Je zegt het, geen hond die het echter gelooft...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook regelmatig.
Beter jezelf bespotten dan bespot worden is mijn motto
quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik natrap hoor. Bepaaldelijk niet.
Ik zou het niet weten. Mochten ze ooit terugkomen, dan zal ik daar met genoegen met de heren een boom over op zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat wilde deze users nu bewijzen? Waarom zijn ze zo te keer gegaan? Wie deed wat? Ik geloof, afgaande op de biografie van luuucida, dat eik. sjuuun de aangever was in het hele spectakel. Enigszins heb ik nl. voor luuucida nog wel een bepaalde zwak.
Bizar, dat is eigenlijk alles wat ik er over kan zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dacht je hoe Ollie, Stali en ik de zaak beoordeelde na die bans van sjuuun en luucida. Stali is gewoon woest geworden. Ollie is ook kwaad geweest heb ik van haar vernomen, wat ook nu blijkt. Ze hebben niet alleen ons maar ook andere users, links en rechts, te pakken genomen wat mij betreft.
Tja, dat laatste is natuurlijk helemaal een bak, maar goed dat is privileged information. Maar anyway over de methoden die de heren gebruikten om m.n. hun argumentatiefundament van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gestalte te geven is toch wel wat te zeggen??? Ik bedoel, daar rustte hun (en veel van de argumentatie van andere extreem-rechtste usertjes) argumentatie toch op? Dit ondanks dat ze niet aan de door mij geschetste 3 criteria konden voldoen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Mochten ze ooit terugkomen, dan zal ik daar met genoegen met de heren een boom over op zetten.
Overigens zal ik dan ook de ware identiteit van lucida in de discussie betrekken. Want daar had ie een keer om gevraagd.
Bizar is het juiste woord idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bizar, dat is eigenlijk alles wat ik er over kan zeggen.
Hoe dan ook .. ik ben naar bed, de wekker gaat weer over 4 uur.
Je juiste alter-ego bedeol je???quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wilde iets briljants zeggen.
Moment, hoor.
Ik ben even de juiste kloon zoeken.
Daar is alles al over gezegd in het betreffende topic, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, dat laatste is natuurlijk helemaal een bak, maar goed dat is privileged information. Maar anyway over de methoden die de heren gebruikten om m.n. hun argumentatiefundament van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gestalte te geven is toch wel wat te zeggen??? Ik bedoel, daar rustte hun (en veel van de argumentatie van andere extreem-rechtste usertjes) argumentatie toch op? Dit ondanks dat ze niet aan de door mij geschetste 3 criteria konden voldoen...
zo begint het wel heel erg op een one-man show van ryan te lijken, met al zijn maatschappelijk verantwoorde kloons.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daar is alles al over gezegd in het betreffende topic, lijkt me.
WFL-POLtopic: gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving.
dubbel nu trippel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja; Dat heb ik niet.
Ja, ik slaap al. Ik blijf me wel afvragen hoe je in het spelletje dat een ieder hier speelt het spelletje zo kunt spelen zoals deze lieden deden, los van de inhoudelijke vraag dan (hoewel die bij luuucida wel interessant is en ik bij sjuuun - via Omara onlangs en klompendanser veel eerder - wel een idee heb). Ik wil iig antwoord van hen hebben...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daar is alles al over gezegd in het betreffende topic, lijkt me.
WFL-POLtopic: gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving.
Welterusten.
dat en die is ook een groot verschil overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Noem het desnoods een Freudiaanse verspreking.
Ik ben zelf redelijk maatschappelijk verantwoord dus waarom zou een kloon van mij dat ook zijn??? Het vervelende is dat ik nog nooit met een kloon een syllabel gewisseld heb met sjuuun, luuucida of Aaahikwordgek, ondanks m.n. van de evocatie van de laatste daarvan. Ik en anderen kwamen na de ban van S&L erachter dat deze heren onophoudelijk met klonen bezig zijn geweest om niet alleen zichzelf veren in hun reet te steken en elkaar zelfs op te geilen, maar ook een normaal debat te ondergraven door onderhuids gesteek. Wat werkelijk een walgelijk stijlfiguur is m.i. Daarnaast zijn zij met hun legertje klonen mede en mss wel vooral debet aan de polarisatie op POL/NWS, hetgeen een normale discussie over politiek zo langzamerhand onmogelijk heeft gemaakt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo begint het wel heel erg op een one-man show van ryan te lijken, met al zijn maatschappelijk verantwoorde kloons.
met wie praat jij allemaal dat je überhaupt van alle kloons op de hoogte bent?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben zelf redelijk maatschappelijk verantwoord dus waarom zou een kloon van mij dat ook zijn??? Het vervelende is dat ik nog nooit met een kloon een syllabel gewisseld heb met sjuuun, luuucida of Aaahikwordgek, ondanks m.n. van de evocatie van de laatste daarvan. Ik en anderen kwamen na de ban van S&L erachter dat deze heren onophoudelijk met klonen bezig zijn geweest om niet alleen zichzelf veren in hun reet te steken en elkaar zelfs op te geilen, maar ook een normaal debat te ondergraven door onderhuids gesteek. Wat werkelijk een walgelijk stijlfiguur is m.i. Daarnaast zijn zij met hun legertje klonen mede en mss wel vooral debet aan de polarisatie op POL/NWS, hetgeen een normale discussie over politiek zo langzamerhand onmogelijk heeft gemaakt...
JIj bent wel echt heel zielig, heh?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Hahaha, Socrates, vrijmetselarij & Rayn3...???
Die frigging idiots hebben hele topics volgespamd in debat met mij met hun eigen klonen terwijl ze de hele tijd mij beschuldigden van het hebben van meerdere klonen... Ze zijn wat mij betreft de bloody limit. Een standbeeld dienen wij op te richten ter nagedachtenis van dit soort kameraden met hun vaste sidekick Aaah. Fucking maniancs zijn het.
I second thatquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zou trouwens weleens een directe link willen zien naar de exacte plek waar sjun en/of lucida zich ondubbelzinnig en dus onomstotelijk zouden hebben schuldig gemaakt aan holocaustontkenning. Twijfels hebben bij bepaalde zaken omtrent de Holocaust, zoals die ons in het verleden als hapklare brokken zijn aangeboden, is niet hetzelfde als holocaustontkenning.
Ik heb dat bewuste topic van Ryan3 ooit eens doorgebladerd, maar heb daar nooit iets kunnen ontdekken dat ook maar enigszins op holocaustontkenning leek, tenminste niet als je de uitspraken binnen de juiste context hield.
Dat is volgens mij de bewuste thread, zover ik weet. Ga daarin maar eens zoeken naar onomstotelijke holocaustontkenning door één van de 2 (eigenlijk 3) gebande users, want ik zie het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ryan3 wat een figuur
Ik weet niet of het mss deze thread is maar die kan wel naar voren:
Holocaust-ban.
Suc6 ik had die thread vannacht ff doorgekeken maar het is aardig wat tekstquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
Dat is volgens mij de bewuste thread, zover ik weet. Ga daarin maar eens zoeken naar onomstotelijke holocaustontkenning door één van de 2 (eigenlijk 3) gebande users, want ik zie het niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
Het mooiste is nog dat op zeker moment Omara (sjuuun dus) geil ging posten tegen luuucida.
Ik wil het van Ryan3 horen, want die komt iedere keer met ongefundeerde beschuldigingen. Ook dat kloonverhaal is m.i. ontzettend overdreven. Dat yvonne het getal '40' heeft genoemd, is natuurlijk 'bij wijze van spreken'. Niemand kan met 40 klonen een heel topic binnen zo'n korte tijd vollullen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Suc6 ik had die thread vannacht ff doorgekeken maar het is aardig wat tekst
Ik ook niet maar mischien kan Ryan3 ons uitleggen waar dat precies ontkent wordt of ons anders uitleggen hoe hij het voor elkaar krijgt om de crew te laten geloven dat dit in het betreffende topic ontkent zou zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de bewuste thread, zover ik weet. Ga daarin maar eens zoeken naar onomstotelijke holocaustontkenning door één van de 2 (eigenlijk 3) gebande users, want ik zie het niet.
Volgens mij kun je als één persoon of groep zijnde niet voor polarisatie zorgen, daar heb je toch echt twee of meer partijen bij nodig, wat dat betreft zou het teveel eer zijn voor Sjun en kornuiten, maar waar komt die diepe haat eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben zelf redelijk maatschappelijk verantwoord dus waarom zou een kloon van mij dat ook zijn??? Het vervelende is dat ik nog nooit met een kloon een syllabel gewisseld heb met sjuuun, luuucida of Aaahikwordgek, ondanks m.n. van de evocatie van de laatste daarvan. Ik en anderen kwamen na de ban van S&L erachter dat deze heren onophoudelijk met klonen bezig zijn geweest om niet alleen zichzelf veren in hun reet te steken en elkaar zelfs op te geilen, maar ook een normaal debat te ondergraven door onderhuids gesteek. Wat werkelijk een walgelijk stijlfiguur is m.i. Daarnaast zijn zij met hun legertje klonen mede en mss wel vooral debet aan de polarisatie op POL/NWS, hetgeen een normale discussie over politiek zo langzamerhand onmogelijk heeft gemaakt...
Een leuk getal, maar wat moeten we ermee?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef Monidique het volgende:
Drieënzeventig.
Het is net zoiets als holle-bolle-gijs in de Efteling. Je gooit er iets in en meneer en zijn eeuwige aarskruiper beginnen te blaten. Ik vraag mij af of er werkelijk iemand is die de onzin leest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:45 schreef Drugshond het volgende:
Holy fuck, wat een hoop tekst...
aha ik zie het al... Ryan3 ... in tekstverwerker mode. (*skip*)
En zo te lezen (in 3 tellen) nog steeds trauma's van Sjun en Lucida....
That's the question!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een leuk getal, maar wat moeten we ermee?
Zou jammer zijn voor de landelijke politiek.quote:VVD-kamerlid Griffith mogelijk wethouder Amsterdam
DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Laetitia Griffith van de VVD is kandidaat om haar partijgenoot Frits Huffnagel op te volgens als wethouder van Amsterdam. Dat heeft een ingewijde woensdag bevestigd.
VVD-aanvoerder Van Aartsen heeft deze week een gesprek gehad met afdelingsvoorzitter De Grave van de VVD-Amsterdam over de ontstane vacature.
Wethouder Huffnagel van Financiën legde zondag zijn functie neer. Hij was in opspraak gekomen doordat hij had verzuimd een onkostenvergoeding van 20.000 euro voor de belasting op te geven.
De 39-jarige Griffith, geboren in Suriname, is sinds 2003 lid van de Kamer. Zij houdt zich vooral bezig met de portefeuille justitie. Ze geldt als een van de grootste talenten binnen de VVD-fractie. Voor ze in de Kamer kwam, werkte ze onder meer bij het ministerie van Justitie.
Ze heeft natuurlijk lucht gekregen van dat het boekje Waterloo 2quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef Chewie het volgende:
Maar eens wat nieuws
[..]
Zou jammer zijn voor de landelijke politiek.
quote:Seksistisch boek cadeau ambtenaren
Een opmerkelijk boek van twee topambtenaren zorgt voor ophef in het stadhuis. "Waterlooplein 2" gaat over moord, doodslag en intriges binnen de Amsterdamse Bestuursdienst. En over veel sex en alcohol.
Gemeentesecretaris Erik Gerritsen kon er wel om lachen en kocht alle 750 examplaren op. Hij gaf ze kado aan z'n personeel.
Niet iedereen kan genieten van het boek dat bol staat van seksistische taalgebruik en nog slecht geschreven is ook. Volgens aankomend hoogleraar Th. Vaessens is alleen de eerste zin "amateuristisch".
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=7244
Is Lucretia daar ook kandidate? Je mag 'r wat mij betreft hebben hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
Zal ik ook 's met Eindhovens niet-nieuws komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |