Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.
Ik sla hun gewauwel per definitie altijd over, krijg er hoofdpijn van.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.
Ik sla hun gewauwel per definitie altijd over, krijg er hoofdpijn van.
Is nou de grap dat hij over zo'n groot artikel leest of dat hij de sneeuw in looptquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap die vage strips ook nooit.
Ik vind het vooral een beetje jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.
Vooral dat die kloon hetzelfde taalgebruik bezigt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het vooral een beetje jammer. Echt niet dat ik dat geneuzel ineens ga lezen als een 'ander' ze aanprijst
.
Ik zou het niet weten. Beide varianten zijn lame. Maar sommige mensen vinden het blijkbaar wel grappig!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is nou de grap dat hij over zo'n groot artikel leest of dat hij de sneeuw in loopt
briljant nummer ook, thanks, ga hem gelijk kopen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:50 schreef George-Butters het volgende:
Zeg euh, ik ben op zoek naar een wallpaper .
Van de Gorillaz clip: Feel Good inc.
Op een gegeven moment zit een kereltje op de rand van een vliegend eiland met een molen. En ondertussen tokkelt hij wat op z'n gitaar.
Daar moet toch een wallpaper van te vinden zijn?
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral dat die kloon hetzelfde taalgebruik bezigt.
Jij las het altijd wel, zoalshetis?quote:
zeker en ik mis het zelfs. maar dat heb ik meerdere topics al te kennen gegeven.quote:
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.
Coon of Clone?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.
En dan te bedenken dat ik medeverantwoordelijk ben voor het gekloon van sjun.![]()
Goeiemorgen trouwens.
Zal ie daarom zo'n hekel aan de pvda hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.
En dan te bedenken dat ik medeverantwoordelijk ben voor het gekloon van sjun.![]()
Goeiemorgen trouwens.
hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
Dat vind ik serieus knap van je!quote:
zo moeilijk was het nou ook weer niet en vaak deed ik een soort copy/paste in mijn hoofd, want (en nu erg begrijpelijk) ze vielen nog wel eens in herhaling. maar ondanks kloon of geen kloon, vind ik sjun en lucida waardige fokkers.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus knap van je!
Ik mis het overigens ook wel, vooral omdat het wat extra 'body' aan de topics gaf. En bovendien had ik er nooit last van, aangezien ze toch nooit op mijn posts reageerden.
Coone. Username. Ergens vorig jaar dook die op om zijn hoofdaccount aan te prijzen.quote:
Nee, dat bespeur jij niet.quote:Bespeur ik hier een complot Sidekick?
100% zeker weten, en daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer toegelaten worden!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ondanks kloon of geen kloon, vind ik sjun en lucida waardige fokkers.
ik meende te horen dat daar iets met feedback@fok.nl voor was. is pietverdriet ook een kloon van de namen uit de topictitel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
100% zeker weten, en daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer toegelaten worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |