollullen ter meerdere eer en glorie van jezelf zoals lucida en sjun deden? Dat laatste doet een tikkeltje schizo aan, inderdaad.
Maar zoals gezegd ben ik die ene kloon al jaren kwijt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 11 mei 2005 @ 03:04:44 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26903224
ik vind de hele teneur van dit topic ook beheurlijk 'naschoppend'. of verdedigen zij zich nu met klonen? of is de ts stiekem de vervlezelijking van de twee? als ik zoiets al bespeur dan heeft de ts al wat minpuntjes.
pi_26903228
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik hoef sjun en lucida niet te meeten maar het feit dat het snel geregeld kan zijn betekent dat sjun,lucida en ryan3 een en dezelfde persoon is?
Ja, ik ben sjuuun en luucida ook ja. . En Ollie, en KP, en Stali...
I´m back.
pi_26903240
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef OllieA het volgende:
Wìl je het nou niet snappen? Is jezelf es een keer in de maling nemen schizofreen? En zie je het verschil niet met topics vollullen ter meerdere eer en glorie van jezelf? Dat laatste doet een tikkeltje schizo aan, inderdaad.
Maar zoals gezegd ben ik die ene kloon al jaren kwijt.
Het is beide vreemd want in het echt doe je dat toch ook niet. Jezelf meerdere persoonlijkheden aansmeren tenzij je schizofreen bent natuurlijk.
Attack of the clones
pi_26903246
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de hele teneur van dit topic ook beheurlijk 'naschoppend'. of verdedigen zij zich nu met klonen? als ik zoiets al bespeur dan heeft de ts al wat minpuntjes.
t Is inderdaad een beetje natrappen. Zie het maar als een reactie op dat topic van Kaalhei, die het vuurtje nog weer eens een beetje liep op te stoken.
En over een dag is dit topic weer in de slowchatkrochten verdwenen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26903251
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de hele teneur van dit topic ook beheurlijk 'naschoppend'. of verdedigen zij zich nu met klonen? als ik zoiets al bespeur dan heeft de ts al wat minpuntjes.
Naschoppend??? Jeez, het wordt tijd dat iedereen eens weet wat bepaalde users geleerd hebben over sjuuun en luuucida. Als de vrinden weer terug zijn open ik een topic in WFL: de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving, rebound. Die lui moeten ter verantwoording geroepen worden.
I´m back.
pi_26903257
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is beide vreemd want in het echt doe je dat toch ook niet. Jezelf meerdere persoonlijkheden aansmeren tenzij je schizofreen bent natuurlijk.
Attack of the clones
In het echt neem ik mezelf regelmatig in de maling. Zou jij misschien ook eens wat vaker moeten doen. Het is allemaal niet zo zwart-wit.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26903259
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik ben sjuuun en luucida ook ja. . En Ollie, en KP, en Stali...
Altijd al geweten. Mijn mensenkennis is zo goed

Goed moment om deze SC te verlaten en te gaan slapen. Suc6 met je kloons
pi_26903262
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:06 schreef OllieA het volgende:

[..]

t Is inderdaad een beetje natrappen. Zie het maar als een reactie op dat topic van Kaalhei, die het vuurtje nog weer eens een beetje liep op te stoken.
En over een dag is dit topic weer in de slowchatkrochten verdwenen.
Ik vind niet dat ik natrap hoor. Bepaaldelijk niet.
I´m back.
pi_26903269
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:08 schreef OllieA het volgende:
In het echt neem ik mezelf regelmatig in de maling. Zou jij misschien ook eens wat vaker moeten doen. Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Oh dat doe ik ook regelmatig.
Beter jezelf bespotten dan bespot worden is mijn motto
pi_26903271
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 03:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Altijd al geweten. Mijn mensenkennis is zo goed

Goed moment om deze SC te verlaten en te gaan slapen. Suc6 met je kloons
Ja, succes in ONZ Grote Culturele Denker. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')