Ja kom zeg, een beetje uitgebreid gaan zitten bikken, terwijl ze hier een heilige plicht hebben, dat kan ech nie hoor (heb zelf net de pastamaaltijd met hongaarse salami weggewerkt, was errug lekkuh)quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
Ach hij zal wel gesloten worden maar ik denk dat de POL modjes even aan het eten zijn ofzo.
Hij was wel even leuk toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef speedfreak1 het volgende:
Welke zin heeft dit topic? OP is weinig beargumenteerd, eigenlijk niet meer dan een weinig overdachte stelling zonder enige bruikbare toelichting. Voegt weinig tot niets toe.
Lekker gegeten?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, omdat SCH het Wilders-topic verkloot, gaat het op slot?
Ik verbaas me nog iedere dag.
quote:
quote:
Als dat het enige was dan had ik het wel geedit of een waarschuwing neergezet. Topic ging al langer niet meer over de wervingsactie van Wilders.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, omdat SCH het Wilders-topic verkloot, gaat het op slot?
Ik verbaas me nog iedere dag.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:40 schreef Landmass het volgende:
Sizzler & Sidekick, pak dit schorem nou eens goed aan:
[..]
Dankzij het noeste voorwerk van wat linkse kontebonkers en het falen van moddereters.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als dat het enige was dan had ik het wel geedit of een waarschuwing neergezet. Topic ging al langer niet meer over de wervingsactie van Wilders.
Koos Voos zou wel eens opgesloten kunnen zitten.... (ik zie hem niet zo vaak meer).quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:57 schreef Landmass het volgende:
Zou er wel eens een FOKker in een inrichting zijn beland door het geklier van SCH
Dat is wel erg veel eer voor die proleet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:57 schreef Landmass het volgende:
Zou er wel eens een FOKker in een inrichting zijn beland door het geklier van SCH
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel eer voor die proleet.![]()
Wél is al eens naar zijn adres geinformeerd... Wie begon alweer gisteren er over dat mensen moesten vertellen wie ze zijn?![]()
Ach, dan kun je hem ook eens in levende lijve zien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:57 schreef Landmass het volgende:
Donequote:Op dinsdag 12 april 2005 20:04 schreef Landmass het volgende:
Interressante speech van Wouter bos
sizzler, kan je even een spellingscorrectie op de titel loslaten en de 1e drie reacties verwijderen![]()
bedankt
je bent de B vergetenquote:
Nee, dankzij nutteloze posts en geslowchat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dankzij het noeste voorwerk van wat linkse kontebonkers en het falen van moddereters.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar heeft ome Jan nu gewerkt?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als bankwerker in Oss meneer Aaah!
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja met zo'n worstenkous over zijn muil
quote:
Waarom geef je dan `linkse kontebonkers` de schuld van het slotje? Of reken je jezelf daar ook onder?quote:
Lekker selectief, vergeet je de daaraan voorafgaande postjes even voor het gemak?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, dankzij nutteloze posts en geslowchat.
Een kleine greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom geef je dan `linkse kontebonkers` de schuld van het slotje? Of reken je jezelf daar ook onder?
Nee, ik nuanceer je opmerking dat het alleen aan SCH of het modereerwerk zou liggen. Steek je hand eens in eigen boezem. Zoals ik al zei, als het alleen aan SCH had gelegen dan had ik zijn posts wel verwijdert. Maar ik ga niet een half topic deleten terwijl de discussie allang voorbij is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker selectief, vergeet je de daaraan voorafgaande postjes even voor het gemak?
Dan had je dus al eerder het slot er op moeten gooien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, ik nuanceer je opmerking dat het alleen aan SCH of het modereerwerk zou liggen. Steek je hand eens in eigen boezem. Zoals ik al zei, als het alleen aan SCH had gelegen dan had ik zijn posts wel verwijdert. Maar ik ga niet een half topic deleten terwijl de discussie allang voorbij is.
Als dat je argument was dan had ik je gelijk gegeven. Maar je doet nu net alsof het 1 user is die moedwillig een topic om zeep helpt terwijl je daar zelf ook aan bij hebt gedragen. Daar wilde ik je even op wijzen en ik vind het jammer dat je daar niet voor open staat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan had je dus al eerder het slot er op moeten gooien.![]()
Herhaling. Gelieve het heerschap tot de orde te roepen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:28 schreef speedfreak1 het volgende:
En in dit topic loopt éne riverpoet31 off-topic te ranten en het topic te verbaggeren.
Vanaf de eerste reaktie ging het al mis, je hebt gelijk, ook Ryan3 deed een duit in het zakje en niet te vergeten, de immer consequente Sidekick.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als dat je argument was dan had ik je gelijk gegeven. Maar je doet nu net alsof het 1 user is die moedwillig een topic om zeep helpt terwijl je daar zelf ook aan bij hebt gedragen. Daar wilde ik je even op wijzen en ik vind het jammer dat je daar niet voor open staat.
Check.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:48 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Herhaling. Gelieve het heerschap tot de orde te roepen.
Ik ben bang dat je nog even moet kijken. Hij blijft op de man spelen.............. nu ook richting moderatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Chack.
Ik had al een bericht weggehaald en nu weer een. De rest is redelijk ontopic.
Uiteraard, betonnen platen zijn nou eenmaal hard.quote:
Oh, jij bent een slachtoffer. Nou, ik heb veel medelijden met je hoor.quote:En zolang zo'n speedfreak met zo'n sig blijft lopen, kan je toch alleen maar hard lachen om zoveel slachtofferschap.
Jij verkloot je eigen topics, dat is wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef speedfreak1 het volgende:
Uiteraard, betonnen platen zijn nou eenmaal hard.
Jij positioneert jezelf voortdurend in de rol van slachtoffer, in ieder topic opnieuw. Je hebt een vrij zwakbegaafde manier van discussieren, passend bij je avatar. Veel geschreeuw en gaan huilen als het wat te ingewikkeld wordt. Dan moet je niet gek op kijken als je her en der wordt uitgekotst.quote:Oh, jij bent een slachtoffer. Nou, ik heb veel medelijden met je hoor.
SCH, lang geleden dat je zo openhartig over jezelf sprak. Hulde!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verkloot me eigen topics, dat is wel vermakelijk.
[..]
Ik positioneer mezelf voortdurend in de rol van slachtoffer, in ieder topic opnieuw. Ik heb een vrij zwakbegaafde manier van discussieren, passend bij me avatar. Veel geschreeuw en gaan huilen als het wat te ingewikkeld wordt. Dan moet je niet gek op kijken als ik her en der wordt uitgekotst.
Ach gut, meneer meent weer bij de hand te moeten zijn. Diegene die zichzelf inderdaad altijd als slachtoffer neerzet, als er een jouw niet welgevallige mening wordt neergezet begin je namelijk altijd de keet bij elkaar tekrijsen en users af te zijken, te beledigen, dingen toe te dichten, ben jij zelf. Ik beschouw je dan ook inmiddels niet meer als iemand waar ik serieus mee van gedachte zou willen wisselen. Je discussietechnieken vertonen nogal wat mankementen. Ik negeer jou in topics, zoveel mogelijk althans.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij verkloot je eigen topics, dat is wel vermakelijk.
[..]
Jij positioneert jezelf voortdurend in de rol van slachtoffer, in ieder topic opnieuw. Je hebt een vrij zwakbegaafde manier van discussieren, passend bij je avatar. Veel geschreeuw en gaan huilen als het wat te ingewikkeld wordt. Dan moet je niet gek op kijken als je her en der wordt uitgekotst.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:21 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik negeer jou in topics
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind jou onderschrift ook wel een beetje hilarisch hoor, poeperd.![]()
De beste reactie op een troll is, al beginnen je handen bij zoiets te jeuken, geen reactie. Met reageren wordt ie bevestigd.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:53 schreef Speth het volgende:
Misschien iets aan die riverpoet doen? Hij blijft maar dezelfde vraag stellen en erg interessant is het allemaal niet. Bovendien wordt hij zeurderig en vrij agressief als je hem zijn zin niet geeft.
Bovendien is hij de meest basale netiquette niet meester.
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:41 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
De beste reactie op een troll is, al beginnen je handen bij zoiets te jeuken, geen reactie. Met reageren wordt ie bevestigd.
nee joh, gewoon reageren, is leukquote:Op woensdag 13 april 2005 10:41 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
De beste reactie op een troll is, al beginnen je handen bij zoiets te jeuken, geen reactie. Met reageren wordt ie bevestigd.
http://www.eenroyaalgebaar.nl/quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind jou onderschrift ook wel een beetje hilarisch hoor, poeperd.![]()
=> http://www.stromfront.orgquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
http://www.eenroyaalgebaar.nl/
een royaal gebaar
SODEMIETER ALLEMAAL OP NAAR JE EIGEN LAND
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Landmass het volgende:
Dicht.quote:
Is het teveel gevraagd om normaal te doen?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
een royaal gebaar
Daarom zitten ze nu ook in Nederlandquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Landmass het volgende:
[..]
een royaal gebaar
een capslockje dat pr ongeluk aanstaat, sorry hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 12:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is het teveel gevraagd om normaal te doen?
En dan zwijgen we nog maar van Overheid zou veel meer moeten verbieden!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Sidekick, Sizzler, dat POL van jullie wordt daarom steeds gekker hoor. Net weer even dat topic over neocons doorgelezen. Je bescheurt je toch van het lachen hier hè...? Om btw over dat topic van luuucida over de rechterlijke macht nog maar te zwijgen... De middeleeuwen liggen hier om de hoek...
Om nog maar te zwijgen van fantasten die doen alsof ze ontvoerd zijn en de werkelijkheid zodanig manipuleren dat zelfs de FA's mee gaan blaten, Cyan3StaliOllieAmberCallas.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Sidekick, Sizzler, dat POL van jullie wordt daarom steeds gekker hoor. Net weer even dat topic over neocons doorgelezen. Je bescheurt je toch van het lachen hier hè...? Om btw over dat topic van luuucida over de rechterlijke macht nog maar te zwijgen... De middeleeuwen liggen hier om de hoek...
net als die groep filosofen die zich laatst weer ritueel beklaagden over het consumentisme (zeikerds)quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:
Het is om de totale leegheid van het bestaan te symboliseren.
Mooie Doom3 brush door die M overigens.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:
zwart wit viert hoogtij hier op FOK !quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef Monidique het volgende:
Ja, sjun, ja, ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Jemig, dat vind ik een belediging van het bier, gadverdamme, in plastic nog wel, en zo belabberd getapt.quote:
Ik verwachtte dat dit Monidique tot een soortgelijke spraakwaterval aan zou zetten.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:40 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Jemig, dat vind ik een belediging van het bier, gadverdamme, in plastic nog wel, en zo belabberd getapt.
Ik vind het niet erg genoeg om in te grijpen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:51 schreef Monidique het volgende:
Waarden / normen - debat - ongefundeerd rechts gebash op links
Zeg, ik ben je loopjongen niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil mijn beklag doen over de traagheid op fok!
Mods, geef dat door!
Zeg, ik gebruik dit subforum en ik geef feedback.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, ik ben je loopjongen niet.
Hier loopt trouwens het prima. ben je je pr0ncollectie aan het aanvullen?
Waarom zou men de bede van een waardeloze verhoren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:56 schreef Monidique het volgende:
Hoihoi, ik ben waardeloos, zou het niet beter zijn als ik een POL-ban kreeg?
ja, je modereren wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef Sidekick het volgende:
Dicht.
Deze reaktie spreekt boekdelen...quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef Sidekick het volgende:
Ah, de gebruikelijke POL-feedback-huillies zijn ook weer aanwezig.
Gezellig.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
http://demonic.mine.nu/fokblock/fokblock.xpi
Extensie voor Firefox. Versie 0.1, dat wel, en eigenlijk alleen maar gejatte code, maar goed. Vooralsnog moet je elke keer opnieuw een naam invoeren. Dat is niet handig, natuurlijk, maar de bedoeling is dat dat uiteindelijk niet meer hoeft. Dit is slechts een onhandig speeltje,!
Modereren is dan vrijwel niet meer nodig, je kunt met javascript de gebruikers die elkaar in de haren vliegen van elkaar blocken, zodat er niets meer in de haren te vliegen valt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind het een goede ontwikkeling, zo kunnen gebruikers die elkaar niet mogen door de fokleiding van elkaar geblocked worden.
Een geniale techniek en een stap voorwaarts in bantechniek.
je kunt die code integreren in replique, ik zie daar geen probleem in.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
Nee, dit heeft niets te maken met de mensen van Fok!. Slechts client-side allemaal.
Geschopt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:22 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler
Flitskapitaal is belediging voor werkende mensen
kan je hem naar werk geld en recht moven
thanks
Ha nee, straks bedenkt een mod dat ik weleens een hekel zou kunnen hebben aan degene met wie ik wat scherp communiceer. Vervolgens mis ik dan bijvoorbeeld ineens de bijlagen van trouwe volgelingen van Wouter Bos en Jan Marijnissen. Dan steek ik weinig meer op, valt er al vlot weinig meer te lachen en slaat na verloop van tijd het forum dood. Voor mij geen censuur op wat ik te lezen krijg via een door een ander bepaalde maat uit de beste bedoelingen of bemoeizucht...quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je kunt die code integreren in replique, ik zie daar geen probleem in.![]()
zoiets:
If userA flagged as enemy of userB then donotshow(userA);
Typisch een techneutenreaktie, het is maar een idee om kemphanen te laten afkoelen en beter dan een ban.quote:Op zondag 17 april 2005 13:38 schreef sjun het volgende:
[..]
Ha nee, straks bedenkt een mod dat ik weleens een hekel zou kunnen hebben aan degene met wie ik wat scherp communiceer. Vervolgens mis ik dan bijvoorbeeld ineens de bijlagen van trouwe volgelingen van Wouter Bos en Jan Marijnissen. Dan steek ik weinig meer op, valt er al vlot weinig meer te lachen en slaat na verloop van tijd het forum dood. Voor mij geen censuur op wat ik te lezen krijg via een door een ander bepaalde maat uit de beste bedoelingen of bemoeizucht...
Het is geen slecht idee. Toch (b)lijkt voor sommige oververhitte digitale entiteiten en andere opgewonden digitale standjes, een tijdelijke ban wel degelijk het meest effectieve middel ter afkoeling, of om anders gewoon even tegen zichzelf in bescherming te worden genomen.quote:Op zondag 17 april 2005 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Typisch een techneutenreaktie, het is maar een idee om kemphanen te laten afkoelen en beter dan een ban.
Ja, maar het heeft ook nadelen en zorgt voor onnodig onrecht en irritatie.quote:Op zondag 17 april 2005 20:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Het is geen slecht idee. Toch (b)lijkt voor sommige oververhitte digitale entiteiten en andere opgewonden digitale standjes, een tijdelijke ban wel degelijk het meest effectieve middel ter afkoeling, of om anders gewoon even tegen zichzelf in bescherming te worden genomen.![]()
Ik denk dat het ook te maken heeft met een stukje zelfbeheersing en relativeringsvermogen. Natuurlijk doen zich wel eens situaties voor waar dingen worden gezegd die achteraf beter niet gezegd hadden kunnen worden. Maar los daarvan, blijven er domweg sommige digitale entiteiten die zichzelf niet in de hand weten te houden. Dat kunnen voor alle duidelijkheid óók mods zijn. En inderdaad, het is soms bijzonder stuitend te zien hoe schaamteloos sommige mods met bepaalde users ogenschijnlijk "samenspannen".quote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft ook nadelen en zorgt voor onnodig onrecht en irritatie.
Je zult maar uitgelokt worden door bijvoorbeeld SCH (nu even niet) en dan zelf een ban krijgen (vergeet nl. ook de mods niet...), dan kan een tijdelijk niet zien van reakties van je "vijand" al zorgen voor wat rust.
Wat mij betreft is het de dood of de gladiolen, ik vind dat bansysteem iets voor kinderen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met een stukje zelfbeheersing en relativeringsvermogen. Natuurlijk doen zich wel eens situaties voor waar dingen worden gezegd die achteraf beter niet gezegd hadden kunnen worden. Maar los daarvan, blijven er domweg sommige digitale entiteiten die zichzelf niet in de hand weten te houden. Dat kunnen voor alle duidelijkheid óók mods zijn. En inderdaad, het is soms bijzonder stuitend te zien hoe schaamteloos sommige mods met bepaalde users ogenschijnlijk "samenspannen".
Ondanks dat ik het zelf niet per se nodig vind om in dit verband namen te noemen ben ik het met je eens dat zo'n entiteit als SCH best wel eens een afkoeling kan gebruiken. Als de mods hem bovendien tegen zichzelf in bescherming willen nemen, is dat een verstandige beslissing van ze (geweest). Alhoewel ik me ook kan voorstellen dat deze beslissing door een enkele mod juist als weer als extra pijnlijk kan worden ervaren.
Zelf houd ik wel van een ‘robbertje dollen’, dus wat is wijsheid?
I'm on it.quote:Op zondag 17 april 2005 22:12 schreef PJORourke het volgende:
Met hoeveel inhoudsloos gebash, gescheld en getier mag een user een topic verneuken?
Is het millieu geen issue meer ?
Dank.quote:
Waar had volgens jou de TS het dan voor bedoeld? Ik wordt dat uit de OP niet gewaar.quote:Op maandag 18 april 2005 09:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit topic gaat een beetje op waar de TS het niet voor bedoeld had. Kan iemand gaan opschonen?
Ik krijg een onbestemd gevoel dat het hele topic meer bestaansrecht heeft in TRU, mede door belachelijke opmerkingen van de TS over de Patriot Act II.quote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Waar had volgens jou de TS het dan voor bedoeld? Ik wordt dat uit de OP niet gewaar.
Paar kleine dingetjes weggehaald. Ik heb het gevoel dat het nu de goede kant opgaat.quote:Op maandag 18 april 2005 09:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit topic gaat een beetje op waar de TS het niet voor bedoeld had. Kan iemand gaan opschonen?
wees eens wat specifieker voordat ik je van grootheidswaan verdenk ?quote:Op maandag 18 april 2005 13:16 schreef speedfreak1 het volgende:
Politieke voorkeur koppelen aan belasting
Éne sociologist zit eigenlijk alleen maar te baggeren en zeikopmerkingen te maken, komt de discussie niet ten goede.
Ze zijn samengevoegd. Bedankt voor het melden!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
Volgens mij lopen er 2 softdrugs topics langs elkaar heen (Donner, hoe naief kun je zijn en Softdrugs moet gelegaliseerd worden)
Volgens mij niet om een POL-topic. Vraag het de FA's.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef speedfreak1 het volgende:
Vraagje: Waarom zijn sjun, lucida en aaahikwordgek geband? Zag wel staan dat, maar niet waarom.
Sjun gebanned, het moet niet veel gekker worden. De crew haalt wel echt alles uit de kast om mensen waarvan de mening niet congruent is met de hunne van het forum te verwijderen. Sjun bannen, de gedachte alleen al. We hebben hier godverdomme een (1) persoon die lange, fatsoenlijke en goed onderbouwde posts plaats en die moet dan weggepest worden door een stel machtsgeile incompetente en incapabele personen die een surplus aan tijd hebben en dit gaarne besteden aan het wegwerken van mensen waarvan hun mening hen niet aanstaat. Maar nee, ga vooral zo door. En ga ook vooral door met jezelf af te vragen waarom er geen ene flikker meer te beleven is in POL/NWS. Als jullie zo doorgaan hebben juillie zo snel mogelijk een forum met alleen maar ja-knikkers en mensen die jullie aardig vinden. Ergo: Een forum dat binnen no-time doodbloedt, zoals nu al aan de gang is. Quod licet Iovi non licet bovi is op de crew wel van toepassing, stelletje misselijke figuren. En ja: Geef me mij maar een usernote, of verwijder maar weer eens een totale post omdat het jullie niet aanstaat. Jullie gaan jullie gang maar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef speedfreak1 het volgende:
Vraagje: Waarom zijn sjun, lucida en aaahikwordgek geband? Zag wel staan dat, maar niet waarom.
De POL mods hebben er niets mee te maken gehad. Het gebeuren heeft zich in feedback afgespeeld. Je commentaar is hier dus misplaatst.quote:
Het is niet gericht op de jouw persoon of SC. Het is gericht op de betrokkene (f)a's en de potentiele-NSB'ers in het betreffende topic, u allen welbekend. Op elke andere plek op dit forum zou de bovenstaande post toch al lang verwijderd zijn, dus ik plaats het hier. Maar indien je je wilt conformeren aan de sfeer die op de rest van het forum heerst, dan moet je vooral je gang gaan en al mijn posts die de crew niet aanstaan gewoon verwijderen en mij voordragen voor een (perm-)ban.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
De POL mods hebben er niets mee te maken gehad. Het gebeuren heeft zich in feedback afgespeeld. Je commentaar is hier dus misplaatst.
Dan moet je het niet hier plaatsen. Daar bereik je de personen op wie je doelt niet mee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het is niet gericht op de jouw persoon of SC. Het is gericht op de betrokkene (f)a's en de potentiele-NSB'ers in het betreffende topic, u allen welbekend.
Ik wil zo min mogelijk ingaan op bans omdat dat zaken zijn waar de FA's over gaan, maar ik kan me niet vinden in het destructieve beeld dat je van de mods hebt.quote:Maar indien je je wilt conformeren aan de sfeer die op de rest van het forum heerst, dan moet je vooral je gang gaan en al mijn posts die de crew niet aanstaan gewoon verwijderen
Ik zou niet weten waarom.quote:en mij voordragen voor een (perm-)ban. [afbeelding]
Het was: godverdomme om precies te zijn. Maar aangezien het opperwezen toch onsterfbaar is, is het irrelavant.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:50 schreef sizzler het volgende:
tenzij "verdomme" en doodverwensing is, maar dan nog zou het niet permanent zijn.
Kun je de titel ook nog even verbeteren?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef sizzler het volgende:
Ze zijn samengevoegd. Bedankt voor het melden!
Ja, ik vind ook dat Sjun, Lucida en Aah gelijk hadden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Sjun mag even lekker bedenken waarom ie zo fout is![]()
Naar?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kun je de titel ook nog even verbeteren?
Als het topic ( Holocaust-ban. ) diende als discussievoer was het spel wel iets (te) goed/hard gespeeld. Ik kan de bans ergens wel begrijpen/ergens ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef Tarak het volgende:
Ja, ik vind ook dat Sjun, Lucida en Aah gelijk hadden.
..wat een anti-climax. We zullen ze missenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het een topic als discussievoer was van Holocaust-ban. : hebben ze het spel iets (te) goed gespeeld. Ik kan de bans ergens wel begrijpen/ergens ook niet.
De verkondigde meningen lijken vrij van karakter. Maar op inhoud was de discussie nog redelijk goed voort te zetten (ook door de mods).
Maar we hebben het hier over een holocast in Europa en van enig empathie of historisch besef wordt het wel een heel harde discussie uiteengezet. Ten koste van wat ?! (over de rug van) 4 tot 6 miljoen doden. Je kunt niet alles weg relativeren, soms is het juist goed om er even stil bij te (staan, met een zekere waardigheid).
Ik was in de discussie gesprongen....
Yups.. zolang ze maar niet zitten te zuigen in een discussie (want daar hebben ze ook patent op).quote:Op woensdag 27 april 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
..wat een anti-climax. We zullen ze missen![]()
Hoeveel knopjes wil je precies kunnen indrukken ?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yups.. zolang ze maar niet zitten te zuigen in een discussie (want daar hebben ze ook patent op).
Maar emotieloos zijn de discussies niet (net als een clown, met een lach en een traan).
-- Alleen ik dacht dat er nog een toegift was... deze circusvoorstelling is no value for money. --
Softdrugs zijn toch echt meervoud. Moeten dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:16 schreef sizzler het volgende:
Naar?
Da's waar ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Softdrugs zijn toch echt meervoud. Moeten dus.
Dank.quote:
Buiten dat het topic het doel van FB ruimschoots voorbij schoot heb ik de echte banreden niet kunnen vinden. Ik vind dan eigenlijk dat éne Ryan3 in dat topic daar veel meer voor in aanmerking komt, hij probeert daar doorlopend mensen dingen toe te dichten.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
Als het topic ( Holocaust-ban. ) diende als discussievoer was het spel wel iets (te) goed/hard gespeeld. Ik kan de bans ergens wel begrijpen/ergens ook niet.
Ik wil dat bewuste topic nog niet eens (grondig) nalezen.. lappen (overtrokken) tekst en elkaar een beetje liggen te bestieren. En ik krijg (soms) koppijn van het overdadige wollige taalgebruik.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:21 schreef speedfreak1 het volgende:
Buiten dat het topic het doel van FB ruimschoots voorbij schoot heb ik de echte banreden niet kunnen vinden. Ik vind dan eigenlijk dat éne Ryan3 in dat topic daar veel meer voor in aanmerking komt, hij probeert daar doorlopend mensen dingen toe te dichten.
dat is mooi verwoord. Ik denk dat het ook zo hoort te zijn. Ontkenning van de holocaust is niet een terrein waar je op standpunten moet willen winnen in de bagataliserende manier.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil dat bewuste topic nog niet eens (grondig) nalezen.. lappen (overtrokken) tekst en elkaar een beetje te ligeen bestieren. En ik krijg (soms) koppijn van het overdadige wollige taalgebruik.
En wat voerde nu de boventoon ?!, de inhoud van de discussie of de verpakkingswijze waarmee de boodschap wordt overgebracht. (soms denk ik het laatste). Of het wel of niet banwaardig is daar heb ik (een beetje) gemengde gevoelens bij.. (ergens wel jammer, maar dergelijk soort gevoelige discussies kunnen beter gevoerd worden met een zekere tact(isch inzicht) vanwege de gevoeligheid van het onderwerp (en respect naar de slachtoffers). En aan dat laatste is onvoldoende gehoor gegeven en het verkeerde topic (FB) is hiervoor misbruikt.
Verrek het kan ook in 2 zinnen dus.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:38 schreef Harry_Sack het volgende:
dat is mooi verwoord. Ik denk dat het ook zo hoort te zijn. Ontkenning van de holocaust is niet een terrein waar je op standpunten moet willen winnen in de bagataliserende manier.
Welnee, ik bracht enkel ruggesteunquote:Op donderdag 28 april 2005 01:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verrek het kan ook in 2 zinnen dus.
Klopt, gaat alleen de users zelf aan.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
Ik mis sjun, lucida en Aaahikwordgek nu al.
En yvonne wil me niet vertellen waarom ze geband zijn.
Dat is snel, lijkt de Overtoom welquote:Op donderdag 28 april 2005 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, gaat alleen de users zelf aan.
Maar ik verwacht sjun en lucida zo wel weer met een kloon hoor.
En dat zul jij nooit zeker wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is snel, lijkt de Overtoom wel.
Ik begrijp overigens wel waarom ze verder proberen te posten met kloontjes. Tenminste als ze geband zijn om de reden dat ik denk dat ze geband zijn. Dat kan toch gewoon niet?
Ik kan ze gewoon emailen en dan krijg ik geheid antwoordquote:Op donderdag 28 april 2005 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat zul jij nooit zeker weten
Dus geef het maar op, ban is meer dan terecht.
Ja daarom juist.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Het is hier opeens wel een stuk rustiger!
Die heeft geen 40 klonen die met elkaar een topic volluldenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ban SCH ook nog, en je kunt POL wel opdoeken.
Link?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft geen 40 klonen die met elkaar een topic vollulden
Oh nee?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft geen 40 klonen die met elkaar een topic vollulden
Vandaar dat ik soms het idee krijg dat het altijd 10 tegen 1 is. Jij met je tienen, en ik alleenquote:
Wellicht kan ze dat niet onderbouwen.................. onderbuikgevoelens.................. wordt altijd zo graag als verwijt van een bepaalde groep aan het adres van een bepaalde andere groep gebruikt................quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
Ik mis sjun, lucida en Aaahikwordgek nu al.
En yvonne wil me niet vertellen waarom ze precies geband zijn.
Mwah. Ik betwijfel of yvonne en die specifieke onderbuikgevoelens sterk samengaan.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Wellicht kan ze dat niet onderbouwen.................. onderbuikgevoelens.................. wordt altijd zo graag als verwijt van een bepaalde groep aan het adres van een bepaalde andere groep gebruikt................
Inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Je ziet eruit als de kloon van Monidique.quote:
Fuck m'n kloon begint een eigen leven te leidenquote:
Ik heb geen last van onderbuik gevoelens hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mwah. Ik betwijfel of yvonne en die specifieke onderbuikgevoelens sterk samengaan.
Meestal is ze autoritair edoch consequent. Wat niet wegneemt dat we haar vragen mogen stellen.
Sjezus, begin jij nou als een gek te klonenquote:
Ik zit niet bij Tienquote:Op donderdag 28 april 2005 10:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vandaar dat ik soms het idee krijg dat het altijd 10 tegen 1 is. Jij met je tienen, en ik alleen.
Ik ben het niet, hoor, het is iemand die graag op mij wil lijken!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, begin jij nou als een gek te klonen
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg er dan wat van!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben het niet, hoor, het is iemand die graag op mij wil lijken!
Tuuk hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
- Opmerking van een dom blonTje
Dat schept wel de nodige duidelijkheid hier op het forum. Iedereen die een ban krijgt, krijgt een persoonlijke uitleg met de reden van zijn ban. Misschien is het handig om gewoon regels op te stellen waarin iedereen kan nalezen aan welke criteria zijn posts moeten voldoen. Ten eerste verschaft het een duidelijk raamwerk voor iedereen, ten tweede voorkomt het willekeur door mods en ten derde stelt het jodenjagers niet in staat anderen een oor aan te naaien.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, gaat alleen de users zelf aan.
Maar ik verwacht sjun en lucida zo wel weer met een kloon hoor.
Bij deze dan:quote:
Meid, wat een kwaliteiten heb je toch tentoongespreid hier. Ik zou zeggen: Ban het halve forum, dan heb je het helemaal rustig. Kan je de hele dag met NSB'er Ryaaneke en zijn linker- en rechterhanden SStali en OllieAH blaten over hoe erg het wel niet allemaal is.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
nee, jij moet vooral zo doorgaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Meid, wat een kwaliteiten heb je toch tentoongespreid hier. Ik zou zeggen: Ban het halve forum, dan heb je het helemaal rustig. Kan je de hele dag met NSB'er Ryaaneke en zijn linker- en rechterhanden SStali en OllieAH blaten over hoe erg het wel niet allemaal is.
Jeetje overreageren is ook een kunstquote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Meid, wat een kwaliteiten heb je toch tentoongespreid hier. Ik zou zeggen: Ban het halve forum, dan heb je het helemaal rustig. Kan je de hele dag met NSB'er Ryaaneke en zijn linker- en rechterhanden SStali en OllieAH blaten over hoe erg het wel niet allemaal is.
Ah, het ging dus om een partij klonen. Nou, dat is toch niet zo moeilijk om te vertellen, dat dat de reden is? Nu zaten mensen noodgedwongen maar te speculeren over het waarom, sinds het postgedrag niet echt de aanleiding kon zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje overreageren is ook een kunst
De users die gebanned zijn hadden een hele rits klonen, die zijn nu ook weg, DAARom dus mijn opmerking
wat is het hier rustig.
Mocht je nu echt denken dat bannen lollig is, nee sorry, na 5 jaar vind ik er nog steeds geen drol aan.
Het gekloon is niet de reden van de ban, maar wel van de verlenging ervan. Harry_Sack vertelde in een notendop waarom de drie users een ban kregen, en voor de rest lijkt het zinloos om er over door te gaan. Vooral in dit topic dan.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ah, het ging dus om een partij klonen. Nou, dat is toch niet zo moeilijk om te vertellen, dat dat de reden is? Nu zaten mensen noodgedwongen maar te speculeren over het waarom, sinds het postgedrag niet echt de aanleiding kon zijn.
Nou, vent, open een topic in R&P over hoe erg het voor je is dat je de Openbaringen volgens lucida, sjun, Omara, Ruijmgaart, Klompendanser, Bela, ABBA, skip007, Nathalithia moet missen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik pas even voor die NSB-praktijken van jullie.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef OllieA het volgende:
Je zou ook zelf eens een topic kunnen openen om een misstand te ver- of herbelichten. Als je je ressentimentaliserende toeschrijvingen maar een beetje achterwege laat.
Pak hem dan aan als hij topics loopt te verzieken.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Verbal is overigens geen POL-mod.
Ga ik doen, zodra dat voorkomt.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pak hem dan aan als hij topics loopt te verzieken.
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Slotrede lijkt me duidelijk. Gewoon verder in het andere topic.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:14 schreef pberends het volgende:
"Paars was economisch gezien juist complete bagger"
Mag hij weer open, het slotje is op niets gebaseerd.
Jawel. Het begint al met "het promoten van". Dat is namelijk niet de bedoeling in POL. Dit is een discussieforum waar we discussies hebben over bepaalde stellingen. Als hij iets wil promoten mag hij de link in zijn sig zetten, maar een topic openen met als doel een site promoten wordt hier gezien als spam, en gaat dus op slot.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef Xtreem het volgende:
Sizzler,
Het promoten/ onder de aandacht brengen van ideele sites, zonder dat de poster er beter van wordt (niet commercieel of wat dan ook) is toch geen spam?
Het eerste topic is al gesloten. Pas als er eigenlijk geen keuze te maken is welke op slot gaat omdat in beide een boeiende discussie loop gaan we over op mergen. In dit geval is het dubbeltopic niet interessnt genoeg om tussen het andere te voegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef Chewie het volgende:
Zouden deze 2 samengevoegd kunnen worden?
Paul Rösenmuller: "Linkse graaier"
Kassa Rosenmöller rinkelt
Ach overdrijf niet zo. Hij is gewoon nog wat jong en moet nog eea leren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de rechtmatige mods van POL om andere mods niet onnodig te laten knoeien in iemand's posts.
Hij censureerde niets, maar wilde er iets 'lolligs' of zo mee doen. Wat mij betreft een doodzonde, want zo neem je geen enkele user serieus.
Hij moet zich niet bemoeien met andere subfora als mod.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo. Hij is gewoon nog wat jong en moet nog eea leren.
Heb je een hekel aan 'm ofzo
Dat wordt een extra usernote jongeman!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met andere subfora als mod.
Ik heb geen hekel aan personen IRL, wel aan digitale entiteiten.
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de rechtmatige mods van POL om andere mods niet onnodig te laten knoeien in iemand's posts.
Hij censureerde niets, maar wilde er iets 'lolligs' of zo mee doen. Wat mij betreft een doodzonde, want zo neem je geen enkele user serieus.
Ja, maar laat zo'n vent dat dan ook meteen zeggen en niet er eerst een suggestieve opmerking over maken alsof er censuur had plaatsgevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef Sidekick het volgende:
Het is mij ook wel eens overkomen dat ik iemand wilde quoten, maar per ongeluk op het edit-knopje drukte.
quote:Je neemt Fok volgens mij een beetje te serieus...
Heb je een hekel aan deze digitale entiteit, Mutant01, dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan personen IRL, wel aan digitale entiteiten.
Ach welnee joh, hij is een beetje gek op me.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan deze digitale entiteit, Mutant01, dan?
Soms, maar zeker niet altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan deze digitale entiteit, Mutant01, dan?
Stiekem wel hehquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach welnee joh, hij is een beetje gek op me.![]()
Slijmjurk.quote:
Ik ben jarig vandaag, dan mag hetquote:
quote:
Drie maarliefst!quote:
Why did't you just answer the on-topic questions?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
To my surprise this topic Should America continue to support Israel? was closed by Mutant01. Is this a reward for the people who tried to kill this topic? I am astonished that a discussion is abruptly terminated by someone who isn't even a moderator of politics.
Its a dutch forum, please talk dutch. And it definately isn't a reward for the people who tried to kill the topic. Next to that, I closed the topic because there isnt any other POL moderator around.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
To my surprise this topic Should America continue to support Israel? was closed by Mutant01. Is this a reward for the people who tried to kill this topic? I am astonished that a discussion is abruptly terminated by someone who isn't even a moderator of politics.
Waarom spreek je niet gewoon Nederlands?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
For which I thank you.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Next to that, I closed the topic because there isnt any other POL moderator around.
Please isn't a must. In my opinion you are just simply rewarding the people who tried to kill the topic from the start. Correct me if I am wrong, but you are a moderator so why not delete the off topic conversation and nasty remarks.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Its a dutch forum, please talk dutch. And it definately isn't a reward for the people who tried to kill the topic. Next to that, I closed the topic because there isnt any other POL moderator around.
Because i know you can talk Dutch, en daarmee uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Please isn't a must. In my opinion you are just simply rewarding the people who tried to kill the topic from the start. Correct me if I am wrong, but you are a moderator so why not delete the off topic conversation and nasty remarks.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Because i know you can talk Dutch, en daarmee uit and with that off.
I couldn't find one single remark in the policy that required me to talk Dutch. But Mutant01 don't you agree with me that you have rewarded the people who tried to kill the topic?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Because i know you can talk Dutch, en daarmee uit.
OMFG!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet gewoon Nederlands?
To speak Dutch, you ignorant fuck!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef -Angel- het volgende:
I couldn't find one single remark in the policy that required me to talk Dutch.
To write in Dutch, stupid moron.quote:
Wil jij dat ook doen?quote:
Ik ben ook een taallullo in het Engels.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Please isn't a must. In my opinion you are just simply "simply" of "just", maar mooier in dit geval is "merely" rewarding the people who tried to kill the topic from the start. Correct me if I am wrong, but you are a moderator so why not delete the off topic conversation and nasty remarks.
A "languagecocko"?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef sizzler het volgende:
Misschien kan je met voorbeelden komen om je punt te verduidelijken?
Rouw hier om Pimquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Aangenaam![]()
Toen ik wegreed gistermiddag stond er wel een Citroen voor het hek met wat boeken van Fortuyn erop, gisterochtend waren er een stuk of wat mensen, niet meer dan 70 schat ik. Allemaal van dat werkschuwe actietuig![]()
Wij hebben natuurlijk Volkert aanbeden met een zonnegroet![]()
Relkloon is al weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:23 schreef Bluesdude het volgende:
[Deel 593]Houd jij ze dom, dan houd ik ze arm
en het profiel
Bluesdude_de_kutneger
Deze relkloon met racistische ondertoon is tegen het Fokbeleid, dacht ik zo.
De maker laat zien dat hij vooral er op uit is te rellen en op de persoon te spelen.
Het onderzoek naar wie erachter zit is nog gaande.quote:
Kan ik er ergens op in zetten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het onderzoek naar wie erachter zit is nog gaande.Het forum was zonet te sloom om dat uit te zoeken.
Is het erger doden dan levenden een schopje te geevn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En Sizzler, komt er nog een verklaring waarom doden natrappen best mag op fok! ?
Vroeg ik jou wat, minderwaardig mens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Is het erger doden dan levenden een schopje te geevn?
Ik jou welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat, minderwaardig mens?
Ja, ik stop tenminste bij 25000, jammer dat me dat niet gegund werd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick wat doe je! Ik kan niet meer door slotjes posten men en ik wilde nog wat zeggen tegen die tong mongool!
E-mail hem maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick wat doe je! Ik kan niet meer door slotjes posten men en ik wilde nog wat zeggen tegen die tong mongool!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:07 schreef Ma_Berends het volgende:
[..]
Ja, ik stop tenminste bij 25000, jammer dat me dat niet gegund werd.![]()
![]()
![]()
Overal non posts maken omdat je geilt op je post counting...quote:
Ik weet zijn email niet, dit bovenstaande mag vast ook wel voor een keer.quote:
ha, jou ga ik wel missen hoor, maar als ik je wat wil vertellen, dan mail ik je wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tong bij deze
[..]
Overal non posts maken omdat je geilt op je post counting...
Dan ben je een loser zeg.
Hij zal het wel uitgelokt hebben...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:44 schreef McCarthy het volgende:
wisten jullie dat Kaalhei gebanned is
quote:
Blijkbaar wel, mijn ban bewijst het iig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
Het is toch niet verboden om kritisch te zijn op de denkbeelden van mensen die dood (al dan niet vermoord) zijn?
Wat heb je uitgevroten/welk onrecht is jou aangedaan?*quote:Op zondag 8 mei 2005 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
Blijkbaar wel, mijn ban bewijst het iig.
Mutant_de_Model_Musschelman_matig_beledigd. Beetje jammer, als ik geweten had dat ik een ban zou krijgen zou ik de poeperd echt afgezeken hebben. Dit was net zoiets als een gele kaart pakken in de 88e minuut voor een overtreding in de middencirkel terwijl je tegen 14 kwijlende josti's speelt.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevroten/welk onrecht is jou aangedaan?*
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Extreem links heeft een net iets langere houdsbaarheidsdatum op FOK.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
Het is de laatste tijd wel een bande zeg op POL/NWS. Ik heb echt het idee dat al de verkeerden worden geband. Gelukkig sta ik aan de goede, gespaarde kant.
Maar dat kun jij ook worden. Gewoon zeggen dat je het bent, en volhouden!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Extreem links heeft een net iets langere houdsbaarheidsdatum op FOK.
Whehe!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar dat kun jij ook worden. Gewoon zeggen dat je het bent, en volhouden!
Heil Hitler!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien neuzel je daarna wat verstandiger![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:08 schreef Lemmeb het volgende:
Maar dat kun jij ook worden. Gewoon zeggen dat je het bent, en volhouden!
Oh, die kneus die denkt dat Lonsdalers georganiseerde, ideologische stoottroepen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:57 schreef Kaalhei het volgende:
Mutant_de_Model_Musschelman_matig_beledigd. Beetje jammer, als ik geweten had dat ik een ban zou krijgen zou ik de poeperd echt afgezeken hebben. Dit was net zoiets als een gele kaart pakken in de 88e minuut voor een overtreding in de middencirkel terwijl je tegen 14 kwijlende josti's speelt.
Sjeu, jij hebt er werk van gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik even spammen in het meest populaire topic van POL.
Wegwijs bij het referendum over de Europese Grondwet 2005
Suggesties/aanpassingen/toevoegingen/kritiek zijn welkom.
Behalve die opsomming vd inhoud vd grondwet aan het begin zou je ook nog wel de meest gebruikte tegenargumenten kunnen neerzetten. Zoals Turkije, opgeven vd Nederlande nationaliteit, het opdringen van de euro e.d.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik even spammen in het meest populaire topic van POL.
Wegwijs bij het referendum over de Europese Grondwet 2005
Suggesties/aanpassingen/toevoegingen/kritiek zijn welkom.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, die kneus die denkt dat Lonsdalers georganiseerde, ideologische stoottroepen zijn.
Mohammed?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, hij lijkt een beetje op die kneus die denkt dat moslims in een bepaald complot zitten om de wereld te veroveren
![]()
Het is opmerkelijk dat nog niemand heeft geklaagd over de verschillende lengte van de voor- en tegenstanders.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:53 schreef Pool het volgende:
Anders voorzie ik nu al 3 volgepijpzeikte feedbacktopics waarin Sidekick wordt verweten dat hij ofwel teveel voor- ofwel teveel tegenargumenten noemt.![]()
Ivm dit topic?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef McCarthy het volgende:
al wat van de UvA gehoord sizzler?
Ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef McCarthy het volgende:
al wat van de UvA gehoord sizzler?
In welk opzicht niet? Ken jij de resultaten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik wel.
De UvA was niet tevreden over de resultaten.
zeiksnorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wat Lithion z'n probleem is, maar dit lijkt me niet echt sfeerverhogend
Submission en maatschappelijke verandering
Dat je iemand een kaart aan probeert te naaien, om helemaal niks.quote:
Dat is niet aan jou, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat je iemand een kaart aan probeert te naaien, om helemaal niks.
Ik mag er een menig over hebben. En die mening geef ik hier te kennen.quote:
Bij deze.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik mag er een menig over hebben. En die mening geef ik hier te kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |