Daarom houden we ook zo van je. Je dacht ook al dat Famke mijn kloon was.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef chairman.fx het volgende:
omg, ik denk telkens dat je Monidique bent
Wiequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom houden we ook zo van je. Je dacht ook al dat Famke mijn kloon was.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom houden we zo van je. [afbeelding]
quote:
Kan iemand mij vertellen wat er nou het probleem is? Ik luister elke dag naar Studio Brussel, en ik hoor steeds weer Brussel-Halle-Vilvoorde, maar waar zitten ze nou om te bitchen?quote:Kabinetscrisis in België afgewend
BRUSSEL In België lijkt een dreigende kabinetscrisis te zijn afgewend. Alle regeringspartijen hebben hun vertrouwen uitgesproken in de regering van premier Verhofstadt. Die wankelde na problemen rond een kiesdistrict in Brussel.
Na een gesprek met koning Albert zei Verhofstadt dat een politieke crisis over die kwestie slecht voor het land zou zijn. De zaak draait om de verdeling van het kiesdistrict Brussel-Halle- Vilvoorde in een Vlaams en Waals deel.
Afgesproken is om de kwestie de komende twee jaar niet meer te behandelen. We gaan ons nu met sociaal-economische zaken bezighouden, aldus Verhofstadt.
Belgiequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
maar waar zitten ze nou om te bitchen?
hebben ook al zo'n eigenaardige chee-achtige klankquote:
Dè hudde hette fwutte hiede heurequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hebben ook al zo'n eigenaardige chee-achtige klank
Zodadelijk weer een "chee" op je ogenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Harry_Sack het volgende:
hebben ook al zo'n eigenaardige chee-achtige klank
Misschien dat dit het wat duidelijker maakt:quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dè hudde hette fwutte hiede heure
quote:Regering België in moeilijkheden
ANP
BRUSSEL - De Belgische regering van premier Verhofstadt is in grote problemen beland over een onoplosbaar onderdeel van de taalstrijd. In de nacht van dinsdag op woensdag hebben toponderhandelaars van de regering geen akkoord kunnen bereiken over een belangrijke symboolkwestie: de verdeling van een kiesdistrict.
De kans dat de regering valt, lijkt echter niet groot. Woensdagmorgen is Verhofstadt naar de Belgische koning gestapt. In een gezamenlijk communiqué van de premier en de koning staat dat een ‘politieke crisis niet opportuun is en ernstige schade toebrengt aan het economisch en sociaal welzijn van de burgers’.
In de middag licht Verhofstadt het Belgisch parlement in. Hij vraagt daar het vertrouwen. Mocht de premier dat krijgen, dan verschuift het probleem naar de regering van de deelstaat Vlaanderen. Daar zitten ook de christen-democraten in de regering en die eisen een onverwijlde splitsing van het kiesdistrict.
De Franstalige politici hebben al laten weten dat ze de kwestie willen laten rusten tot na de volgende verkiezingen in 2007. Minister Reynders (Financiën) van de Franstalige liberalen wil nu alle aandacht vestigen op de economie.
Al maanden praat politiek België over het kiesdistrict ‘Brussel - Halle - Vilvoorde’. Doordat Vlaamse dorpen rondom Brussel bij dit district horen, mogen de vele Franstalige inwoners er op hun eigen politieke partijen stemmen. De Vlaamse partijen vinden dat niet eerlijk, omdat Vlamingen die in Wallonië wonen dat niet mogen.
Even leek een oplossing in zicht. De Franstalige partijen waren bereid tot een splitsing van het kiesdistrict, in ruil voor het recht om Franse scholen op te richten in de Vlaamse dorpen rond de hoofdstad. Die eis ging de Vlaamse partijen echter te ver. De kleinste coalitiepartner, Spirit, die een lijstverbinding met de sociaal-democratische SP-A is aangegaan, kwam als eerste met zijn bezwaren naar buiten.
Op de achtergrond speelt de geschiedenis van toenemende ‘verfransing’ van de Brusselse regio. In het verleden bestond Brussel alleen uit wat nu het centrum van de stad is. De andere ‘wijken’ - in feite zijn het nog steeds zelfstandige gemeenten - waren Vlaamse dorpen die langzamerhand bij Brussel zijn getrokken. Tot na de oorlog is dit proces doorgegaan.
In de meeste van die voormalige Vlaamse dorpen is momenteel 90 procent van de inwoners Franstalig. Inmiddels wonen vele rijke Franstaligen in villa's rond de hoofdstad, op Vlaams grondgebied. De Vlaamse partijen willen geen herhaling van de geschiedenis en eisen dat de nieuwe bewoners zich aanpassen aan hun Nederlandstalige omgeving.
Verder speelt mee dat de Franstalige partijen extra zetels krijgen dankzij de inwoners in de dorpen rond Brussel, ten koste van de Vlaamse partijen.
Inderdaad, ik snap die vage strips ook nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef RichardQuest het volgende:
Niet.Grappig.
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.quote:
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.
Ik sla hun gewauwel per definitie altijd over, krijg er hoofdpijn van.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is die al die lappen tekst van sjun en lucida leest. Behalve sjun en lucida zelf, Ryan3 en al hun kloontjes natuurlijk.
Ik sla hun gewauwel per definitie altijd over, krijg er hoofdpijn van.
Is nou de grap dat hij over zo'n groot artikel leest of dat hij de sneeuw in looptquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap die vage strips ook nooit.
Ik vind het vooral een beetje jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.
Vooral dat die kloon hetzelfde taalgebruik bezigt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het vooral een beetje jammer. Echt niet dat ik dat geneuzel ineens ga lezen als een 'ander' ze aanprijst
.
Ik zou het niet weten. Beide varianten zijn lame. Maar sommige mensen vinden het blijkbaar wel grappig!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is nou de grap dat hij over zo'n groot artikel leest of dat hij de sneeuw in loopt
briljant nummer ook, thanks, ga hem gelijk kopen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:50 schreef George-Butters het volgende:
Zeg euh, ik ben op zoek naar een wallpaper .
Van de Gorillaz clip: Feel Good inc.
Op een gegeven moment zit een kereltje op de rand van een vliegend eiland met een molen. En ondertussen tokkelt hij wat op z'n gitaar.
Daar moet toch een wallpaper van te vinden zijn?
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral dat die kloon hetzelfde taalgebruik bezigt.
Jij las het altijd wel, zoalshetis?quote:
zeker en ik mis het zelfs. maar dat heb ik meerdere topics al te kennen gegeven.quote:
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt een stunt, hoor, om je teksten aan te prijzen door middel van kloontjes.
Coon of Clone?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.
En dan te bedenken dat ik medeverantwoordelijk ben voor het gekloon van sjun.![]()
Goeiemorgen trouwens.
Zal ie daarom zo'n hekel aan de pvda hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Coone, hoewel die het maar bij 1 kloon hield.
En dan te bedenken dat ik medeverantwoordelijk ben voor het gekloon van sjun.![]()
Goeiemorgen trouwens.
hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
Dat vind ik serieus knap van je!quote:
zo moeilijk was het nou ook weer niet en vaak deed ik een soort copy/paste in mijn hoofd, want (en nu erg begrijpelijk) ze vielen nog wel eens in herhaling. maar ondanks kloon of geen kloon, vind ik sjun en lucida waardige fokkers.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus knap van je!
Ik mis het overigens ook wel, vooral omdat het wat extra 'body' aan de topics gaf. En bovendien had ik er nooit last van, aangezien ze toch nooit op mijn posts reageerden.
Coone. Username. Ergens vorig jaar dook die op om zijn hoofdaccount aan te prijzen.quote:
Nee, dat bespeur jij niet.quote:Bespeur ik hier een complot Sidekick?
100% zeker weten, en daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer toegelaten worden!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ondanks kloon of geen kloon, vind ik sjun en lucida waardige fokkers.
ik meende te horen dat daar iets met feedback@fok.nl voor was. is pietverdriet ook een kloon van de namen uit de topictitel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
100% zeker weten, en daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer toegelaten worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |