abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 15:50:33 #101
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26272872
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
Nee, dit heeft niets te maken met de mensen van Fok!. Slechts client-side allemaal.
je kunt die code integreren in replique, ik zie daar geen probleem in.

zoiets:
If userA flagged as enemy of userB then donotshow(userA);
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:22:22 #102
119078 McCarthy
communistenjager
pi_26275059
he sizzler
Flitskapitaal is belediging voor werkende mensen
kan je hem naar werk geld en recht moven
thanks
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:06:46 #103
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26276205
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:22 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler
Flitskapitaal is belediging voor werkende mensen
kan je hem naar werk geld en recht moven
thanks
Geschopt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 17 april 2005 @ 13:38:48 #104
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26294527
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

je kunt die code integreren in replique, ik zie daar geen probleem in.

zoiets:
If userA flagged as enemy of userB then donotshow(userA);
Ha nee, straks bedenkt een mod dat ik weleens een hekel zou kunnen hebben aan degene met wie ik wat scherp communiceer. Vervolgens mis ik dan bijvoorbeeld ineens de bijlagen van trouwe volgelingen van Wouter Bos en Jan Marijnissen. Dan steek ik weinig meer op, valt er al vlot weinig meer te lachen en slaat na verloop van tijd het forum dood. Voor mij geen censuur op wat ik te lezen krijg via een door een ander bepaalde maat uit de beste bedoelingen of bemoeizucht...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 20:30:10 #105
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26305645
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:38 schreef sjun het volgende:

[..]

Ha nee, straks bedenkt een mod dat ik weleens een hekel zou kunnen hebben aan degene met wie ik wat scherp communiceer. Vervolgens mis ik dan bijvoorbeeld ineens de bijlagen van trouwe volgelingen van Wouter Bos en Jan Marijnissen. Dan steek ik weinig meer op, valt er al vlot weinig meer te lachen en slaat na verloop van tijd het forum dood. Voor mij geen censuur op wat ik te lezen krijg via een door een ander bepaalde maat uit de beste bedoelingen of bemoeizucht...
Typisch een techneutenreaktie, het is maar een idee om kemphanen te laten afkoelen en beter dan een ban.
  zondag 17 april 2005 @ 20:49:49 #106
85889 lucida
équilibre
pi_26306179
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Typisch een techneutenreaktie, het is maar een idee om kemphanen te laten afkoelen en beter dan een ban.
Het is geen slecht idee. Toch (b)lijkt voor sommige oververhitte digitale entiteiten en andere opgewonden digitale standjes, een tijdelijke ban wel degelijk het meest effectieve middel ter afkoeling, of om anders gewoon even tegen zichzelf in bescherming te worden genomen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 20:54:38 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26306326
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:49 schreef lucida het volgende:

[..]

Het is geen slecht idee. Toch (b)lijkt voor sommige oververhitte digitale entiteiten en andere opgewonden digitale standjes, een tijdelijke ban wel degelijk het meest effectieve middel ter afkoeling, of om anders gewoon even tegen zichzelf in bescherming te worden genomen.
Ja, maar het heeft ook nadelen en zorgt voor onnodig onrecht en irritatie.
Je zult maar uitgelokt worden door bijvoorbeeld SCH (nu even niet ) en dan zelf een ban krijgen (vergeet nl. ook de mods niet...), dan kan een tijdelijk niet zien van reakties van je "vijand" al zorgen voor wat rust.
  zondag 17 april 2005 @ 21:24:54 #108
85889 lucida
équilibre
pi_26307220
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, maar het heeft ook nadelen en zorgt voor onnodig onrecht en irritatie.
Je zult maar uitgelokt worden door bijvoorbeeld SCH (nu even niet ) en dan zelf een ban krijgen (vergeet nl. ook de mods niet...), dan kan een tijdelijk niet zien van reakties van je "vijand" al zorgen voor wat rust.
Ik denk dat het ook te maken heeft met een stukje zelfbeheersing en relativeringsvermogen. Natuurlijk doen zich wel eens situaties voor waar dingen worden gezegd die achteraf beter niet gezegd hadden kunnen worden. Maar los daarvan, blijven er domweg sommige digitale entiteiten die zichzelf niet in de hand weten te houden. Dat kunnen voor alle duidelijkheid óók mods zijn. En inderdaad, het is soms bijzonder stuitend te zien hoe schaamteloos sommige mods met bepaalde users ogenschijnlijk "samenspannen".

Ondanks dat ik het zelf niet per se nodig vind om in dit verband namen te noemen ben ik het met je eens dat zo'n entiteit als SCH best wel eens een afkoeling kan gebruiken. Als de mods hem bovendien tegen zichzelf in bescherming willen nemen, is dat een verstandige beslissing van ze (geweest). Alhoewel ik me ook kan voorstellen dat deze beslissing door een enkele mod juist als weer als extra pijnlijk kan worden ervaren.

Zelf houd ik wel van een ‘robbertje dollen’, dus wat is wijsheid?
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 21:49:10 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26307879
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook te maken heeft met een stukje zelfbeheersing en relativeringsvermogen. Natuurlijk doen zich wel eens situaties voor waar dingen worden gezegd die achteraf beter niet gezegd hadden kunnen worden. Maar los daarvan, blijven er domweg sommige digitale entiteiten die zichzelf niet in de hand weten te houden. Dat kunnen voor alle duidelijkheid óók mods zijn. En inderdaad, het is soms bijzonder stuitend te zien hoe schaamteloos sommige mods met bepaalde users ogenschijnlijk "samenspannen".

Ondanks dat ik het zelf niet per se nodig vind om in dit verband namen te noemen ben ik het met je eens dat zo'n entiteit als SCH best wel eens een afkoeling kan gebruiken. Als de mods hem bovendien tegen zichzelf in bescherming willen nemen, is dat een verstandige beslissing van ze (geweest). Alhoewel ik me ook kan voorstellen dat deze beslissing door een enkele mod juist als weer als extra pijnlijk kan worden ervaren.

Zelf houd ik wel van een ‘robbertje dollen’, dus wat is wijsheid?
Wat mij betreft is het de dood of de gladiolen, ik vind dat bansysteem iets voor kinderen.
Ach ja, de mods doen toch niets met nieuwe ideeen, nieuwe ideeen zijn namelijk een bedreiging voor hun "baantje".
  zondag 17 april 2005 @ 22:12:16 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26308545
Met hoeveel inhoudsloos gebash, gescheld en getier mag een user een topic verneuken?

Is het millieu geen issue meer ?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 17 april 2005 @ 22:29:32 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26309054
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:12 schreef PJORourke het volgende:
Met hoeveel inhoudsloos gebash, gescheld en getier mag een user een topic verneuken?

Is het millieu geen issue meer ?
I'm on it.
  zondag 17 april 2005 @ 22:33:57 #112
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26309208
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef Sidekick het volgende:
I'm on it.
Dank.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26316330
Dit topic gaat een beetje op waar de TS het niet voor bedoeld had. Kan iemand gaan opschonen?
pi_26316448
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit topic gaat een beetje op waar de TS het niet voor bedoeld had. Kan iemand gaan opschonen?
Waar had volgens jou de TS het dan voor bedoeld? Ik wordt dat uit de OP niet gewaar.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_26316626
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Waar had volgens jou de TS het dan voor bedoeld? Ik wordt dat uit de OP niet gewaar.
Ik krijg een onbestemd gevoel dat het hele topic meer bestaansrecht heeft in TRU, mede door belachelijke opmerkingen van de TS over de Patriot Act II.
pi_26317269
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Paar kleine dingetjes weggehaald. Ik heb het gevoel dat het nu de goede kant opgaat.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26320834
Politieke voorkeur koppelen aan belasting

Éne sociologist zit eigenlijk alleen maar te baggeren en zeikopmerkingen te maken, komt de discussie niet ten goede.
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 18 april 2005 @ 13:18:43 #118
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26320905
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:16 schreef speedfreak1 het volgende:
Politieke voorkeur koppelen aan belasting

Éne sociologist zit eigenlijk alleen maar te baggeren en zeikopmerkingen te maken, komt de discussie niet ten goede.
wees eens wat specifieker voordat ik je van grootheidswaan verdenk ?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26388818
Huiswerkvraag, Lijkt mij beter op zijn plaats in O&W
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 20 april 2005 @ 23:11:33 #120
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26389921
Ik geloof dat dat subforum SES heet.

Ik heb het maar gesloten, ook in SES zitten ze niet te wachten op google-topics.
pi_26445931
Mohammed El Yaakoubi legt functie neer
PvdA Bestuur - 22 april 2005
In overleg met het landelijk partijbestuur van de Partij van de Arbeid heeft Mohammed El Yaakoubi, deelraadslid van Amsterdam Geuzenveld Slotermeer, besloten zijn werkzaamheden voor de deelraad per heden te beëindigen. Verleden jaar heeft El Yaakoubi zijn werkzaamheden opgeschort omdat hij beschuldigd werd van ‘dumping’ van zijn echtgenote in Marokko en van mishandeling. Uit onderzoek door de politie is gebleken dat de beschuldiging van mishandeling onterecht was. Het partijbestuur heeft niet kunnen vaststellen dat er sprake is van ‘dumping’.

Mohammed El Yaakoubi en zijn echtgenote zijn, mede op verzoek van de rechter, met elkaar in gesprek over de kinderen en de echtscheiding. Voortdurende media-aandacht zou volgens de heer El Yaakoubi het belang van de partij, van hem persoonlijk en vooral dat van zijn kinderen niet dienen. Die aandacht heeft reeds negatieve gevolgen gehad voor zijn kinderen. Daarom treedt Mohammed Yaakoubi terug uit zijn publieke functie.

Het partijbestuur respecteert zijn besluit.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_26447336
Nieuwsberichten horen niet in feedback vriend.
pi_26514682
Volgens mij lopen er 2 softdrugs topics langs elkaar heen (Donner, hoe naief kun je zijn en Softdrugs moet gelegaliseerd worden)
pi_26519547
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
Volgens mij lopen er 2 softdrugs topics langs elkaar heen (Donner, hoe naief kun je zijn en Softdrugs moet gelegaliseerd worden)
Ze zijn samengevoegd. Bedankt voor het melden!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26532399
Vraagje: Waarom zijn sjun, lucida en aaahikwordgek geband? Zag wel staan dat, maar niet waarom.
Ik stem Wilders. U ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')