quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:
Het is om de totale leegheid van het bestaan te symboliseren.
zwart wit viert hoogtij hier op FOK !quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef Monidique het volgende:
Ja, sjun, ja, ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Jemig, dat vind ik een belediging van het bier, gadverdamme, in plastic nog wel, en zo belabberd getapt.quote:
Ik verwachtte dat dit Monidique tot een soortgelijke spraakwaterval aan zou zetten.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:40 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Jemig, dat vind ik een belediging van het bier, gadverdamme, in plastic nog wel, en zo belabberd getapt.
Ik vind het niet erg genoeg om in te grijpen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:51 schreef Monidique het volgende:
Waarden / normen - debat - ongefundeerd rechts gebash op links
Zeg, ik ben je loopjongen niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil mijn beklag doen over de traagheid op fok!
Mods, geef dat door!
Zeg, ik gebruik dit subforum en ik geef feedback.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, ik ben je loopjongen niet.
Hier loopt trouwens het prima. ben je je pr0ncollectie aan het aanvullen?
Waarom zou men de bede van een waardeloze verhoren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:56 schreef Monidique het volgende:
Hoihoi, ik ben waardeloos, zou het niet beter zijn als ik een POL-ban kreeg?
ja, je modereren wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef Sidekick het volgende:
Dicht.
Deze reaktie spreekt boekdelen...quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef Sidekick het volgende:
Ah, de gebruikelijke POL-feedback-huillies zijn ook weer aanwezig.
Gezellig.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
http://demonic.mine.nu/fokblock/fokblock.xpi
Extensie voor Firefox. Versie 0.1, dat wel, en eigenlijk alleen maar gejatte code, maar goed. Vooralsnog moet je elke keer opnieuw een naam invoeren. Dat is niet handig, natuurlijk, maar de bedoeling is dat dat uiteindelijk niet meer hoeft. Dit is slechts een onhandig speeltje,!
Modereren is dan vrijwel niet meer nodig, je kunt met javascript de gebruikers die elkaar in de haren vliegen van elkaar blocken, zodat er niets meer in de haren te vliegen valt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind het een goede ontwikkeling, zo kunnen gebruikers die elkaar niet mogen door de fokleiding van elkaar geblocked worden.
Een geniale techniek en een stap voorwaarts in bantechniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |