abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26903013
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je lult idd uit je nek. Want ik heb het woord PvdA nergens gebruikt
Je hele lasterlijke aantijgingen gaan volledig mank op het ontbreken van feiten.

Mss weet je het verschil tussen feiten en fictie nog niet helemaal
www.vandale.nl
Ach man ik maak me nergens druk om hoor als ik dat beweer. Iedereen voelt aan zijn klompen dat je daar naar toe wilde, gezien ook je recente pg m.n. over de Vara! (een Darwin-award waardig wmb ook)...
I´m back.
pi_26903020
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten? Zeker als je je bedenkt wat voor lappen tekst sjun en lucida doorgaans tiepen.
Heeeeeel erg veel tijd. Dat is iets wat ik er ook niet aan snap, eerlijk gezegd. Je mag wel halve werkdagen op Fok doorbrengen om dat voor elkaar te krijgen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26903021
Het is wel lastig in de toekomst om mensen te vertrouwen op Fok. Straks blijkt iedereen een kloon te zijn van een ander.

Mss maar eens naar TRU gaan
pi_26903029
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ene Neuralnet.
Ja, die kon ook wel weg, zei yvonne nog. Heeft zich wrs echter niet meer laten zien. Weet het niet, ben even weggeweest...
I´m back.
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:45:55 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26903037
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:44 schreef MrX1982 het volgende:
Het is wel lastig in de toekomst om mensen te vertrouwen op Fok. Straks blijkt iedereen een kloon te zijn van een ander.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:46:35 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26903042
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, die kon ook wel weg, zei yvonne nog. Heeft zich wrs echter niet meer laten zien. Weet het niet, ben even weggeweest...
Zo hoor je nog eens wat, lekker innig met de crew...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26903043
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ach man ik maak me nergens druk om hoor als ik dat beweer. Iedereen voelt aan zijn klompen dat je daar naar toe wilde, gezien ook je recente pg m.n. over de Vara! (een Darwin-award waardig wmb ook)...
Oh ja ik heb daar idd een nominatie voor gekregen. Maar ach ik lig er niet wakker van. Het was een goed lopende thread.

Je weet wel veel van mijn post geschiedenis. Je bent toch geen stalker he
pi_26903045
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten? Zeker als je je bedenkt wat voor lappen tekst sjun en lucida doorgaans tiepen.
Nou, om je de waarheid te zeggen denk ik niet dat de beide heren een betaalde betrekking hebben, dit in weerwil van hun gescheld op werklozen en andere (s)linkse onderkruipers...
I´m back.
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:47:37 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26903051
nu ryan en ollie zo open zijn over de klonen van hun opponenten, wil ik ook graag hun klonen (of originelen) kennen. gekut hier ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26903053
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jah. jij vond niet dat ze allebei (als sjun en lucida) erg veel inhoudelijke posts hebben gepost?
Eerlijk gezegd vind ik dat als ze postten op gebieden waar ik enig verstand van heb, dat al die inhoud vooral gebakken lucht is. Karpmanns triangle van sjun: semi-wetenschappelijk gelul.
lucida's posts over Eichmann: historisch onjuist.
De opvattingen van beiden over argumentatie en falsificatie: retoriek.
Het schuimbekken van lucida over homoseksualiteit: verwerpelijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:48:14 #111
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26903056
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:44 schreef OllieA het volgende:

[..]

Heeeeeel erg veel tijd. Dat is iets wat ik er ook niet aan snap, eerlijk gezegd. Je mag wel halve werkdagen op Fok doorbrengen om dat voor elkaar te krijgen.
Wonderbaarlijk inderdaad... maar dan dus niet alleen hier hele lappen tekst onder hun "eigen namen" en hun kloons, maar ook hele lappen tekst op de diverse PvdA fora. Ik wist niet dat ze met clones postten, maar nu ik het zo lees sta ik er toch redelijk versteld van
pi_26903062
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh ja ik heb daar idd een nominatie voor gekregen. Maar ach ik lig er niet wakker van. Het was een goed lopende thread.

Je weet wel veel van mijn post geschiedenis. Je bent toch geen stalker he
Nee, wie jou stalkt krijgt al na de tweede syllabel een onerotische imput, net als bij milagro trouwens, maar dit laatste ter zijde. Het is altijd toeval als je stuit op zulke "pareltjes" zoals jullie...
I´m back.
pi_26903068
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
nu ryan en ollie zo open zijn over de klonen van hun opponenten, wil ik ook graag hun klonen (of originelen) kennen.
Ik heb geen klonen (meer). Een paar jaar geleden één gehad: voornamelijk om mezelf mee af te zeiken en om Ryan3 te pesten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26903072
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
nu ryan en ollie zo open zijn over de klonen van hun opponenten, wil ik ook graag hun klonen (of originelen) kennen. gekut hier ook.
Staal, Yipo Pallafis, Ryan1.

PS Staal is later nog door Stali, mijn aanstaande, gebruikt. Meer heb ik niet, geen emailaliassen.
I´m back.
pi_26903077
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, wie jou stalkt krijgt al na de tweede syllabel een onerotische imput, net als bij milagro trouwens, maar dit laatste ter zijde. Het is altijd toeval als je stuit op zulke "pareltjes" zoals jullie...
We geven je iig wel een voedingsbodem om te leven. Stel je voor dat de wereld zou bestaan uit arrogante utopische denkers als jij.
Dan was het hier helemaal een chaos.
pi_26903082
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

en om Ryan3 te pesten.
.
I´m back.
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:51:14 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26903084
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, om je de waarheid te zeggen denk ik niet dat de beide heren een betaalde betrekking hebben, dit in weerwil van hun gescheld op werklozen en andere (s)linkse onderkruipers...
Als er dagelijks werkelijk uren in gingen zitten om zoveel te postten en dus ook te lezen zou dat kunnen. Naja, sjun was toch systeembeheerder dacht ik? Ik kan me in een dergelijke functie (afhankelijk van de precieze invulling & werkgever) wel voorstellen dat je her en der wel de tijd kan/wil vinden
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:51:38 #118
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_26903089
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk inderdaad... maar dan dus niet alleen hier hele lappen tekst onder hun "eigen namen" en hun kloons, maar ook hele lappen tekst op de diverse PvdA fora. Ik wist niet dat ze met clones postten, maar nu ik het zo lees sta ik er toch redelijk versteld van
Sjun heeft dit meerdere malen toegegeven. Als je de SC een beetje volgt zou je het kloon-wapenfeit toch wel moeten weten.
pi_26903094
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

We geven je iig wel een voedingsbodem om te leven. Stel je voor dat de wereld zou bestaan uit arrogante utopische denkers als jij.
Dan was het hier helemaal een chaos.
Lullige is voor jou dat ik niet alleen niet links ben, maar ook geen utopist, ik ben een pragmatist...
I´m back.
pi_26903096
Ok Ryan3 je verwerpt het kloongedrag van rechtse users maar zelf kloon je ook.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
pi_26903103
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef Ryan3 het volgende:
Lullige is voor jou dat ik niet alleen niet links ben, maar ook geen utopist, ik ben een pragmatist...
Oh ja je bent een liberaal he.
Je hebt idd een zeer liberale visie
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:53:50 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26903115
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Sjun heeft dit meerdere malen toegegeven. Als je de SC een beetje volgt zou je het kloon-wapenfeit toch wel moeten weten.
Nah, de nicknames die genoemd werden deden me niet per se denken aan sjun & lucida. De enige van wie ik het gedacht had was aryan8, maar dat was, ook gezien de nick, een weggevertje
pi_26903117
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als er dagelijks werkelijk uren in gingen zitten om zoveel te postten en dus ook te lezen zou dat kunnen. Naja, sjun was toch systeembeheerder dacht ik? Ik kan me in een dergelijke functie (afhankelijk van de precieze invulling & werkgever) wel voorstellen dat je her en der wel de tijd kan/wil vinden
Wat dacht je hoe Ollie, Stali en ik de zaak beoordeelde na die bans van sjuuun en luucida. Stali is gewoon woest geworden. Ollie is ook kwaad geweest heb ik van haar vernomen, wat ook nu blijkt. Ze hebben niet alleen ons maar ook andere users, links en rechts, te pakken genomen wat mij betreft.
I´m back.
pi_26903124
Hoe erg kan een forum je leven beïnvloeden
pi_26903126
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ok Ryan3 je verwerpt het kloongedrag van rechtse users maar zelf kloon je ook.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Die kloons zijn door Ryan vrijwel alleen gebruikt in vetes met #filosofie, en dat waren bepaald geen (politieke) discussies, maar simpele wederzijdse afzeikpartijen. Erg vermakelijk trouwens.
Heel iets anders dan topics over weak relativisme vollullen met klonen hoor...
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')